PUNKY DUCK

utorak, 21.02.2006.

mondays suck!!! i hate mondays!!!


i tako, stvarno mrzim ponedjeljak, ne znam zašto jednostavno se preko vikenda naviknem na slobodu, a onda opet sve ispočetka! ne ponedjeljkom sam uvijek mala zbunjola, sve što primim uništim ili izgubim(pa ti sad biraj šta je bolje) uglavnom, valjda sam ja jedina koja je izvadila neke glupe riječi za još gluplji test iz njem i onda su svi naravno kopirali od mene, i tako dođem ja doma, pritom izgubm pokaz (koji je na sreću nađen, hvala svima, haha) da, i skužim da mi je bilježnica ostala u garderobi, mislim, kill me! i tako sad svi imaju moje damn riječi osim mene!!! NIJE FEEEEER! da i onda opet u školu tražit bilježnicu, pa još i štrebsat, dosta mi je, ne ću više u školu!!! hoću i ja bit malo bolesna, kako svi drugi mogu pokupit razne bakterije jedino ja uvijek sva vesela i zdrava sjedim u školskim klupama, pa zato molim vas, ako ste sick pošaljite mi malo "bolesti" da se i ja zarazim!!! no inače je dan prošo suuuper, hahaha, ma ne, je bilo je sve ok. ne znam kako uspijevam ali jednostavno sve loše izvučem na neku šalu, šta ćeš ja sam mala pozitivka!

no dobro danas je utorak, dakle najveća opasnost, ponedjeljak, je prošo, pa mogu dalje nastavit sa životom do sljedećeg pon.

i tako šta je danas bilo, hm, hm, think lea, think! ne znam ne mogu se sjetit, nekako je sve isparilo iz mog malog mozga koji samo kržlja i kržljate se vraća u svoje prvotno stanje dok sam još bila mali fetuško pa ga nije ni bilo!!! ali to je istina, nedavno sam jednoj frendici opisala jedan tekst kao da nije onako hahaha(misli se na smiješno) već onako awwwww(misli se na slatko)!!!! šta ćeš, stari seeee!

i tako ljudovi moji, pogotovo vi koji nemate šta za radit dok se ja ubijam od štrebsanja (da sigurno dođem iz šk. pošto je ujutro, spavam do šest, napišem novi post, pogledam tv, i oko 8 idem učit, haha) no dobro uživajte u tim danima slobode, i ja sam htjela al su mi ti dani prebrzo prošli, NEEE

pozdrav svima, e šta mislite o mijenjanju mog identiteta u neko drugo ime, ne znam nekako mi dosadi here2stay, pišite!!!!! bye


ISPRIKA SVIMA, JEDNOSTAVNO MI NIJE DAN I ZATO JE POST U BANANI, ILITI PO MOME U LUBENICI!!! JOŠ JEDNOM I`M REALY SORRY PIPL! EVO I PLEDGE ALLEGIANCE TO THE FLAG OF THE UNITED STATE OF BLOG, DA ĆE SUTRA BITI ZANIMLJIVIJI POST, HAHA
P.S. onaj mali dio je preuzet iz američke zakletve svojoj zastavi pa tako i ja svoju riječ dajem šarenoj blogđanskoj zastavici koja se stalno vijori u pozadini mog ekrančeka, awwww!!! pozzzzz

e da ima bloga je promijenjeno u the ghost of me, šta mislite
- 23:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>