Tisina...snima se!



Upravo vodimo razgovor s Filipom o tome kolko mu je dugi.Nos!Dugi je ,dugi :D

Anita je pronasla kabla :D U subotu smo doma ,pa ce Anita stavljati slike na blog.
Emina je sretna jer ju nije pitala energetiku.I sad je mutava jer nece nis pricati!Gladna je.
Subota je bila trijezna ,pa stoga i glupa. Kud Idijoti su nas zajebali,pa smo ostale u dragom nam čakovcu :D

Emina ne zeli sudjelovati i zato sad idemo u pekaru da se nahrani i razvedri :D
Anita frenta zadnja 2 sata,pa ce se druziti s Dabicom.Pozdraf Drabicu :D

Idemo. Aj bok :P


02.03.2007. u 15:41 | 8 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off




..hm..jedna od nas dvije:D dakle,ovo smo mi!!

Linkovi


Lesar :)
Lukica :)
Maja :)
Zdravko :)
Ivana & Nataša :)
Petrica :)
Sindi :)
Petra :)
Pero :)
Matijac :)
Nevco :)
Lucija :)



Hold me,
for I tremble
Teach me,
to be your dark evil slave
Catch me,
when I fall towards the fiery pits
Bite me,
so I could be one like you
Kiss me,
to taste the sweet surrender
Capture me,
never let me go for I am yours
Fuck me,
complete my lewd desires
Own me,
your prized possession
Want me,
never want anything else more
Lick me,
your filthy whore cannot stand it
Please me,
I crave your touch throughout
Touch me,
let me know you're real
Help me,
your evil ways can make me better
See me,
your beautiful girl you did discover


Image Hosted by ImageShack.us




Why would I fallow myself to continue this way?
Informing people of all the many things that could have been approached a different way,
and assuming that they feel some sort of pity towards me.
It's an awful feeling one musn't face,
especially from someone like me.
Ma
ybe I should have never been...

sorry

design by Spuky