PUNKY DUCK

srijeda, 01.02.2006.

PANIC ROOM

Image hosting by Photobucketevo sad imam razloga za paniku, šta ćeš, tako je to kad saznaš da ti u internetskom kasliću stoji pismo zaraženo s najsmrtonosnijim virusom, od kojeg komp pri prvom kontaktu umire!!!! no nema veze, barem ću ga čuti kako mi preko svojih organa,zvučnika, po zadnji put pjeva pjesmicu i to "Dont cry for me Argentina", samo će umjesto argentina reći, pa reći će moje ima hahahaha, ipak sam sačuvala svoj identitet. ako ne znate tu pjesmu, to znači da niste gledali madonin film "evita", i to znači da NISTE KUL, ovo je bila šala, samo da napomenem da se naki ne naljute. a sada mali test, da provjerim koliko ljudi zapravo čitaju postove, jer se ja mogu pohvalit time da svakim komentarom označim da sam pročitala post. e pa ovako kad ćete pisati komentar na ovaj post napišite mi na početku kao pozdrav "alo-aloha" tako ću znati jeste li moji pravi sljedbenici ili ne, i to je bila šala, alli onaj dio o "alo-aloha" nije, pa ljudi pozdravljajte. i tako, danas nam se u razred vratila ona osipljena djevojčica, pa smo ja i frendica većinu vremena proveli s njom u potrazi za nekom nepoznatom curom. i tako mi je dan prošao u šetanju hodnicima s povećalom u ruci i kapicom na glavi. osjećala sam se ko 007 bond, đejms bond. samo su mi falila neka dobra "kola" koja se mogu pretvorit u vremenoplov, tako da mogu preskočit svoj najgori predmet FIZIKU. e to je stvarno koma kolko ja niš ne kužim, isto mi je dal pratim šta žena priča il ne. mislim žena ionako ne priča nama već nekim svojim imaginarnim frendovima na stropu, jer mislim stalno gleda gore. vjerojatno se moli i očekuje čudo odozgora da ćemo mi postat bolji, IN YOUR DREAMS!!!


I TAKO MOJI DRAGI OSUMNJIČENICI PRIMITE MOJE POZDRAVE I JA SE NADAM DA ĆU I JA VAŠE ISTO!!!!! P.S.-NEMOJTE ZABORAVIT!!!!!!!!
- 22:58 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>