about chat links archive
Welcome.

Tu ove košarice,ove dolje. Da,te košarice! E to vam je navigacija ♥

***Ako piše da nema 0 komentara,to nemora biti točno!To je problem s blogom,jer imam komentare xD***

subota, 06.08.2011.

Watashi wa Uma o aishite ♥

A long time ago that person told me
"You are a special doll."
So that I may be praised by him, I must dance and sing
Even now, I will continue to sing
I will sing, seven if he never wakes up and opens his eyes again

For what reason was I born?
Only to sing for eternity
Someday, I will fall into slumber and
Go to the same wonderful place in which he has gone
My wish is not granted
Living to sing alone has broken me


Pa,kako život?Ljubav,mama,tata,brat,sestra,deda,baba,muž,žena,ljubavnici? ^_^
Eto,ja razmišljam o čemu da pišem,pregledavat sve te preslatke lolita haljinice,umirem da ih imam,slušam Vocaloid-Kaito&Rin-Dolls ,razmišljam o životu,svakih nekoliko minuta popravljam kimono.Mnogo toga...

Također,molila bih vas da pročitate ovaj članak :

U bijegu od vukova i zlih ljudi

Radi se o napuštenim konjima između Livna i Kupresa u jugozapadnoj Bosni i Hercegovini koji se svakodnevno bore protiv zlih ljudi koji ih ubijaju,te svakakvih predatora.Zaustavite ubijanje konja! Često čitam da svakakve životinje ubijaju radi mesa,ali konje?! Znam da ljudi vole konjetinu,ali ako želite meso,imate svinje, kokoši!Mnogo životinja postoji da ih ljudi kolju radi mesa,ali konji nisu za klanje! Konji su za jahanje,vuču,dresuru,izložbe(naravno,ne one gdje ih muče-ima i takvih).KONJI SE NE UZDRŽAVAJU RADI MESA!!
Zar nemate srca?Ubijate nevine životinje,pored sve te hrane! Ne,ne tjeram vas da postanete vegetarijanci,ni ja nisam vegićka,ali bar smanjite količinu mesa,barem tako da podržite jadne životinje!Osobno,ja jedem meso,ali to samo možda 3-4 puta mjesečno!I samo bijelo,ili ribu.
Sjećam se,kada mi je sestrična podmetnula konjetinu za jelo,i kada mi je rekla,samu sebe sam tjerala na povraćanje!

Molim vas,potpisujte peticije gdje se zaustavlja klanje životinja!Na taj način možete spasiti nečiji život!

ice cream Pictures, Images and Photos

(Također,pronašla sam jednu pjesmu o konjima,mada je na engleskom)

What is a horse?
A horse has eyes as dainty as a mink.
The grace is interrupted merely by a blink.
A horse is beauty.

What is a horse?
A horse is a tree in a storm that never goes down.
A horse is a weathered rock that stays around.
A horse is ancient.

What is a horse?
A horse waltzes like breeze over rivers.
She curvets and leaps like rain shivers.
A horse is a marionette.

What is a horse?
A horse is determination, that never stops flowing.
A horse is fondness, that never stops growing.
A horse is poetic power.

06.08.2011. u 14:41 • Komentari 0 Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.