PUNKY DUCK

nedjelja, 12.02.2006.

Image hosting by Photobucketnekako mi se čini da sam istrošila sve teme, pa ne znam šta da pišem, ali samo zbog vas ću se potrudit nać neku temu! ajde da vidimo šta je bilo zanimljivog u mom životu danas. probudila sam se u 11, zatim se najela, zatim spavala, i sad sam na kompu. toliko zanimljivih stvari se danas dogodilo da ni sama ne mogu vjerovat, ovo je kao šala, pa ajmo se svi nasmijat mom dosađivanju, ahahahaha!!!
ne dan mi je fakat nekak ful boring, ali zato je vikend bio baš zaaaakon. nećete vjerovat al slučajno sam se našla u petak u močvari na reggae-u, i otkrila da je ta glazba zapravo moj život, hahaha, još jedna šala, mislim nije da mi mjuza nije bila dobra(baš suprutno, jedino sam ja tancala u svom društvu) ali ne znam fali mi malo žeščih bitova unutra, isprika svim regićima!!!
e da danas sam gledala onu emisiju "neobični ljudi", užas koliko ljudi mogu biti ne zreli, ožene se sa 17. i onda shvate da se ipak još ne poznaju, ali im je to bila prilika za bijeg od ne znam čega!!! dobro ajde to mi je još ok, ali ne shvaćam curu od 18 koja se oženila za smežuranog lika od 64, godine. ma ne stvarno ljudi šta se to događa, shvaćam ja to je ljubav i te spike, ali oni ne mogu imat ništa zajedničkog, mislim cura si vjerojatno traži neku haljinicu za maturlac, a muž si već traži mjesto negdje na groblju?(UPITNIK) i da toliko mi je bilo dosadno da sam to gledala, šta ćeš!!!
e da jučer nam se naš mali pankić u društvu iliti alexa ošišala, i sad joj je bed što svi bulje u nju i govore kak je suuuuper, al stvarno joj super stoji, a ko joj je rekao da bi joj to dobro stajalo-PA JAAAA!!!
e da jučer sam gledala ko je smjestio crvenkapici, film je ok, smiješan je, ahahaha, ovo je zakašnjela reakcija na film, i tako vidimo se gmazovi jedni koji čitate ove gluposti od mog posta, šala, samo vi nastavite, pozzzzzz
- 21:28 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>