< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


[Yes | No]



Design: NoBrain
Calender: < duckdz/ >
Picture:
Brushes:

Opis bloga

malo o meni....
ne bas sve....


Image and video hosting by TinyPic


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ona voli:

*svoje prijatelje

*jesti

*glazbu

*isticati se u gomili

*biti drugaćija

*rock, metal & punk

*čokoladu

*gledati kako se led topi




Image and video hosting by TinyPic



ona je

*kreativna

*orginalna

*čudna


Image and video hosting by TinyPic


ona ne voli

*kada joj sestra pjeva

*životinje [iz razloga što grizu,

sline, glasne su..ali kada su

male, slatke su...]




bendovi koje slušam:

*guns n' roses
*nightwish
*sonata artica
*haggard
*ramones
*SOAD
*apocalyptica
*evanescence
*hladno pivo
*iron maiden
*linkin park
*metallica
*nirvana
* itd.....




the case is closed [nastavak prethodnog posta]

Image and video hosting by TinyPic


nije bitno o kome je prethodni post....ta osoba [ako ga procita] ce shvatiti...
ja sam optimisticna, zelim biti sretna, gledam na svijet nekakvim pozitivnim nacinom....to ne znaci da ne vidim sve lose sto se događa i to ne znaci da ja to pokusavam ne vidjeti, ali to znaci da ne mogu vise podnijeti necije konstantno kukanje i zanovijetanje! ako nekome od mojih prijatelja treba pomoc, pomoci cu. ali svaki dan da moram slusati gluposti kako je njoj grozno, uzasno, ona je nesretna, nju nitko ne razumije....to vise ne mogu...dosta mi je...to ne znaci da se ja za nju ne brinem i da joj nisam pokusala pomoci...ali gotovo je. kada sam joj dala savijet, smijala se. neke stvari kod nje ne mogu podnijeti. kada mi dize tlak. zivcira me. a joj to ne mogu reci...jadnostavno mi je dosta! ja vjerujem da je za sve sto mu se dogodi covjek sam kriv. to sam joj rekla. ona to zna. zna sto joj ne odgovara, ali ne mijenja to iz svojih razloga. to mogu razumjeti. ali ne mogu podnijeti da stalno prigovara zbog istoga! i ja to vec mjesecima slusam...ne mogu...
rekla mi je da vise nece pricati o tome, da nece kukati i slicno. ne mogu traziti od nje da se zatvori u sebe i da ne bude svoja. mozda se ipak nebi trebale druziti. jednostavno me zivcira s nekakvim svojim stavom...ljuta sam, ne slusa me, kao da ne postojim iako znam da je zivot lijep i da ima drugih ljudi koji me vole, postuju, razumiju i slusaju...


Image and video hosting by TinyPic
..ovako se osjecam....


04.10.2008. u 16:37

[ Comments (1) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.