PUNKY DUCK

ponedjeljak, 10.04.2006.

POVRATAK IZGUBLJENOG BLOGERA

evo, vraćam vam se ja u ovaj svijet virtuale! nemojte me odmah kuditi (kako bi to naši pradjedovi rekli) što se dugo nisam pojavljivala, ali nisam baš imala želju i volju!!! ali sad sam opet tu, jeeee!!!!(ups jedino se ja čujem, sram vas bilo nitko se drugi ne veseli mom povratku)!!! i tako, ma ljudovi meni je život trenutno neka proljetna pjesma, osjećam se tako nekako, ma neopisivo je to! uglavnom, meni će praznici biti još i dulji jer u srijedu idem na more, dakle ni tada neće biti škole za mene, buuuaahahaha(a neki čak i testove pišu tad!!!) zbog toga vam svima želim sretan Uskrs, ljudi proludirajte se pod ovim praznicima, ko zna kad ćemo opet dobit priliku do ljeta!! ma ne znam šta da vam više napišem, hm, i m speechless, znam to je malo friki, pošto ja uvijek nešto moram pričat! no uglavnom, evo to bi bio taj novi post!!! a sad već svima dobro poznate pouke

1) kad ti netko kaže da trčiš, hodaj
2) kuda svi tu i ti
3) uživaj u ovih 2 tjedna slobode
4) uvijek prepiši zadaću (da sanja inače slijedi kulja, cccc)
5) ne piši post kad nemaš inspiracije (da "ja" ovo se odnosi na tebe, samo još jednom uništi svoj blog sa takvim groznim postom)

evo ljudi pozdravljam vas, šaljem vam jedan big big kizz, i uživajte mi jer ću se ja samo odmarat i uživat!!! awww, evo mislit ću a sve vas dok ću se šetat uz obalu, slušat more, hahah (jeste već ljubomorni)
KIZZZZ!!!!!!
- 22:43 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>