nikic@ & $tell@

07.01.2006., subota

ma fučkaš naslov!

Sutra svi živi odlaze na skijanje ak vec nisu otišli. Jedino bum ja tu ostala sama u Zagrebu. KOMA. Kaj ću radit po cijele dane??? Tam ću se zakeljit ispred tv-a i neću mrdat dok se neko ne vrati. Po cijele dane ću visit na blogu. Sorry ljudi ak ću Vam bit dosadna. Unaprijed se ispričavam.Ja nemam pojma o skijanju, iskreno...mislim da i ne želim naučit. To me nikad nije privlačilo,a i mrzim zimu i hladnoću tak da skijanje, snijeg i planine definitivno nisu za mene. Sad sam se baš vratila doma od Nike. Bile smo cijeli dan zajedno jer ona sutra odlazi. Doduše nije smak svijeta, vratit će se za tjedan dana al ipak....
Btw:Ana jako mi je žao kaj si zbrisala svoj blog. Meni se jako sviđao. Sorry ak sam ja MOŽDA imala veze sa tim. $tell@
- 18:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>