nikic@ & $tell@

08.01.2006., nedjelja

Ja i moja (ne)sreća

Danas sam bila u Sloveniji sa roditeljima. moj brat i tata su se skijali cijeli dan ,a moja mama i ja smo išle u wellnes. Prvo smo došli na planinu i ostavile mog brata i tatu da se skijaju a onda smo se išle raspitat di je taj wellnes centar pa su nam rekli da je to skroz dolje tj. da se opet moramo spustit niz planinu (napomenut ću da smo se penjali na planinu pol sata). ok, ajde preživjeli smo. Tad smo išli potražit auto no nakon što smo dva put prošli parkiralište i već se uspaničile da di nam je auto nestao skužili smo da tražimo auto na krivom parkiralištu. Al ajde na kraju smo ga ipak našle i krenule u taj nesretni wellnes centar. Napokon smo i stigle. Prvo smo bile na bazenu, ajde bar je to prošlo bez povećih komplikacija, a onda smo se uputile u saunu. E to je već tužna priča.Ušle smo tamo i vidle što?
Hrpa golih perverznjaka se sprešetava naokola bez ičeg na sebi.Odvratno. Naravno odmah smo odjurile van. Budući da nismo koristile saunu otišle smo na blagajnu zamolit ih da nam vrate novac al ma ni slučajno. Glupi slovenci. Tak sam se zderala na tog tipa kad je počeo pričat lovačke priče da on to ne smije jer ne zna ni sam zašto al ipak ne smije. kreten. čovjeće to mjesto ko da je ukleto. sam se neka sranja događaju ili se možda ipak sranja samo meni događaju. ma ko će znat. STELLA
- 21:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>