PUNKY DUCK

petak, 27.01.2006.

?naslov-izgubljen?

pa evo i mene sa svojim postom. danas mi je dan tak nekak ukomiran, sve je krenulo krivo. dvije frendice su mi bubine i moraju bit doma, pa smo ja i i već svima znana majne frojndin punkićka, odlučile ostat isto doma. zapravo sam većinom ja odlučila da ne idemo, pa je zato na meni sad red za ispriku(a. stvarno sorry, i promise da ćemo u sljedeću subotu do kolko ti budeš štela) i tako, šta je danas bilo zanimljivo u školi , pa dosta toga. uglavnom pod mojim fejvr satom, engleškim, smo pokrenuli rapravu o narodnjacima. mislim ja bez obzira što ih ne slušam, ne slažem se s nekima koji kao zabranjuju slušanje narodnjaka, šta ćeš, ljudi sami biraju šta će slušat, ako je to njihov odabir, to je to!!!! no kako mi imamo tipove koje se tome iskreno protive, to je loše završilo! no cijelu tu pomutnju smo završili tek pod matšom, gdje nam je profa rekla:"šta ćeš, neki ljudi jednostavno vole napit se, popet na stol i ajmo čempres" (ja sam se strgala, ako ne znate što je čempres, to je popularno nazvana poza na cajkama s rukama u zraku i plješćimo)! i tako, uvijek nešto zabavno u toj maloj obrazovnoj ustanovi, mislim gdje bi inače naučila što je "čempres", za takve stvari služi škola. e pa, ne znam više što da pišem, pozzzzzzzzzzanimljivo!!!!

pozdravlja vas vaša rojal here2stay!!!
- 19:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>