PUNKY DUCK

srijeda, 15.03.2006.

becouse you had a bad day!!!

Image hosting by Photobucket

hehe, napokon jedan smajlić od mene, pa ovako kako da započnem, pa evo ga
- jutro je, dižem se u 7 i već tada živčanim
-10 sati sada sam već spremna za ludnicu
-13 sati službeno me u tu žutu (zapravo crvenu) kuću vozi jedno veliko plavo prijevozno sredstvo!!!
-14 sati opušteno sjedim u jednoj od prostorija te "ludnice" i rješavam test
-14,35 smijem se svom neznanju, buuuahaha
-14.45 ponovo živčanim- do mene trči žena sa sredstvima za smirenje, ne djeluju!
-14.59 opet sam svoja, smijem se, možda zato što su tablete tek sad počele djelovati
-16.30 lupkam nogom po podu u ritmu jedne pjesme, buljim u šrakopis na šaliću, nešto opet ne valja
-16.58 pametnić moj mali koji sjedi do mene rješava moj test, i ja ne vjerujem ali napravi grešku, mislim stvarno, kaj nije mogla sve točno rješit, šala, puno joj hvala
-17.50 opet me hvata nervoza, nešto je u tom monotonom glasu od novog lika iz povijesti što me izbacuje iz takta pa stvaram svoj vlastiti takt
-18.36 sjedim i buljim u papir, napokon malo mira, nema nervoze nema ničega, samo neko čudno stanje mirnoće u i oko mene
-19.18 ustajem se vrištim na mobitel, primam papir i još uvijek ne vjerujem, piše 4 na njemu, i da to je to dobila sam 4 iz fizike, ovo se piše u knjigu rekorda!
-19.48 gotovo je, zauvijek je završio ovaj dan i nema šanse da se ikad više ponovi, u svom životu nijednom više neću doživjeti 15. ožujak 2006. kao i nitko drugi za svu sreću, izlazim iz jedne od prostorija te nazovimo je žute ustanove, ludim ali u pozitivnom smislu, pjevam, alex se čudi što znam sve riječi, u meni ko da vidi nekog pomahnitalog manijaka (dakle gorje ne može),
"They're forming in a straight line
They're going through a tight wind
The kids are losing their minds
The Blitzkrieg Bop"- ovo je samo dio, haha, smijem se, trčim po stepenicama, padam (haha to se vi nadate ali ne, začudo dan nije prošao gorje od gorega pa sam ostala čitava)
-19.53 ulazim u auto, mama je sva hepi ko i ja, samo pričam i pričam, izbacujem svu "bad energy" iz sebe

sjedam za komp, pišem, e da to je dakle upravo sada, ljudi napokon vam ovo mogu reći "ajm rili rili veri veri HEPI"

pozzzzzić, huh, sve je okej sada, huh, koje olakšanje, e da ovako ona ustanove je zapravo škola ali šššš, nikom ni riječ, taman mi fali da me netko suspendira zbog bloga, haha

NIŠTA MI NEĆE OVI DAN POKVARIT, ako niš drugo mogu barem reći da ostatak dana neće niš pokvarit!!!
- 20:18 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>