Malo o meni

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Ja sam Lorena...
imam 14 god...
idem u 8.raz...
iz Zagreba sam...
volim sport,muziku,zgodne dečke,čokoladu...
nevolim licemjeru i dvoličnost,grašak,mrkvu...
obožavam hamburger,sprite i TENIS!!!
slobodna sam....(zasad) =)
od muzike slušam tehno,house,hip hop,r'n'b pa čak i narodno...
a neslušam rock i metal...
best frendice su:Romana(super cura,pozz),Andreja,Klara,Maja,Petra,
Iva,Donna,Antea,Lara(seko pozz) =),Ana,Tjaša...
best frendovi:Jura(naravno),Ante,Jan,Zvonko,Tomi...
Ovo je moj msn:
lorry993@hotmail.com




A sad malo pjesmica =)











< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:DiZzZ By: NeRiCa

A sad malo slikica...

Maria Sharapova!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic



Maria Sharapova

Maria Sharapova

M. sharapova

Rafael Nadal!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ana Ivanović




















četvrtak, 24.01.2008.

Evo da se i ja malo javim.... :)

Stvarno mi se nije dalo pisat post,pa sam malo uredila boxeve,još samo da nabavim novi dizaj i bit če sve super...heh
Kod mene se dosta toga desilo od kako vam nisam pisala,pa odakle da počenem...
Evo da se odmah pohvalim da imam best frenda,ovim putem Jura veliki pozdrav-stvarno si pravi frend...i onda mi nije jasno kako netko nemože vjerovat u muško-ženska prijateljstva...to je po meni najnormalnija stvar i baš je super imat best frendasmijeh
A ima tu i još toga...Imam i best frendicu,Romanu-najbolja si!!!yessmijeh
I dalje treniram tenis i to dva put tjedno na Velesajamu u grupi i još kod svog solo trenera.E da ovim putem veliki pozdrav Lari,Ani,Tjaši i Željki...cure super ste... :)
Joj jedva čekam da dođe proljeće pa da idem na zemlju...jeej...još malo...smijeh
Preko praznika je bilo super!!!Osim što sam po cijele dane visila na msn, išla sam i na klizanje,a tamo je bilo fenomenalno!!!(...kako dobro kližem...)heh...ma sve je super prošlo samo što je opet počela ova školaburninmadburninmadburninmad
Užas...sad ponovno uči skoro svaki dan,piši zadaće,ma daj ajde...a još su uveli onu zdravu prehranu,e o tome neču ni pričat...Hrana je zdrava i sve to stoji,al je odvratna!!!Nemogu se ujutro normalno najest,a još i kažu da je doručak najvažnije jelo,a pol tog se ne pojede...jedino što jedemo je voče što nam ga daju uz kruh il neke pahuljice...pa to je kao da sam na djeti...burninmadburninmadburninmad
Mislim da od idučeg mjeseca neču jest u školi...tuzantuzantuzan
A u školu je super jer je ekipa odlična,zezancija,ma fenomenalno...
E da nisam rekla da se Maja odselila....crycrycryI to na početku drugog polugodišta u 8.raz. pa di to ima....Maja vrati se,FALIŠ NAM!!!
Ovaj tjedan su se svi razbolili,pola razreda fali,aj bar sam ja zdrava...sretansretansretan
Pratila sam Austarila open...Več su finala...Baš me zanima kako če završit meč između Sharapove i Ivanovičke....Mislim da če Sharapova pobjedit,jer cura igra FENOMENALNO!
A što se toga tiče,ovaj vikend imam turnir...sretan
S Mariom sam prekinula...Bili smo zajedno čak 3mj.Al to nije to jer jednostavno nemrem bit s nekim koga nebi vidjela 6mj.Jednostavno nisam ja za te veze na daljine...A i dosta smo izdržali...heh
Čak nisam ni pričala da je na maturalcu bilo fenomenalno!!!Ludnica,plesali smo cijelo vrijeme,kupali se makar vrijeme nije bilo baš neš,sve u svemu,bilo je odlično,ma fenomenalno!!!thumbupsretanthumbupsretanKad smo več kod maturalca veliki pozdrav najboljem konobaru u Orebiču!!!Mario najbolji si :)
Ugl. nije mi dosadno...heh
Počela sam igrat odbojku za školu...Sad smo u zadnjem kolu...nadam se da čemo dobro proč...sretan
Joj da,sutra sam na porti...kako mi se neda bit cijelo jutro sama na porti...burninmadburninmadburninmadPoludit ču i to još bez msn-a,aj bar imam ok-ej pa ču njega čitat...Ma bit če mi užasno dosadno,pa ču ja napravit mali party.sretansretansretanda bar...
Neznam šta da više pišem,rekla sam sve što ste trebali znat i sad mogu svojim putem sretansretansretan
Za kraj video za Romanu ...sretan
Volim Vas!!!Najbolji ste!!!kisskisskiss






| …SAMO... (163) | ...PLJUNI… | # |

nedjelja, 13.01.2008.

Štafeta....

01-Koliko je sati:15:41
02-Ime:Lorena
03-Rođendan:29.11.1993
04-Horoskopski znak:Strijelac
05-Tetovaže:nemam,al bi htjela jednu...
06-Piercing:hmmm...imam probušene uši,al to je sve...
07-Jesi li zaljubljen/a:uvijeksretan
08-Sviđaš li se sam sebi iznutra:pa naravno...kakvo je to pitanje...lol
09-Jesi li već volio/a do granice plača:hmmm...ne baš...
10-Jesi li imala nesreču sa autom dosad:ne,na svu sreću...
11-Jesi li dosad što slomila:ruku,nogu, vrat ili neki dio tijela..ne.. a necije srce..ne znam... al sam slomila staklo... casu... i takve neke stvari...:)
12-Pepsi ili Coca-cola:Coca-cola
13-Pouzdaješ li se u svoje prijatelje:yap:)
14-Najdraža boja za donje rublje:hmmm...koje pitanje...mislim da ču to zadržat za sebe....:)
15-Broj cipela: 40/41
16-Najdraži tip muzike:sve osim metala i rocka...
17-Tuširanje ili kupka:tuširanje...
18-Što mrziš:bahatost,laži,sebičnost,umišljenost i filozofiranje...
19-Kako se vidiš u budučnosti:kao profesionalnu tenisačicu,kako igram na Rolland Garossu...(kak se već piše...)xD
20-Tko od tvojih prijatelja živi najdalje:ne znam...ima ih dosta...:)
21-Što bi promjenila u svome životu:ništa...trenutno sam zadovoljna njime...(napokon imam best frendicu)lol
22-Jesi sretna:ponekad,ma zapravo,ja sam uvijek sretna...
23-Najdraža uzrečica:Živi svaki dan ko da ti je posljednji,jer jednom češ bit u pravu!!!
24-Najdraža knjiga:nemam baš neku najdražu...
25-Čega se bojiš:hmm...zmija....
26-Prva stvar na koju pomisliš kada se probudiš:da se moram dič..a to je teško...
27-Najdraži film:Honey,Step up....ma ima ih još,samo ih se nemogu sjetit...
28-Da možeš biti netko drugi,tko bi bio:Maria Sharapova ili Ana Ivanović...heh,al sasvim sam zadovoljna samom sobom :)
29-Što se nalazi na zidu u tvojoj sobi:posteri!!!
30-Što je ispod tvoga kreveta:prasina... i sitniš...a mozda i jedna osoba.. heh...
31-Gdje bi ti se svidjelo ići:nagdje di je toplo...i u španjolsku obavezno...
32-Od koga bi htio/a procitat odgovore: od koga dobijem ću pročitat al mi to nije zivotna zelja...
33 - Najdrazi parfem: hm... UdV paris-pour elle...
34 - Najdrazi sport: tenis(naravno)...i rukomet,klizanje,a mogu proč i sportski plesovi...(romana,pitam se ko je kriv za to)xD
35 - Sramezljiv ili drustven/a: drustvena...valjda... to vi morate rec...
36- Nadimci: lorry,sweet sharapova...slatkica....
37 - More ili planine: more...
38 - Bojis li se smrti:pa da,ali i ne...
39 - Kada obicno ides u krevet: oko ponoći...
40-Što želiš reći osobama koje čitaju ovu štafetu:Volim Vas sve!!!Makar bezveze trošite vrijeme na ovo,al ok...
pusa svima....
kisskisskiss



| …SAMO... (75) | ...PLJUNI… | # |

srijeda, 02.01.2008.

Sretna Vam Nova 2008. god!!!

Od srca svima koji čitaju ovaj blog želim Čestit Božić(sa zakašnjenjem) i Sretnu Novu 2008. god!!!Želim da vam se od sad pa nadalje ispune sve vaše želje i svi snovi...
A sad ...nisam pisala postove već dosta dugoooooo,pa mislim da je vrijeme da vam se malo češče počnem javljat...
Kako je ljepo na praznicima...mogu po cijele dane visit na msn-u i trošit vrijeme na klizanje ili za kino...nema ničeg boljeg od toga...yeaaa....
Još jedno polugodište i krećem u srednju..užas,najgore kad se moraš rastat od svojih frendova....no,dobro,nečemo sad o tome,pričajmo malo o meni...haha...xD...
Kod mene nema ništa novog,dosađujem se kao i inače i upoznajem nove ljude...yeaaa...e da ovim putem pozz Donni i Antei!!!Cure super ste!!!
A što se tiče dočeka,bilo je super!!!tulumarilo se iako nas je bilo samo četvero,a jbg što nas je manje,to je bolje i pozz Romani,Janu i Anti!!!
Ovo sam nešto kratko pisala,tek tolko da vam se javim,a drugi puta če bit boljih postova!!hah...
Sve vas volim i čujemo se uskoro!!!cmok svima...kiss



| …SAMO... (10) | ...PLJUNI… | # |