Malo o meni

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Ja sam Lorena...
imam 14 god...
idem u 8.raz...
iz Zagreba sam...
volim sport,muziku,zgodne dečke,čokoladu...
nevolim licemjeru i dvoličnost,grašak,mrkvu...
obožavam hamburger,sprite i TENIS!!!
slobodna sam....(zasad) =)
od muzike slušam tehno,house,hip hop,r'n'b pa čak i narodno...
a neslušam rock i metal...
best frendice su:Romana(super cura,pozz),Andreja,Klara,Maja,Petra,
Iva,Donna,Antea,Lara(seko pozz) =),Ana,Tjaša...
best frendovi:Jura(naravno),Ante,Jan,Zvonko,Tomi...
Ovo je moj msn:
lorry993@hotmail.com




A sad malo pjesmica =)











< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:DiZzZ By: NeRiCa

A sad malo slikica...

Maria Sharapova!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic



Maria Sharapova

Maria Sharapova

M. sharapova

Rafael Nadal!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ana Ivanović




















petak, 07.09.2007.

napokon pišem novi post!!!

Stvarno se ispričavam zbog nepisanja post,jer nisam bila u stanju javiti vam se.Prvo mi se komp pokvario,a onda mi se isključio internet i još uvijek mi nisu došli oni likovi u vezi tog da ga poprave i stoga pišem s maminog kompa i to sam kad ona ne radi,a to je rjetko.nadam se da če ga uskoro popravit da bi vam se mogla javit.Još jednom se ispričavam i sam mogu reć da ste mi falili da je to nemoguće opisat,a tolko se doga desilo,sve od ljubavi,tenisa...Pa od kud da počnem...
Prvo ljubav(jel nemogu dočekat da se pohvalim)-što se tiče ivana,prekinula sam s njim,jer smo se jako posvađali da smo čak i prekinuli sve kontakte.Tolko me povrijedio da sam poludila i nisam mu se htjela javit ili uopće čuti za njega,jer bi rekla više nego što mislim.A sad mi je ipak drago što je sve završilo.Bila samu splitu.To ču pamtit cjeli život pa čak i poslje njega.Drago mi je što sam to uopće proživjela i htjela bi da se to ponovi.Bila sam u splitu.Bilo je predobro.Putovali smo čak 6sati vlakom.Na početku je bilo dosadno,ali nakon što smo se svi upoznali zabava je počela.Cjelo vrijeme smo se družili s nogometašima.Premda i nisu baš zgodni bilo je iznimka.Upoznala sam jednog u kojeg sam se zaljubila do ušiju.Zove se mario i iz siska je,točnije iz petrinje.Nedavno je navršio 16god. i ide u 2,srednje.Ide za turističko-hotelijerskog tehničara.Neki dan je završio s praksom i s nogometnim klubom otišao u njemačku.Tamo ise održava neki turnir,a nadam se da pobjeđuju,jer se nismo čuli otkad je otišao tam.Golman je...A sve je počelo kada mi je uzeo japanke i nije mi ih htio vratit,pa sam morala bosa do sobe.Obečao je da če doći do mene čim se vrati iz njemačke,samo da me vidi.Ta tri dana samo bili budni čak do 6ujutro.Te noći su mu bile fenomenalne.Kod Marija me najviše privuklo to što mi je dok smo bili na podu na uho otpjevao pjesmu obsession od avanturecerekcerekcerek.Te noći sam zaspala ko beba.Bilo je predivno...A nešto što nas je tako nasmijalo je to što je u 6ujutro rastegnuo žvakaću i preskakao preko nje,kao preko užeta,al u 6UJUTRO!!!Baš je slatki.Idući put ču staviti njegovu sliku da vidite koja sam ja sretnica.Čak mi je pjevao i u vlaku pri povratku.I tad sam zaspala ko beba.haha.Nemogu opisat koliko mi fali.Ne prođe ni minuta da ne pomislim na njega.Jedno stavno sam se zaljubila.A što se tiče hodanja pitao me tek kada smo se vratili doma,a ja sam naravno pristala i od tada se čujemo nonstop.VOLIM GA!!!To bi za sad bilo sve od ljubavi...
a sad malo o tenisu-nakon što sam se vratila iz splita otišla sam na turnir,na domaćim terenima.Igrao se raund-robin.Pobjedila sam sve tri u grupi,i tek izgubila u polufinalu.To mi je bio jedan od najbolje odigranih turnira u zadnje vrijeme.Čak sam dobila i pehar.Još sam s mamom bila na turniru u umagu,ali smo tamo prvenstveno bile zbog "godišnjeg".Bilo je odlično,izgubila sam u 1,kolu kvalifikacija,al nema veze.Ekipa je bila fenomenalna.I tako sam ja provela svoje praznike.
I sretno zaljubljenacerek krenula u školuheadbang.Još uvijek nemogu vjerovat da je škola počela.Tako mi je sve prebrzo prošlo.To bi bilo sve za danas i javim vam se več sutra,a do tada bok i dobro se provedite.Sve vas volimmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bookmah



| …SAMO... (48) | ...PLJUNI… | # |