about chat links archive
Welcome.

Tu ove košarice,ove dolje. Da,te košarice! E to vam je navigacija ♥

***Ako piše da nema 0 komentara,to nemora biti točno!To je problem s blogom,jer imam komentare xD***

ponedjeljak, 29.08.2011.

Long time no see~

When you're on a holiday
You can't find the words to say
All the things that come to you
And I wanna feel it too

On an island in the sun
We'll be playing and having fun
And it makes me feel so fine
I can't control my brain


Dakle,ne,nisam se tek danas vratila od babe xD nego oko 3-4 dana posle zadnjeg posta,ali da,mrzilo me da se ulogiram = u = .

Današnja tema : Ovogodišnji praznici.
Posebni događaji : 20.8. Kinoklub(čule zadnje dve pjesme xD ) & Connect sa Ellen McQueen i Dorom koja nema blog ^^ ~ Dalje ; Prekid s dragim ( što mi je bilo najgore ove godine ) , ali također pomirba ♥ ~ Jel ima dalje? Naravno ; igrica Fake Perfect World ( di sam upoznala dragog ^^ ) se opet otvorila ^^ Trenutno sam Venomancer Level 119 sa ljubimcima Phoenix ( Rape) Level 106 , Ling ( zaboravila ime ) Level 119 te Cat Girl ( Neko_San ) Level 15 ? tu negdje xD Dalje ? Paa,naučila sam odsvirat prva 3 akorda pjesme,ali pokušavam dalje,aaali je teško xD ugl.čaos ♥

29.08.2011. u 20:46 • Komentari 0 Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.