about chat links archive
Welcome.

Tu ove košarice,ove dolje. Da,te košarice! E to vam je navigacija ♥

***Ako piše da nema 0 komentara,to nemora biti točno!To je problem s blogom,jer imam komentare xD***

ponedjeljak, 08.08.2011.

Raindrops turn into droplets of blood
and run down my cheeks
If there isn't a place for me to return anywhere anymore
Take these fingers, my fingers
I'll take all your fingers away
To the unopenable forest where cicadas cry


Zašto me nevoliš? Jel' te briga jel' sam živa? Jel' opće znaš da postojim?
Dakle,jučer men i mom dragom bila godinjica ( jej <.< ) . Aaaali,gospon celi dan nije bil ni an fejsu,ni na msn ni na skype. Ok,rešili smo to,al je i dalje pićka :P al ga volim ♥ da,nas dva smo jako čudni o.o

Trenutno slušam kak se Shion smije ko neki retard xD a ona mi jedna od naj is Hihurashija ^^ skupa sa Mion :3 Obadve se smiju ko neki retardi ^^

True friendship never ends,friends are FOREVER ♥

S tim se slažem u potpunosti.I također,bolje imati 2-3 prava prijatelja,nego 15 lažnih. U razredu imam malu ekipicu s kojom se sružim,ali samo 1 od njih zna sve moje tajne ( ali volim vas sve ♥ ) Također,imam i svoju internet ekipicu,mada sam se već s dvije od njih upoznala,za 11 ( ili 12 o.o ) dana budem i 3. ♥ ( volim i vas,cure :3 ♥ ) A gdje ima dobre ekipe,bogami ima i koncerta ^^ Da,za ohiv 11/12 dana je Kinoklub u Varaždinu,a odma posle njih su Connectovci.Traje od pola 8 do pola 10,a kud sreće,sve one budu mogle ostati do kraja,ali ja sam 100% do pol 10,pošto ne živim daleko ^^ Nažalost,u Starcu se plaća koncert(mada je na otvorenom <.< ) ali genius-cure ko uvek,osigurale budemo si mesto di budemo provele koncert ^^ Već smo smislile plan,pa da nebi bilo nismo znali,jel' :P

"A kak se zoveš?
Bom chika wah wah!
A di si bila?
Bom chika wah wah!
Ideš možda malo s nama?
Bom chika wah wah!
Može sutra neka kava pa
Bom chika wah wah!"


Connectovci su jednostavno savršeni ♥ Mada Ai Otsuka je bolja :P Al ona bi došla u Hrvatsku tek za nekih 10-20 godina xD Dap,Japan,u životu nisam vidla Japanskog pjevača u Hrvatskoj <.< Al u Plitvicama dok sam bila s razredom smo se derali ''konichiwa'',pa su ans Japanci slikali i mahali nam :P

Da,ok,aha,inspiracija ode,jel' <.< aj čao :*


Kerliiiii ♥
Pődral maja metsa sees
Väiksest aknast välja vaatab
Jänes jookseb kőigest väest
Lävel seisma jääb
Kopp-kopp lahti tee
Metsas kuri jahimees
Jänes tuppa tule sa
Anna käppa ka

08.08.2011. u 19:57 • Komentari 0 Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.