sWiKiCe

jA...
sretan
oPeT jA...

MaRinCHe i jA...
sretan
jA i mAriJa...
sretan
aNja i dOdO u pOz...
sretan
mArE...liPo mOe...
sretan
mAriNA i mAriJa...
sretan
mARiJa...
sretan
mAriNa...
sretan
vAnjA i dOminiK...
sretan
vAnjA...liPo moE
sretan
vAnJiĆ...
sretan
tAnjA i dOmiNiK...
sretan
oPeT vAnJiCa...
sretan
vAnJiCa...
sretan
vAnjA i fErrAri...
sretan
mAriO i ĆePkO...
sretan
vAnjA i mAriO...
sretan
mAriO...
sretan
mAriO S piVoM...
sretan
tAnjA,ĆePkO i mAriO...
sretan
vAnjA,cEpKo i mAriO...
sretan
iLiJa...
sretan
fRaNjO...
sretan
tOni i mAriNa...
sretan
NiNa...
sretan
pEtRa moA...
sretan
wXy...
sretan
mOćKa...
sretan
mOniKa ...
sretan
nAtAsA...
sretan
mAriNa i tOni...
sretan
nAtA...
sretan
miKi...
sretan
mLaDeN...
sretan
mLaĐo...
sretan
MiMi...

đAmA i LeO...
sretan
miKi...
sretan
mAriNa...
sretan
mAriNa S GiTaRoM...
sretan
dAriJa i kALiStA...

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

o MeNi...



Eeee ljudovi...evo novi
blog!Da ne duljim o
cemu ce bit moj blog,3
rijeci...moj sjebani
zivot ma zajebajem
se ja...bit ce svega
po malo...ludnica!!!
ajpozzzam vas za sad...
i komajte =)



nEs o mEni...cerek

Pa da pocnemo...
kao sto znate
moje ime je ines...
dosla sam na ovaj
svijet 31.3.199X...
idem 7.d razz is
the best...treniram
rukomet vec 3 god
u žrk velebit...kaj
da jos kazem...
sad cemo malo
opsirnije...hmm...
trenutno sam in
love...hehe...bla
bla...naj boja:
crna,crvena,
plava,zelena,
roza,bijela...
slusam ugl.rock
i pop...crvena jabuka,
bijelo dugme,azra,
gunse,metallica,
RHCP,nirvana,
deep purple...ima
pokoja narodna...
naj pijesma:smoke on
the water,whiskey in the
yairr,i the end,tu,tu tu,
oci zelene,da li da li je,
jugic,savrseni par...
naj klub:manchester,
liverpool,a rukometni
portland san antonio...
naj igraci:christiano
ronaldo,torres,villa,
a rukometasi:balic,
metlicic,đžomba...
naj auto:lexus,ferrari,
audi,BMW,porsche...
naj broj:7,2,10,4...
po horoskopu sam
ovan,ali ne vjerujem
u njega iako nekad
i bude istina...xd...
naj jelo:pizza,lazanje...
naj pice:amaro,cola,
red-bull,đus-votka...
i jos sam zaboravila
jednu od najvaznijih
stvari a to su moi
frendowi...imam
ih na slikama pa
mi se nije dalo
nabrajat sve jer
ih ima prewishe...


volim:Boga,roditelje,
brata i sestru,swoe
frendowe,swoj mp4,
svoj komp,svog psa,
tulume,rukomet,pare,
red bull,swou gitaru,
tancat =)),zajebawat
ljudofee,tjelesni... =))

ne volim:laz,dvolicnost,
preware,umisljene ljude,
skolu,trcat,XD,fiziku,onu
corawu profesoricu iz
fizike,matematiku...

tO bi BiLo To O mEni...



pJeSmiCe...


Nikada nemoj
obnoviti,STARU
LJUBAV,ma koliko
je voljela...jer obnoviti
staru ljubav,znaci citati
istu knjigu,a unaprijed
znati njen KRAJ...





Samo sam vjetru rekla
da zelim da mi se vratis...
vjetar mi je tiho u uho
sapnuo:mala pa ti zbilja
PATIS...




Ti si svjetlost u tami
mog zivota,ti si u mojoj
glazbi jedina nota,ti si
beskrajna zvjezda sto
na nebu sja...ti si moj
zivot i moje SVE...




Sinoc mi je bilo
jako tesko i nikako
nisam mogla da
shvatim zasto netko
koga silno volim ne
primjecuje da zbog
njega patim!!!





Ako me prekrije
morski val i prekrije me
njegova pjena nek ti ove
rijeci budu uspomena...
uzmi mali nozic i razrezi
srce moje,umjesto krvi
naci ces ime svoje...




Rekao si da me
volis al ja ljubav
nisam krila,mislila
sam nema sile
koja bi nas razdvojila,
a sad zbogom nevjerniče,
nek ti druga ljubav sudi,ti
si drugu ljubav nasao i
vjeran joj uvijek budi,a
to za mene bar je lako
novi mi se zivot sprema
ha cu tiho u grob poci
jer u njemu tuge nema
na grob dođi i sagni lice
tada ces cuti rijeci iz
groba:JOS TE VOLIM
NEVJERNICE...





U srce sam te
zakljucala,nemozes
izaci,kljucic sam izgubila
nemogu ga naci...





Da nam zivot bude
ljepsi,priroda je ljubav
dala,a da ljubav bol
zadaje,to priroda nije
znala...






Spomen ti pise sjecanja
radi necemo vise biti
mladi.mozda ce sudba
ime da izbrise mozda
se necemo vidjeti vise.
zato ti pisem spomen taj,
da nasem prijateljstvu ne
bude kraj!











srijeda, 17.12.2008.

evo novi post nakon dosta vremena!!!

eee ljudi...evo mene nakon dosta
vremena...kod mene sve 5...SKOLA...
boze sacuvaj...al ok...nije sve tako crno...
LJUBAV...nemrem se pozalit...vtp...
DRUSTVO...sve 5...volim vas ljudi
sve...trebala bi sad u wirku ali neznam...
bolje ostat kuci i tulumarit bez staraca...
u glazbenoj je super...u petak imamo
nastup...i tak...šišala sam se...bas mi
je cjut...stavit cu slike pa cete vidjet...
xd...xd...u skoli smo ostali najluđi
i razz s najmanjim prosjekom...hehe...
bio skoro anjin rockas...bilo je cool...
stavit cu i te slike...na TRENINGU
je isto dobro...sad nakon raspusta ce
pocet tekme...pocet cemo razbijat...
hehe...i tak...sutra zadnji dan skole...
neka glupa priredba i u petak podjela
knjizica...jedva sam docekala...mislim
da sam sve rekla...necu se skoro javljat
pa da unaprjed cestitam bozic i novu
godinu...ljepo se odmorite i uzivajte
preko praznika...to bi bilo to za sad
od mene...i da...pozzdravi...pozzam
mladena,mimy,wxy,lory,ninu,tanju,
martinu,kiki,adrianu,petru,kalistu,
marinu,mariju,jelenu,sandru i na
kraju moju vanju...puussa svima...



| komentiraj! (133) | isprintaj | # |