about chat links archive
Welcome.

Tu ove košarice,ove dolje. Da,te košarice! E to vam je navigacija ♥

***Ako piše da nema 0 komentara,to nemora biti točno!To je problem s blogom,jer imam komentare xD***

petak, 05.08.2011.

Lilium

The mouth of the just shall meditate wisdom
And his language shall be spoken in judgment
Blessed is he who suffers temptation
Since he, with approval, shall receive the crown of life
Lord, fire divine, have mercy
Oh how holy
How serene
How kind
How pleasant
Oh, lily of chastity!
Lord, fire by divine, have mercy
Oh how sacred
Oh, How serene
How bevolent
How lovely
Lily of chastity


Ako znate moje pravo ime,molim vas da ne spominjete ; željela bih ostati u tajnosti.
Onaj trenutak kada mi je jedna djevojka ( koju jako obožavam ♥ ) poslala link njezinog bloga,uhvatila me nostalgija. Onaj trenutak kada pišeš post,a da čak niti nemaš inspiracije,kada se reklamiraš...Da,to su bili dani !
Ugl. odlučila sam otvoriti svoj 4965. blog po redu. Da,volim raditi blogove,al' što se to može,takva sam.
Inspiraciju najčešće nalazim u pjesmama i onome što gledam.
Trenutno je ono što se može naći na mojoj listi pjesma za 24/7 Black Rock Shooter-Lily ,, da,pjesma je na Japanskom. Volim Japan,volim Aziju,volim ovaj svijet ♥ ! Protivim se diskriminaciji,imam mnogo prijatelja koji nisu Hrvati,koji čak nisu ni bili u Hrvatskoj! I sve te prijatelje volim,a Engleski koristim više nego hrvatski,za vrijeme praznika,dakako! Slušam svu vrstu glazbe,osim onih koje zaista ne volim.Da,ima i takvih!
Anime ( japansku animaciju) i Mange ( japanske stripove) volim od kako znam za sebe! Kada sam prvi put kupila Mangu,kada sam je primila,kada sam je čitala,osjećala sam se k'o dijete s čokoladom! Još od svoje 9. godine volim Japan,a za to je zaslužna jedna Maja,koja mi je dala link na video,a u pozadini videa je bila pjesma na japanskom. Od tog trenutka sam počela voljeti Japan,a u svijet Anima i Mangi me k'o po lancu dovela japanska pjevačica Ai Otsuka. Kada je bio potres u Japanu,bojala sam se za dragu mi Ai. Ali akda sam nekoliko dana poslije otvorila njenu stranicu za Wikipediji,bila sam presretna! Pa Ai Otsuka je rodila,postala je majka! Datum rođenja je 24.3.2011. , a još dan danas guglam da nađem sliku njezine kćeri!

Da,to je bilo dosta za danas ! Jeste li se možda načitali? Ponekad,kad imam inspiracije,znam pisati i nešto da se ima za čitati 2 dana! Pa,pošto ne volim mučiti ljude,za prvi post je ovo čist dovoljno!

Oyasumi watashi no ykjin! Amai yume o!

05.08.2011. u 22:39 • Komentari 2 Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.