PUNKY DUCK

utorak, 04.04.2006.

ŽURBA!!

e pa ovako da se više ne žalite da vam ne pišem postova, a neki čak misle da sam "dead" ako se ne javim više od jednog dana (dobro ajde sedam, to je isto, haha) evo zbog toga pišem neš novo!

e pa ovako dan u školi je prošo super, cijeli dan sam tako nekako dobre volje, mogla bi pjevat ono "ništa mi neće ovi dan pokvarit" po cijele dane, ali neću!!! evo ovako, jedino zanimljivo što mi se danas dogodilo, da bit će vam zanimljivo jer uključuje puno akcije, mene "almost" mrtve u više navrata, da da, samo se vi smijte, joj, da mi je vas samo vidjet! no dobro, evo što se dogodilo! kao što već znate jučer je doslovce lijevala kiša pa je zbog toga danas pothodnik kod moje škole postao poprište horora i nasilnog nasilja (haha). uglavnom pothodnik se pretvorio u novi olimpijski bazen, dubine od 7-16cm, a pošto moje šuze ne smiju taknuti takvu vodu odlučili smo se (da, nisam bila jedina "pametna" sa mnom su bile još dvije cure i jedan lik, haha četvorica pametnih sve ukupno) e da, odlučili smo preko raskrižja gdje nema semafora za pješake prijeći tri ceste pješice, onako laganini!!! e da ja sam bila ona hrabra koja je ko muha bez glave samo protutnjala uzduž cijele ceste uopće ne razmišljajući o svemu što se može dogoditi (bila je to ona situacija u kojoj neko nešto pukne i ostane živ, e pa tako sam i ja na vašu žalost preživjela ovu glupost)!!!

da, bio je to moj prvi bliski susret s totalnom nepromišljenošću!!! i ništa mi se nije dogodilo, stoga je pouka, "LJUDI NE MISLITE!!!" ma ne, šala, ne kad sam prešla cestu, cijeli mi se život odvrtio, haha, šala!! ali baš me zanima što bi se u mojoj glavi odvrtilo da budem u nekoj "dejnđrs" situaciji!!! hm, ma bilo bi tu svašta ali nije za javnost, hahaha!!!

eto tako opet na kraju dnevnog izvještaja, za vas moje drage ljudove pripremila sam par lekcija (kako mi se samo smiješi posao profesorice!):
1) NE IZBJEGAVAJ PLIVANJE U PLIĆAKU
2) BUDI SVOJ
3) PRIČAJ, PRIČAJ I SAMO PRIČAJ
4) UHVATI SVAKU LOPTICU KOJU TI PAS BACI (HM, HAHA, DA!?!?!)
5) PAZI DA TI NE PONESTANE TINTE
6) POZDRAVI DRUGE KAD IH VIDIŠ (ZA NEKE KOJI TO NE RADE, CCC!!!)
7) ODBROJAVAJ DANE DO VOZAČKOG VIŠE OD GODINE, NEEE :((((
- 22:50 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>