PUNKY DUCK

srijeda, 01.03.2006.

HM, NASLOV, PA SVE I SVAŠTA!

pozdrav ljudovi moji, haha, vidim da vam je bilo baš zanimljivo čitati kako sam se ja brukala pod tjelesnim hopsajući na pjesmu "staro sito", sram vas bilo, samo se vi smijte meni al kad budete u toj situaciji da ste na nekom domjenku il neš slično i slučajno onako puste staro sito, je ću znat plesat na to, hahaha, ma šala, više nikad, bilo je to jednom u životu i sad je gotovo!!!

i tako u mojoj dragoj skuli su u utorak bile maškare, hehe, bilo je baš fora maski! jedan lik iz razreda, škugi, bio je onaj istrebljivač kokoši zaraženih sa ptičjom gripom, hehe, kako je dobro izgledao! osvojio je i prvo mjesto na izboru za maske! e da jel možete vjerovat bio je prvi i dobio je 20 krafni a cura koja je bila 4. dobila je slobodni dan, mislim stvarno, da sigurno će bit sretniji s 20 krafni nego s jednim slobodnim danom, mislim zapravo je taj slobodni dan kao neka kazna što ispadneš 4! kužiš ono ne daju ti da jedan dan dođeš u školu, mislim užas, to mi je noćna mora, šala, nemojte me shvaćat ozbiljno(nikad, haha!) i tako imam vam i slikicu al malo je slikano izdaleka pa se ne vidi dobro (ispričavam se zbog toga uvaženi moji blogđani)


bilo je i jako puno vila po cijeloj školi, odjednom su se sve loše cure pretvorile u vilice i anđele, hehe, no jedna je bila posebna, da to je bila tzv. slut iliti sanja! bila je tako slatka imala je neki vjenčić od cvjetića na glavi i krilca i čarobni štapić, ma preslatko malo stvorenje!!! da i ako ne skužite ona je zapravo ona vila iz sna ivanjske noć, ah šta ćeš mi smo kao štreberski razred pa se ljudi maskiraju u likove iz knjiga, hehe!!! i tako to vam je mala senđ!!!

TKO JE TAJ POKEMON?


TO JE SENĐA-VIL!!! NAPAD RUŽINOM LATICOM, SENĐ, HAHA!



šta još, dobro bilo je ko i obično vještica koje su nas obljetala sa svojim metlama, zatim mafijaša koji su samo gledali uokolo tražeći žrtvu koju će "srediti", bilo je tu i transvestita, šta ćeš ljudi očito tk na maškarama uspiju pokazati svoje pravo lice! e da ona već poznata "evil mira" (profa iz tzk-a) bila je zorro, hehe, kako sam se strgala mi joj onako vičemo preko ograde mira, zorro, a žena se okrene i nasmije, hehe, ma smiješno je to što si je ofarbala neke zube u crno pa je izgledalo ko da joj pola zuba fali (a sad malo onih zločestih komentara mojih, pa ovako, sigurno se priprema za starije dane koji samo što nisu stigli!!!), e da a tolla iliti profač iz vjerkasa se obukao ko supermen i imao je role na sebi, haha, kako ga je bilo fora gledat kako se ubija po hodnicima, samo vrebajući neku žrtvu koju će zgrabit da se uspije zaustavit!! ostali profesori ništa, za njih samo jedna riječ......loše....!!! pa mogli su nam bar jedan dan pružit to zadovoljstvo da se mi njima trgamo od smijeha dok se oni brukaju, no ne, šta ćeš!!!


i tako, današnji dan relativno prošao ok, pisala sam pov, ma dobili smo nekog novog lika i tako je bio zbunjen pa sam sve samo prepisivala, ha prc, ma ne bio je tako ljubazan da nam je na neka pitanja i odgovorio, dobro, to samo odabranim ljudima ali ipak hvala mu, pa HVALA!!! i tako, zadnji sat onako imamo fiziku, nije ko da i ovako već ludim što imam 7. sat, nego mi onda stave još i fiziku, ma užas, žena je toliko smotana, šta ćeš, i kao ponavljamo mi za test, mislim bilo bi za očekivat da bar nešto znamo, hehehe, moš si mislit, no najgore je što onako otvori imenik, i ko je bio sretni dobitnik, haha, pa broj 6 iliti ja- lea!!! i tako taj izlazak na ploču me potaknuo da osmislim jednu pitalicu-vic (ne mogu se odlučit šta je pa će bit dvospolac, i pitalica i vic) uglavnom
-"ŠTO JE TO? VELIKO L STOJI PRED PLOČOM S KREDOM U RUCI I NEMA POJMA?"
-"I SAD SVI: ODGOVOR JE - LEA, JEEEEE, PA LJUDI OSVOJILI STE 1,000,000 KUNA NA MILIJUNAŠU, NOVCE PREUZMITE KADA SVRATITE DO ZIMBABVEA, NOVAC VAS ČEKA U LOKALNOJ BANCI, ČESTITAMO!!!! "

i tako meni je očito suđeno da se svaki dan u nečem zbrukam, al mi to ne smeta, još bolje to mi je baš fora, hehe, ja imam neki uvrnuti smisao za humor pa me čudne stvari zabavljaju i nasmijavaju! ma ja već zapravo počinjem imat tikove smijanja, samo odjednom krene navala mojih hahahahahahahaha, vidi se, mislim da ću se za korizmu odreći svojih hahaha, ma ne to bi bilo pretraumatično!!


POZZZZZ, ZOMBIJI MOJI!!! SRETNO U ČITANJU NAJDULJEG DOSAD POST-a!!!!!!!

- 23:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>