< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.NoPe

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

aBauT As:

mi smo dvije lude curre..........=)
zovemo se mare i mia
imamo super frendove=)
volimo se zajebavat.......naughty
slusamo rhcp smijehiii jos puuuno toga...

mrzimo gmazove
idemo u jednu razvaljenu skolu...
fujič....XD

ma napisat cemo mi vama
nes normalno o nama....al
nam se ne da.....smijeh



evo malo sličica.....=))





































































































sutra mi je rockas!!!!!

eee ljudiii!!!!
kao sto mozete skuzit iz naslova sutra mi je rod....weeeee...
mozete cestitat...fala..fala.........
i etooo docekala ja napokon taj svoj rod...jbt cekam ga godinu dana cak...lol...
uglllll.....sutra slavim ma bit ce jebenooo....cjela ekipa.....fkt ce bit dobro....

znm da vam nismo dugo pisale...mjesec dana......
skola me jebe u mozak...starci me stalono nes tlace kao moram ucit...
kao nikad ne ucim....ovo ono.....zubo
nznm sta da vam pisemmmmmm........mia mi je bila bolesna sad par dana......
pa kao jadna...zubo...ugl puno se tog desilo...al ne da mi se pisat.....

imala sam neki zajeb ovih dana s deckom...uspjeli smo sve rjesti....zubohehe...
ugl....idem vam sad...nemrem pisat post jer mi tolko ljudi pise na msnu tak da nemrem pisat..
pozz ekipici....kiss

ljudi sve vas vojimmmm!!!!!!kisssssssssssssssssssssssssss.....




mare


10.10.2008. u 21:53

| kOmMaChi (26) | PrInT | pErMaLiNk |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.