Malo o meni

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Ja sam Lorena...
imam 14 god...
idem u 8.raz...
iz Zagreba sam...
volim sport,muziku,zgodne dečke,čokoladu...
nevolim licemjeru i dvoličnost,grašak,mrkvu...
obožavam hamburger,sprite i TENIS!!!
slobodna sam....(zasad) =)
od muzike slušam tehno,house,hip hop,r'n'b pa čak i narodno...
a neslušam rock i metal...
best frendice su:Romana(super cura,pozz),Andreja,Klara,Maja,Petra,
Iva,Donna,Antea,Lara(seko pozz) =),Ana,Tjaša...
best frendovi:Jura(naravno),Ante,Jan,Zvonko,Tomi...
Ovo je moj msn:
lorry993@hotmail.com




A sad malo pjesmica =)











< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:DiZzZ By: NeRiCa

A sad malo slikica...

Maria Sharapova!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic



Maria Sharapova

Maria Sharapova

M. sharapova

Rafael Nadal!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ana Ivanović




















utorak, 26.02.2008.

evo i mene... =)

A neznam,mislim da je vrijeme da i ja napišem post....dugo nisam,več sam zaboravila i kako se to radi...
ma šalim se,podsjetit ču se ja bar radi vas.. =)
Pa kod mene nema ništa posebnog...
Il sam u školi il na treningu,ali svejedno nađem vremena i za msn,a evo sada i za blogić =)
Što se tiče valentinova bila sam sama,ali nije mi to baš teško palo,tako da je bilo super...=) Također smo uoči valentinova imali ples u
školi...BILO JE PREDOBRO!!!Ples je trajao čak do 23h,ma bilo je fenomenalno,ovaj petak opet ples,samo što sad organiziraju sedmašice,pa mi
se baš ni neda ić...
Planiram sa starom na turnir u Umagu sad početkom 3.mj.Da bar odemo,bit če preludo...
Šteta šta nemogu ove godine u Lošinj sa klubom,zadnji put je bilo fenomenalno!!!Al nema veze,preživjet ču ja i to... =)
Sad slušam muziku i nešto bezveze pišem,stvarno neznam šta bi još trebala reć...( ma sjetiti ču se )
Gledam tv,ali nema ništa zanimljivog...Još malo pa bi trebala u školu na ručak,ali mi se NEDA!!!
Radije bi ostala ovdje i pisala... (da ,možeš mislit)hehe
Gledala sam u subotu tekmu Arsenal: Birmingham City.Ajme jadan Eduardo tek če se vratit za 9mj. UŽAS!!! Koji je debil onaj Taylor,kako ga je sad zeznuo...ccccccccccc
Gledala sam slike na netu ,đizsss kako je to bilo brutalno!!! Ali stvarno mi nije jasno kak je mogo tak startat na dudu-a...
Navodno je isto to ponovio i na treningu,samo ovoga puta bez posljedica...
Ma samo da nam Eduardo što prije ozdravi i sve če bit ok... Dudu uz tebe smo!!! =)
Jučer oko 4h ispred moje zgrade neki lik ubio policajca s 3 hitca i zaradio SAMO 19god. zatvora....Đizssss nemogu vjerovat
a još nisam ništa vidjela... :(
Navodno su neki likovi došli s komijem i palicama razbili šajbu od tog policajca pa ga onda ubili...ma užas...Sam kad se sjetitm da je to u Americi normalno...
E da,gledala sam eurosong...Ajme koje pjesme!!!!!!!!!Romanca pobjedila...užas...Bit čemo zadnji...ccccccc...Niti jedna pjesma mi se nije svidjela...a jbg
Jedva čekam sutra!!! Ladies day...Sve cure imaju besplatan ulaz na zagreb indoors,pa ču otić s mamom i neču bit u školi!!!!jeeeeeeeeeeeeeej
Baš me zanima tko če sutra igrat... =)
Neznam više što pametno da napišem...
Aj idem ja na ručak ,pa u školu...:(
Ma nema veze...
Volim vas sve!!!
ciao,kisachhhhhhh

PS: Veliki pozz mojoj seki!!! lol =)



| …SAMO... (184) | ...PLJUNI… | # |