aggro-pilze!!!!

ponedjeljak, 27.10.2008.

evo nekih smijesnih sitinica i bisera iz sk..finopartynutroflrolleyes.::
-Barnabic:e, filipovic ajd ti uzmi svoj pa mi ga posudi...!!!
(kuzzite ljudi uzmi svoj nezz sad tocno na sta je mislio ali drugi ljudi bi pomislili uzmi svoj k_ _ _ cnaughtynaughty pa mi ga posudi!! OMG!!)
-Filipovic:ok!!==))!!
- izak i ja: bwahahahahaha!!!!haha koji ste vi.. panjevi!!! hahaha £o£!!
- ucitelj iz teh.:7.aaaaaaaaa..tisina!!!!!!!!
bwahahahaha!!sretansretansretanwavenaughty
____________________________________________________________
-Filipovic: ajde sta cekas vozziii!!!!!!!
-Ja: ma filipovicu sta ti je ja nemem vozacku!!!!!
-Laslavic i bare:Bwahahahaha..!!!!thumbupthumbuppjevazujo
____________________________________________________________

-uciteljica:ma anna pa sta si ti cijelo vrijeme radila?(to je pitala zato sto joj nije bilo nis rijeseno u radnoj)
-reby-(govori meni..onako po tiho):rezala je daske!!!(to je rekla jer se anna preziva bretschneider a to na njemacki znaci rezac daske ili tak ness..)
-ja: bwahahaha pa da ..lool
.....~nakon 5 min~....
-izak:e ruth.. sta si ti jucer odrezala neko stablo???nutnut
-ja: aaa??? ma sta ti je? koe stablo ??
-izak: p ono sto je reby rekla..nes da si odrezala stablo.. pa sad prije 5 min..
-reby i ja: bwahahahahahaheadbangthumbupbangnjami
__smijeh___________________________________________________________
...~mi smo pod bilogijom gledali neki film~..
-neka u filmu:a joj, kakav je to glupi zivot..!!!ja nezz vise gdje sam.. prvo idem uzbrdo pa nizbrdo,pa uzbrdo,pa nizbrdo..x 10
-neki iz razreda:a jadna izgubila se..treba si kupit ŠIPIES..(gps)smijehsmijehsmijeh

_____________________________________________________________
...~pod povijesti~....
(josip gleda moju mapu sa slikama i crtezima i dr.-....)
-josip: ma sta je ovo, ko je to nacrtao??
-ja:koje?
-josip:ovo..
-ja:aha.. ma to je nacrtala moja sestra,,,
-josip:ma nije nemoze tko nacrtat...
-ja: pa je !!!!! ali ovo nije original ovo je samo kopija..
-josip:aha!!! a di ti je ..ši,ši..
-ja:a di mi je sta??
-josip:ma di ti je orišiši..
-ja:sta je orišiši???... mislis original..
-josip:pa da!!
-ja :a boo
eekeeksmijehsmijehzujonjamithumbup____________________________________________________________

ewoooooooo..to je za sada tooo....
ovaj post sam pisala 5 dana!!!!
ajme... ali ja imam najboli razred u povijesti (ali i u buducnosti..hh) od svih skola i svih razreda u cjelom svijetucerekcerekcerekcerek!!!!jesss uvijek me uspiju nasmijatt
ako sam u govnima oni me nasmijusmijehsmijehsmijeh !!!! 7.a je najboliiiiiiiiiiii... i .
LOL!!!=)=)=)mahthumbupthumbupthumbup

27.10.2008. u 18:39 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu cu pisati ono sto me zanima, ko me znaima..Ø!!hh..
sta je bilo zanimljivog u sk. i malo o mojem najboljem razredu na svijetuuuu tak....£o£!!

Linkovi

---------..............-