PUNKY DUCK

srijeda, 22.02.2006.

INSPIRATION: NOT FOUND


HA-HA-HA, evo današnji dan započinjem jednim glupavim smješkom jer od sveg iz čega sam danas mogla pokupit komad nisam, jeeey!!! samo da napomenem uspjela sam izvući živu glavu iz 5 predmeta, sweet! e pa ovako pošto sam kod frendice vidjela u njenom komentaru cool, ne znam zaš al sam se odmah sjetila one gengsta pjesme looka i borna (da se neke osobe ne bi zabrinule nisam prešla na repere, haha, još uvijek sam ja neki skriveni punk-reggae, haha) uglavnom odlučila sam napravit obradu te pjesme al problem je u tome što se ne mogu sjetit cijele pjesme već samo jednog dijela, pa ću neš malo izvrnut, nadam se da svi znate melodiju, INAČE NISTE KUUL, HAHAHA, MA ŠALA!!!
e, pa počinjemo!!!!!

pjesmica se zove aljex, leja i senđ, znam troj nas je a šta ćeš, mora neš malo odstupat od originala! e da ljudovi nemojte se naljutit ak neš napišem što baš i nije lijepo, haha, ovo je mean pjesma!

aljex, leja, se-enđ,
aljex, leja, se-enđ,
(sad aljex preuzima stejđ, pa ožeži aljex)
ja sam aljex
imam najveću kutiju u gradu,
tata mi je kupio skejt
da se ne vozim u tramvaju
(pa sad leja preuzima mic, uuuu, začepite uši)
volim skupo
volim fensi
dečko mi se zove
mali smetlar prensi
svi znaju prensija
starog malera sina
(a sad biggest legend senđ i njeni bubnjevi, tararara)
u chvari puno para potrošili smo mi
jel da blue
koliko smo para na žuju potrošili!
(a sad da ove dvije malo polude, samo za hr. curke predstavljamo bluea)
malo, jako malo!!
(a sad cijeli gay boy bend)
aljex, leja, se-enđ
aljex, leja, se-enđ!

ako ne znaš za aljex, leju i se-enđ
nisi kul
ako nisi čuo za chvaru
nisi kul
i zato je kul
mala senđ s ljamom!!!
ha-ha-ha
aljex, leja, se-enđ!!!



šta nije dobro, mislim da ću počet pisat pjesme, znam bolje ne!i tako znam da vama ostalim vjerojatno nije neš zanimljivo ali ovo je bilo za moju sweet dušu, hihihih!!!
ovu pjesmu posvećujem aljex i senđ koje su uvijek there by me!! love yu guyz(dobro cure)! ma znam da ćete me se posramit nakon ove pjesme ali nemojte, haha, baš je kuuul!

dobro a sad neš za vas ostale, danas je sanja pokrenula akciju pjevanja bijelog dugmeta u razredu pa smo svi davali svoje priloge svojim glasićima koje je bilo tužno za čut, pa zato "a i ti me iznevjeri...., onda malo lipe cvatu sve je isto ko i lani..........pa onda lažeš svojim slatkim jezikom.....itd"

pozdrav ljudovi moji, budite mi uvijek happy ko i ja, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, neću više pisat ove hahaha, mislim da to druge iritira, hahaha, ups, mislim da ću morat na rehab. od toga ko neki mali alkić, takav je život, a ja sam zaglibila u hahaha poroke, ne znam neš mi govori da se neću uspjet izvuć iz tog hahaha svijeta, HELP ME!!! ma šala

love ju pipl, isto onolko koliko i vi mene, dobro 0.01% više al nemojte mi se sad umislit, bye!!!
- 23:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>