Nik@ & $tell@

utorak, 11.04.2006.

Just wanted to say a word or two about this big shit we live in ...

Znate šta?? Meni je sveg ovog već pun kufer! Govorim o tome kako svako malo neko se sprdne i zahtjeva od mene pare na sve strane! Mislim na onu predstavu za koju sam morala dat deset kuna, onda na koncert za koji moram dat 20 kuna, pa na izlet za koji moram dat 130 kn, pa na ples gdje moram dat 130 kn za jedan kostim, 140 kn za drugoi kostim, 330 kn za članarinu, 200 kn za karakterne cipele,100 kn za krizmu, pitaj boga kolko za haljinu i cipele za krizmu! Šta vi mislite da ja serem novce???? I onda odlučim se suprotstavit i poslat ih sve u 3 p.m onda mi moja razrednica kaže joj stella ako tvoji roditelji to ne mogu platiti mi ćemo skupit po razredu novce za tebe! E to je prevršilo svaku mjeru! Tolko o bezobraštini. Nedo bog da nisam pregrizla jezik! To je takva pljačka, ko ona šta je crkva radila u 16 st kad je prodavala grijehe! jel mene tko pita želim li ja ići na taj usrani izlet, štoviše onda kad idemo tamo gdje smo već bili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


I danas nazove moju mamu maksova mama i kaže da svaka čast mojoj obitelji i meni što smo se suprotstavili i ravnatelju i razrednici! I DA NE MOŽE VJEROVATI DA ME RAZREDNICA MOGLA TAKO UVRIJEDITI!Ako sam ja jedina koja ovdje vidi veliko sranje onda stvarno ne znam šta bi vam rekla! Danas moramo predat novce za taj ............psovke..................... izlet ! I pogodite što: moram platit! Kunem vam se svim živim i mrtvim da je ovo zadnji put da ću dopustit da me "vlast" izmanipulira! dA se mene pita ne bi išla al ovo mi je zadnji izlet sa svojim razredom, iskreno nije da sam veliki domoljub razreda kao npr ana rotim( ovo ne govorim kao nešto uvredljivo), pa ipak idem! Odbrojavam dane do dana kad ću otić iz ove jadne, korumpirane škole.
NAPOMENA: Uopće se nebi čudila da me sad strpaju u zatvor ili neku praonicu mozga!!!!!
Stella

- 12:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #