PUNKY DUCK

srijeda, 29.03.2006.

SIR Z VRHNJEM ILI GENETIČKI MODIFICIRANO PLASTIČNO MLIJEKO U OBLIKU SIRA SA DODATKOM PRIRODNOG ORIGAMA U UKUSNOM UMAKU OD JAGODA, HM????

pa ovako, gdje da počnem, prisiljena sam napisat novi post! hm, da, upravo sam pod velikim stresom jer mi je s jedne strane na glavu prislonjen šarafciger, a čuju se i posljednji otkucaji atomske bombe koja će bubnuti ako ne napišem neš novo!!!(haha mislim da je jedino slut ovo shvatila ali mi se ne da objašnjavat svima) i takoovaj tjedan je happy tjedan jer smo napokon dočekali tjedan škole pa svaki dan imamo sat samo 35 minuta, a pazi sad ovo sutra nememo nastavu, buuuahahaha!!!! no dobro neću biti toliko zločesta!!! znate što ja sam shvatila da ja zapravo uopće nisam zla osoba i sad sam tako sretna i ponosna na sebe, haha!!! ali stvarno, ne znam kako mi je to sad palo na pamet ali, ma ne znam, nije važno, idemo dalje!
dakle danas sam se ošišala, haha, da ošišala, moš si mislit, skratila sam kosu za punih 5 centimetara, bravo za mene, to je napredak! e da a pošto imam full gustu kosu, neš mi je frizerka pričala kao da su prije ljudi koji su imali dugu gustu kosu dobili po 10.000 maraka ako bi se ošišali kao da od toga naprave vlasulje! dakle pokrećem svoj vlastiti biznis, odsada kada drugi put budete tražili vlasulje navratite do šaltera broj 4 i naći ćete mene ćelavu, hahaha!!! ma taman posla nema tih para koje bi mene natjerale da se ošišam, ne treba čak bit na ćelavo, samo onak ko ježić ali no way, NO WAY!!! uglavnom sad kad znate koliko vrijedim morat ću se pripazit dok budem spavala, stalno ću imat feeling kako mi netko zvecka s škarama oko glave!!!
no dobro to vas ne zanima, pa idemo dalje, uglavnom danas smo imali predavanje o EU u školi, došla nam je neka žena pričat i na kraju su ju tako zasipali provokativnim pitanjima da je žena poludila!! uglavnom neki su se pravili ko da su ali pametni političari pa su postali dosadni većini mnogobrojnog naroda koji se skupio na tom prdavanju! užas! e da imam pitanje, što vi mislite o EU, JESTE LI EUROSKEPTICI ILI NE? ne stvarno me zanima, jer sam ja protiv, smatram da nam to baš i nije potrebno jer smo mala kržljava (ali ponosna i jaka) zemljica koju bi oni iz EU samo pregazili! mislim da EU može uistinu pomoći samo razvijenim zemljama koje imaju sredstava i svega ostalog da se još više razviju, ali isto toliko mogu odmoći slabijim zemljama! molim vas ispravite me ako griješim, zanima me što vi mislite!
i tako, to bi bilo to, e da sutra idem u shopping, woo-hoo! ajde nadam se da ću bar neš uspjet kupit sa našim kunicama a ne nekim eurima!!!!
pozrav i ŽIVJELA KUNA!!! - ŽIVJELA!!!!
HAHAHAH, BYE, EUROSKEPTICI MOJI!!!!
- 22:22 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>