PUNKY DUCK

subota, 22.04.2006.

ALERT: KHM IS TAKING CONTROL


Image hosting by Photobucket
alo ljudovi, hvala vam na iskazanom povjerenju u vezi korištenja khm-a!!! vjerujem da vam je svima sada puno lakše i da imate više vremena za sebe i da ste prilikom kupnje uz to dobili još i super krečka! mislim super krečko je nešto genijalno, ti samo uliješ boju i on boji a da pritom ne ostavlja nikakve tragove, ne kaplje, ne pušta boju!!! sada se sigurno pitate:"ali što onda zapravo radi?" pa ovako to je zapravo čistač zidova, pomoću njega vaša djeca napokon mogu sama ukloniti centimetar prašine sa svog zida koristeči pritom boju kao filter za skupljanje raznih čestica!!!vjerujte mi, zidovi će vam biti zahvalni! ali čekajte malo, kao što je već poznato, to nije sve!!! uz super krečka dobit ćete malu bijelu haljinicu u kakvoj inače svi pospremaju kuću, kako bi svoje zidove očistili u punom stilu!
evo sada, ovdje, pred vama obećajem (no dobro malo dramatiziranja ne može naškoditi) da ću prestati s ovim reklamama, nego toliko sam gledala to stvorenje od tv-a kako mi priča svaki dan (i baš smo se napričali u ovih tjedan dana, uh, kako mi je samo drago što napokon mogu sve povjeriti svom dragom tv-u) da su mi reklame već išle na uši van pa sam ih se na ovaj način morala rješiti, hvala svim sudionicima u mojoj psiho-opraštanje-od-reklama terapiji!!! nego samo da napomenem khm je svejedno i dalje u prodaji, hahaha, šala ili đouk!
i tako, kao što ste vjerojatno primjetili subota je, 22.48, a ja doma na kompu, ah šta ćeš!!! ne kužim zašto su svi baš sad morali ići na more i kod bake(status lokacije bake: nepoznat, broj posjetitelja: držan u strogoj tajnosti, haha evo da se malo našalim na račun drage mi aleksićke, tako ti to mene ostavljaš samu, šmrc!) ah, tako mora biti valjda, ja njih ostavim za Uskrs a oni mene za dan planeta Zemlje!!! ali zašto, zašto baš kada smo trebali ići u akciju "djece cvijeća" širiti ljubav svoj dragoj mi braći u malom žutom VW kombiju prepunom latica, baš danas kada smo po livadama trebali raditi mačje poskoke s vijenčičima na glavi, baš kada smo trebali sudjelovati u akciji "ljudski lanac oko ekvatora", baš danas, na ovaj predivan dan su svi negdje, oh why!!!(ups ovdje ne idu !!! nego ???) no dobro, shvatila sam, bit ćete vi ljubomorni kada ja vas ostavim i odem na kavicu sa svojim tv-om borisom, aha, vidjet ćete vi, hm, khm (ovo više nije za mlađe od 18 jer se pretvara u pravi socio-psihološki horor, ako to uopće postoji, no dobro)














moj mozag:"SLIJEDEĆI!!!"
(ulazi mala misao pritom misleći koju će misao iznjeti mozgu)
misao:"mislim da bi sljedeća misao koju bi joj(objašnjenje, meni) mogli poslati mogla biti o .....!?!?!"
mozag:"pa ne vjerujem, misao pa zašto nisi smislio neku misao do sada?"
misao:"pa bio sam zauzet vlastitim mislima da nisam stigao misliti na misao koju bi trebala misliti ona!"
mozag:"misao br. 276650 otpušteni ste, molim vas pođite u želudac, tamo će vas termički obraditi i poslati u pravi svijet! so long and good bye my dear friend!"
evo zbog ovog tragičnog događaja (gubitka jedne moje misli, šmrc, nedostajat će mi) ste imali malu prazninu u tekstu!

no dobro mislim da je za danas dosta psiho-zbunjivanja vas, ljudovi moji!!! nadam se da ste uživali trošeći 15 minuta na moj post, bye (toliko meni treba jer sporije čitam, khm, ha šta ćeš!)
- 22:26 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>