about chat links archive
Welcome.

Tu ove košarice,ove dolje. Da,te košarice! E to vam je navigacija ♥

***Ako piše da nema 0 komentara,to nemora biti točno!To je problem s blogom,jer imam komentare xD***

utorak, 30.08.2011.

You are my best friend in the world <3

Playing poker friday night,
Pyromancing off golf races
You think that my sister's hot
I accidentally shot your finger
off your writing hand oh well,
you get disability.
I broke my leg you laughed so hard
and told the ambulance to stop at the bar.


Tema : BFF

Pa,svi imaju nekog prijatelja,kojem vjeruju 100% , s kim se svađaju svaki tjedan,ali se ipak vole. Pa,barem bi trebali imati. One prijatelje,koji zamijete kad slučajno podrežeš kosu za 1 milimetar,koji ti pomognu odabrat cipele i kondome,koji ti opsuju sve po spisku kad neš zajebeš,koji ti opale šamar čim brbljaš puno previše. Da,to su ti prijatelji!
Ali također,neki imaju i lažne ''best frendove'' . To su oni koji,kad se zaljubiš,kažu da biraš između dečka/cure i njega/nje,koji zapovijedaju,koji ne bi skužili da obojaš kosu u kričavo zelenu. Nažalost,i takvi postoje. Ali ja takve ponekad odmah skužim,osim ako nisu baš pravi glumci. Eto tako,bila sam ''bff'' sa Alexandrom iz Srbije,a kad sam bila s jednim englezom ona mi ga odma ide otet. Al zaboli mene,imam ja nekog kog volim više :3 A također,imam ja 2 frendice,jedna ima blog,(Ellen McQueen),a jedna je koza pa neće napravit. Obadve ih znam otprilike jednako dugo,i jednako ih volim. Bile smo skupa na koncertu,išle gledat Kako izdresirati zmaja,ali pošto je počelo nevreme smo se skrile kod mene doma. One su Pravi BFF,jedne drugima planiramo kad budemo starije kupovat kondome,ja i koza bez bloga smo se ljubila (Ultimate revenge for my sweety :'3 ) ,

Pa,dobro pazite koga nazivate svojim najfrendom,neki vas izdaju onda kad su vam najpotrebniji!



Moje kuje Ellen McQueen i Dora <3

30.08.2011. u 21:12 • Komentari 0 Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.