Danas je mom malo bratu 4 rođendan.I danas Lucija dođe kod mene na ručak.Jedva čekam.
Zeko je dobro.I Lucija je ugasila svoj Dugogodišnji blog a zakaj????
Lucija ak ovo čitaš molim te odgovori mi.Neg ima još jedan njezin blog koji je super: Read Only
Moj se brat zove Luka i pravi je mali vrag.Uvijek kad Lucija dođe kod mene onda ju prvo vuče za prst da se ode s njim igrat a onda ju gađa nečim.A onda kad se ona više neželi igrat onda se plače.
Velim vam pravi pravcati mali vragek.Ja sam stavila njezin dizajn al mi je obečala new sa životinjama ...
p.s držim te za riječ. Malo ću još stavljat slikica baj!

Moj buraz obožava gledat :Sužva Bob Skockani

Image hosting

Image hosting


free image hosting

free image hosting


22.10.2006. u 08:33 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



neki linkovi


Blog od moje sestrične Lucije
Moj je dizajn uzet odavde

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr









Click here to get awesome songs for FREE!


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

ž
Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Da možete pogledati koliko je sati: