sweet nirvana princess

EVO ME MALO SAM SE VRATILAcool JOOJ KAKO JA VOLIM LJETO.rofl EVO DA POČNEM OD POČETKA:rolleyes PRIJE NEKA DVA TJEDNA DOŠAO JE U NAŠE DRUŠTVO NEKI NOVI LIKwink HRVOJE. MENI SE ODMAH SVIDIO I ODMAH SMO POČELI PRIČATI.naughty SAMO ŠTO JE BIO PROBLEM ŠTO JE ON MALO STARIJI. I OK JA SAM NJEMU REKLA KOLKO IMAM GODINA I ON JE TOTALNO OSTAOeekeek REKO JE DA IZGLEDAM STARIJE. ON JE 2 I POL GODINE STARIJI OD MENEcool E I NAVEČER SAM JA BILA NA PONTONU NEGDJE OKO 10 JER SU BETY I LANA IŠLE S TINOM NA ČIKAT A MENI SE NIJE DALO PA SAM OTIŠLA NA PONTON. JA SAM MISLIOLA DA ĆE TAM BITI NEKE CURE KOJE ZNAMwink ILI NEKI POZNANAICI. ALI..........NEno TAMO JE BIO ON SA NEKIH 6-7 CURA. I JA ONAK PROĐEM ( NISAM GA NI VIDJELA) A ON ĆE MENI: EJ MALA! MA EJ ELA DI ĆEŠ!?
A JA GA ONAK POGLEDAM I KAŽEM MILO I DRAGO : HRVOJE!
KEŽE ON MENI DA SJEDNEM. A JA ONAK GLEDAM OVE CURE I ONE BLEJE U MENE.I JA ZA INAT SJEDNEMnut I NEŠ ME PITAO AL SU GA CURE ZVALE. UGLAVNOM, OSTAVIO MI JE MOBITEL. I NEGDJE OKO DESET I POL KAŽE JEDNA OD CURA DA U 11 MORA DOMAzujo I JA ONAK E DOBRO MORAM I JA PA MOŽEMO ZAJEDNO. I HRVOJE MENE ONAK POGLEDA I PITA KAO ZAŠT TAKO RANO?rolleyes
JA MU KAŽEM NIJE VAŽNO. I ON LEGNE NA PONTON I KAŽE MENI AJ LEZI DA PRIČAMOthumbupI JA DAĆU LEĆ A ON MENI STAVI GLAVU KOD MENE DA SI NE ZAPRLJAŠ KOSU.smijeh I JA SE POČELA SMIJAT. I NEŠ SMO TAKO BEZVEZE PRIČALI. I SVE JE BILO OK DOK JA NISAM MORALA DOMAmad I JA SE DIGNEM I KAŽEM DA IDEM DOMA. I NIŠ CURE MI KAŽU BOK I JA NJEMU ONAK MAHNEMmah A ON ME ONAK POGLEDA I KAŽE: PUSA?
JA SE SAGNM I POLJUBIM GA U OBRAZI ON MENE I ODEM.kisskiss
DRUGI DAN NA PLAŽI SAM GA MASIRALA I BAŠ NAM JE BILO ZAKONnaughty. KASNIJE JE BIO LEŽAO NA MENI I OPET SMO PRIČALI O SVEMU I SVAČEMU. BAŠ JE ZAKON!
OVAK IZGLEDA.cerek
MALO DUŽA SMEĐO-PLAVA KOSA
PLAVO-ZELENE OČI
180
I OKO 80 KILA
VJEČNO JE U STARKAMA
I SLUŠA METAL


AL NEZNAM ŠTA JE BILO KASNIJE. SAMO JE RPESTAO DOLAZITI NA KUPANJE NEKA 3-4 DANA!
I ONDA ETO GA ODJEDNOM! TAJ SMO DAN MALO PRIČALI JER JE BIO LOŠE VOLJE
NINO I LANA SU TAJ DAN PREKINULI.
E KAD SMNO KOD NINA ! NEKI JE DAN U VELOM LOŠINJU U PUNTI BIO IZBOR ZA MISTERA I NAŠ JE NINO POBIJEDIOyesthumbup SAD JE MISTER PUNTE 2006
NO UGLAVNOM!
JA SAM REKLA BETY I LANI DA MI SE HRVOJE SVIĐA I ONE SU MU O VALJDA REKLE.nono
ON JE REKAO DA SAM MU JE PREMLADA AL DA SAM MALO STARIJA DA BIO STO POSTO ZABRIJO SA MNOMcool AL DA SAM MU SAD SUPER I DAS STVARNO UŽIVA SA MNOM.smijeh
ON MENI JE SLADAK I JE ZAKON AL KO PRVO IMA CURU A I NEMOGU ZE ZAMISLITI S NIJM.
AL ŠTO JE NAJGORA ON 1.8 IDE NATRAG U RIJEKUnamcor
STVARNO ĆE MI FALITInamcor
JOJ NEKI DAN SAM BILA NA KUPANJU I VIDJELA MIOLOVIĆA( MOJEG FRENDA OD PROŠLE GODINE)
JOOJ KAKO SMO GA JA I BETY IZGNJURILE..........smijeh)
JA LANA I BETY IDEMO SUTRA NA JEDNU PLAŽU GDJE ĆEMO SE VOZIT NA TUBAMA I BANANI.
ZA KOJI DAN IDEMO NA SUSAK A JČER SMO SE VOZILE NA BARCIthumbup
BAŠ NAM JE BILO SUPER!!
E SAD AKO UZ SVE TO NE USPIJEM ZABORAVITI HRVOJA STVARNO SAM GLUPA!

31.07.2006. u 11:18 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

NEŠT O MENI

Image Hosted by ImageShack.us


Counters
Get a Counters















Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

images

images



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Cursors



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

blog layouts

blog layouts


JA SAM ELA S LOŠINJAthumbup. IMALA SAM BLOG SA SAROMheadbang....AL SAD GA VIŠE NEMAM. IMAM 14 GODINA. IMAM PLAVU KOSU I SMEĐE ZELENE OČIkiss. OBOŽAVAM MAČKE,DEČKE I NARAVNO NIRVANUmah

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Rape me.
Rape me,my friend,
Rape me ,again
I´m not the only one (×4)
Hate me.
Do it,do it again.
Waste me.
Rape me,my friend
I´m not the only one(×4)


My favorite inside source.
I´ll kiss your open sores,
Appreciate your concern.
You´ll always stink and burn
Rape me,
Rape me,my friend
Rape me,
Rape me ,again
I´m not the only one (×4)
Rape me(×9)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Rape me.
Rape me,my friend,
Rape me ,again
I´m not the only one (×4)
Hate me.
Do it,do it again.
Waste me.
Rape me,my friend
I´m not the only one(×4)


My favorite inside source.
I´ll kiss your open sores,
Appreciate your concern.
You´ll always stink and burn
Rape me,
Rape me,my friend
Rape me,
Rape me ,again
I´m not the only one (×4)
Rape me(×9)



Nirvana - Smells Like Teen Spirit

Load up on guns
Bring your friends
It's fun to lose
And to pretend
She's over bored
And self assured
I know, I know
A dirty word

hello, hello, hello, hello (4x)

(chorus)
With the lights out, it’s less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulatto, an albino, a mosquito, my libido

Yeah!...Hey...Hey

I’m worse at what I do best
And for this gift I feel blessed
Our little group has always been
And always will until the end

hello hello hello, hello (4x)

(chorus)

Yeah!...Hey...hey

And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it's hard to find
Oh well, whatever, nevermind

hello, hello, hello, how low (x4)

(chorus)
a denial(x9)


Guns N' Roses
Don't Cry

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight