%%%...Zajedno smo bili jači...%%%

Uvijek odlaze oni koje volimo
Rastat ćemo se i mi
Iako se borimo
Bilo je ljutnje i svađe su bile žešće
A sada su prijateljstvo i ljubavi češće
Život fer nije
Tko je rekao sudbini
da rastavit nas smije
Vjetrovi nas nose na razne strane
Stalno me nešto podsjeća na one dane
Zajedno smo bili bolji
Zajedno smo bili jači
Tek sad vidimo koliko naše prijateljstvo znači
Ne možemo vratiti godine izgubljene
Ne možemo ispraviti gluposti učinjene
A vrijeme i dalje leti
Stalno me nešto podsjeti
Sve što smo izgubili
Sve što smo odbacili
Sada su nam naplatili
Smijali smo se onima koji nisu htjeli da odu
Koji su suze lijevali, prolijevali ih kao vodu
A sada vjetrovi i nas odvajaju
Baš kada se prava prijateljstva stvaraju
Hoće li i naše suze teći
Ili ćemo otići bez riječi
Zajedno smo bili bolji
Zajedno smo bili jači
Tek sada vidimo koliko naše prijateljstvo znači
Falit će mi ovi dani
Kad smo bili nasmijani
Kada nije bilo važno gdje i kada
A sada pljusak lijeva, kiša stalno pada
Kao i suze što niz obraze teku
Tako bole, tako peku
Nećemo zaboravit sve što smo imali
Imali smo tako kratko
A bilo je tako slatko
Jednoga dana nećemo više biti skupa
Ali u srcima i dalje ćemo biti grupa
Zajedno amo bolji
Zajedno smo bili jači
Tek sada vidimo koliko naše prijateljstvo znači...



...ova pjesma mi se fulll svidjela dok sam je čitala pa sam odlučila stavit je na blog....pjesma je fakat lijepa....i stavila sam je za sve svoju frendove koje puno, puno, puno volim....i koji su uvijek tu da mi pomognu i urazume kad mi dođe da napravim neku glupost...i ova pjesma je za moju najdražu sekicu Adrijanu:))).....jer je uvijek kraj mene kad mi je teško, kad imam neke probleme i uvijek je spremna slušati moje cmizdrenje u svajko doba dana i noći....i što uvijek zna šta mi treba reći da se osjećam bolje....btw sekice hvala ti za ono nekidan.....vjerojatno bi poludila da nisam razgovarala sa nekim, jer sam već bila na rubu....tnx za sve kaj si mi rekla....vojim te najviše na svijetu....kissich:)))) Iva

27.01.2007. u 20:11
° 4 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

...hm...a šta da vam kažemo... ovdje ćete moći pročitati sve o nama... moći ćete nas upoznati u potpunosti... nadamo se da će vam se svidjeti druženje s nama... te da ćemo vam zanimljivo skratiti vrijeme....kiss...

blog

blog



..samo za moju best frendicu Ivu od Adrijane....

Artist: Juanes
Song : La Camisa Negra
Lyrics :


Uno por feo y pobre
pero antojao

Tengo la camisa negra
hoy mi amor está de luto
hoy tengo en el alma una pena
y es por culpa de tu embrujo

Hoy sé que tu ya no me quieres
y eso es lo que mas me hiere
que tengo la camisa negra
y una pena que me duele

mal parece que solo me quede
y jue pura todita tu mentira
[jue -> una forma de decir "fue" en colombiano, queda comico porque 'jue pura' suena como hijo e pu...]
que maldita mala suerte la mia
que aquel dia te encontré

Por beber del veneno
malevo(lo) de tu amor
yo quede moribundo
y lleno de dolor
respiré de ese humo
amargo de tu adios
y desde que tu te fuiste
yo solo...

Tengo, tengo la camisa negra
Porque negra tengo el alma
Yo por ti perdí la calma
Y casi pierdo hasta mi cama
cama c'mon c'mon baby
te digo con disimulo
que tengo la camisa negra
y debajo tengo el difunto

Pa enterrartelo cuando quieras mamita

Asi como lo oye hija

Tengo la camisa negra
ya tu amor no me interesa
lo que ayer me supo a gloria
hoy me sabe a pura
miercoles por la tarde
y tu que no llegas
nisiquiera muestras seńas
y yo con la camisa negra
y tus maletas en la puerta

mal parece que solo me quede
y jue pura todita tu mentira
[jue -> fue en colombiano, para que suene como hijo e pu...]
que maldita mala suerte la mia
que aquel dia te encontré

Por beber del veneno
malevo(lo) de tu amor
yo quede moribundo
y lleno de dolor
respiré de ese humo
amargo de tu adios
y desde que tu te fuiste
yo solo...

Tengo, tengo la camisa negra
Porque negra tengo el alma
Yo por ti perdí la calma
Y casi pierdo hasta mi cama
cama c'mon c'mon baby
te digo con disimulo
que tengo la camisa negra
y debajo tengo el difunto

Tengo la camisa negra
Porque negra tengo el alma
Yo por ti perdí la calma
Y casi pierdo hasta mi cama
cama c'mon c'mon baby
te digo con disimulo
que tengo la camisa
y debajo tengo el difunto