<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

..................................................................
14.03.2008.-20:25

O vošto sad sljedi je stvarnost!!!
Ja imam sestru i to još blizanku (Štucku)!!!!!
I Tena (ZIZI)
ju je jako vrtjela,a Noru (Noricu)je vrtjela Andrea(Loly) !!!
Kako su Andrea i Tena vrtjele Noru i moju Štucku njih dvije su se sudarile.
Štucku je nora lupila (slučajno) lupila u stomak taj neki dio kod pluča i ona je ostala bez zraka!!

Sigurna sam da nisteprimjetili ništa ČUDNO u ovoj priči (dosad)!E pa evo nečeg ČUDNOG:
U tom istom trenu kad je Štucki ( mojoj twin sestri) ne stalo zraka u plučima i nije mogla disat i meni se dogodila ista stvar!
I ja sam nestala bez zraka!!!


Ali se nisam uplašila za nju niti se negdje prethodno udarila!!!
Ako imate nekakvu bilokakvu ideju o tome ostavljajjte mi u komovima!!!!!!!!!



SaVjEt:::
KoMaJ Te mI pUnO alI jAko pUnO!!!!!


Online Now Icons
Online Now Icons
Online Now Icons

<< Arhiva >>