PUNKY DUCK

nedjelja, 19.03.2006.

najvažnija je pouka iliti lekcija

i tako ljudovi moji pre(ne)dragi, pozdravlja vas vaša "JA"!!!
pokušavam dospjet kao na onu kuul listu pa zato eto pišem post, jeeee, hahaha!!!
uglavnom današnji dan, pa da vidimo šta se nalazi na repertoaru-ništa, pa malo nešto, da da, dakle ništa, ne evo nešto, hm da, ma ništa, ništa, evo opet nešto malo, i to je to!!! ajde booook!!! ma šala!!!

ne evo probudila samm se oko 11, napokon sam se onako baš naspavala, ali stvarno napokon! no dobro, dan je bio predivan pa sam skoro cijelo vrijeme provela vani igrajuću košaricu, kako bi to moj slengovski riječnik rekao!!! uuuu, me speak sleng!!! uglavnom, uživala sam, napokon sam uspjela potrošit svu energiju u sebi i totalka se izmorila, jeee!!! ne ali stvarno koji je to dobar osjećaj kad se onako premoreno dobro osjećaš, mrak! ljudi preporučam vam da se bavite nečime, bilo čime, rolajte se, šečite, igrajte tenis, košarku, nešto radite!!! ne stvarno ja sam zapravo malo hiperaktivno djetešce pa poludim ako neko vrijeme samo vegetiram, argh!!! no dobro, dosta sporta, znam da vam se smračilo!!

evo sad nečeg pohvalnog, primila sam gitaru u ruke i naučila svirat smoke on the water, balkan i još neku pjesmu samo joj ne znam ime, ma znate sigurno ono, stojin na kantunu glava u balunu....., e to!!! uglčavno da napravim malo reklamicu svojem kumčetu br. 2 koje me je naučilo to svirat, pa evo ga ivana, to je njen blog!!! e da samo da se zna to je bila kompenzacija, ona će mene naučit ako ja nju reklamišam, hahaha!!!! dakle ja sam vam jedno svestrano dijete, malo poveće dijete, koje stalno neš novo hoće naučit neš novo vidjet, neš novo znat, al problem je u tome što me većina stvari brzo prođe!!!

šta dalje, hm, ne znam, danas sam bezinspirirana (i to je moja nova riječ, ako želite vidjeti ostale kupite rječnik kod joksić radoslava "bate", a zove se "kako naučiti plac-jezik u tri tjedna")

"this time nobody likes you
this time nobody believes you
this time i can not trust you"
-evo to trenutno sviri na mom kompu, da to je d.p.
i tako post mi je malo boooring, ali nema beda nitko se neće naljutit, nadam se?!?!?!

LEKCIJA BR. 5

1) upamti da su nedjeljom moji postovi dosadni
2) ne budi lijen/a
3) čuvaj se senjske lopte
4) ne zaboravi isključiti peglu
5) naučite pet novih riječi (predlošci: praćakanje, veliko-noga buba, upozoravajuće upozorenje, dosadno kao dosada, močvarni pad)
6) ne pij prije nego svežeš pojas
- 21:52 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>