aggro-pilze!!!!

subota, 22.11.2008.

Aggro Berlin!!

Osnivanje: 2001
Žanr: Hip-Hop , Gangsta-Rap Website: http://www.aggroberlin.de/ Trenutne okupacije:
Rapper B-Tight Rapper Sido Rapper Fler
Rapper Tony D
Ženski rapper Kitty Kat
Bivši članovi
Rapper Rhymin' Simon
Rapper Bushido (2001–2004)
Rapper G-Hot (2005–2007)
_____________________________________________________________
Umjetnici od oznake za igranje sa stereotipima o "gangsta rap", posebno Sido često namjerno koristi prepoznatljiv exaggerations ili ironija, u mišljenju mnogih navijača imaju određeni smisao za humor.

22.11.2008. u 13:45 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 20.11.2008.

!!!!!!!!........

cerekpartysmokinthumbupzujopjevanutnaughty
aahahahahahhaha..
____________________________________________________________
u utorak poslje fizike smo mi cure usle u zenski wc i za nama izak i josip
-ucitelj :e..?! sta je ovo zamjena spolova?!
-decki:a da,"!!!
-cure-:bwahahahaha!!
_____________________________________________________________naughtycerekblablathumbupsmokinfinopjevazujolazehrvatskaludwavedeadbelj

20.11.2008. u 20:22 • 0 KomentaraPrint#

petak, 14.11.2008.

,,,,,,,,......

ewo mee opet..!!!thumbupthumbupnaughty
hh..bila sam u kazni nisam smjela na komp..(mama mi e bila u sk.!!!)headbangbang
ee, danas smo pokusali markirat 6. sat ,,,
ali nist od toga jer nas je razrednica skuzila..i rekla ko oce nek ode ca ,ali onda ne ide na ekskurziju..puknucuburninmad
tako da smo se swi wratili..osim anne i rebeke one nisu ni pokusavale ic ca..

eekmad
jao,,,nesto je swe pocelo bit drukcije..hh..kisskisskisskiss!!!cerekcerekcerekcerekcerek
pjeva
_____________________________________________________________
danas pod pov. mi gledali neku prezentaciju...
ucitelj:ewo..ovo vam je ljudevit gaj...
bare:a nemojte,nemojte!!!..zbog njega sam pao razred...burninmadheadbang
~(..zbunjola..)~...hhzujonutbelj
_____________________________________________________________
pod vjer..
ucitelj:ivona..imas li zadacu??!!
ivona:da..napisala sam ju ali mi je biljeznica ostala doma..
ucitelj:a to ti je ko da nemas..mogu i ja rec imam 1 000 000$..u banci..
ucenik:ma da bar imate..onda nebiste morali vise radit u skoli.!!..yess!!_____________________________________________________________
........ThE eNd....wavemahkisscerekpjeva

14.11.2008. u 16:50 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 11.11.2008.

owaj post je za kantu!!

burninmadee ovaj je za kantu nadam se da ce ga procitat...hhh
ee,,,kako ti nis ne kuzzis sto ja pisem,??partythumbup
kakve bolesne price.. molim te..??blabla
ccc..ova danasnja djeca nezz citat..khmmm..headbanggreedy

11.11.2008. u 19:40 • 5 KomentaraPrint#

četvrtak, 06.11.2008.

scheisse!!!!!!!!

OMG,OMG,OMG!!!!
ČIKŠO!!!
jeste zasrani...ali to nije moguce!!
on to nemoze radit..pa reko je da je ona glupa i zasrana i swe ali ..narawno..znala sam ja da ce on to prije ili kasnije zaboravit..a kenja mi se¨¨!!!huj!!fujjj!!!ma panj boi me briga i ona ce mu dosadit..
hh
i osim toga nebi on bez razloga reko da je munjena napravit ce opet istu glupost i ewo ga!
hahahaha!! i osim toga ja znam jos nest sto bi ju moglo zasrat!!!!

06.11.2008. u 18:38 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu cu pisati ono sto me zanima, ko me znaima..¨!!hh..
sta je bilo zanimljivog u sk. i malo o mojem najboljem razredu na svijetuuuu tak....ŁoŁ!!

Linkovi

---------..............-