PUNKY DUCK

utorak, 07.02.2006.

KRIZA IDENTITETA, TKO SAM JA KRAVA, ČOVJEK ILI KONJ?

Image hosting by Photobucketdakle, već iz naslova možete zaključiti, današnji post se radi o snu kojeg sam sanjala jučer. pa da počnem, sve super, pet, sanjam nekaj u vezi s ljudima iz osnovne (ne znam od kud su se oni tu stvorili nakon 3. godine što ih nisam pol vidjela), uglavnom tu se radnja malo komplicira i ja se stvorim na nekom nepoznatom mjestu, eh sad najsmješniji dio je taj što sam sanjala neke "freaky" životinje! jedan od stanara mojeg sna bio je neki nepoznati konj koji se glasao kao krava. iskreno, ne znam kako sam došla na tu ideju, znate ono kao da sanjaš ono o čemu podsvjesno razmišljaš po danu, e pa tu nastaje jedan big upitnik, šta ja duboko u sebi zamišljam konje koje idu "muuuuuuuu-muuuuuuuuu-muuuuuuuu"(vjerujte triput se oglasio i to u trajanju od nekih 15.. sek, strgala sam se os smijeha)!!! uglavnom, nedavno su mi doktori rekli da je sa mnom sve u redu, da vjerojatno fizički ali psihički, to je pitanje. vjerojatno sam ja duša koja je zapela u tijelu čovjeka a bila je namijenjena nekoj stajskoj kravi, šta ćeš, zato me ne čudi što mi je "ajkju (iq)" skromnih 40!!!!!
i tako no to nije sve, taj se konj zatim nekako magično pretvorio u zebru (PITANJE, OD KUD SAD ONA, VEĆ SAM UTVRDILA DA SAM KRAVA, ALI OD KUD ZEBRA!!!)!!!! i tako je sad zebra (visoka kojih 15-ak metara) bila prekinuta u svom mukanju zbog alarma, šteta, baš me zanimalo koja je zapravo svrha sna, sad nikad ne ću znati!!!!!!!!!!
i tako dragi moji ljudovi, voli vas i pozdravlja vaša konjsko-zebra milka, i tako ide pjesma, zapravo nema pjesme, no svejedno odmotajte tu svoju čokoladu koju vam je moj frend svizac zamotao i debljajte se!!!!!!! ne stvarno danas sam baš skužila na jednoj curi iz razreda da je mršavija od od od od nekog full mršavog, mislim nije ko da sam ja neš bolja al barem ne izgledam onak anoreksično!!! nemojte si to dozvolit i slobodno jedite i vježbajte, KIZZ!!!



KIZZZZZZZZZZZZZZZZKIZZZZZZZZZZZZZKIZZZZZZZZZZZKIZZZZZZZZ!!!!!
- 15:17 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>