Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kutija #1 :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje vrijeme ;)
layout for myspace


efo....pljiiz potpišite mi se(i ostavite porukicu) u moj guestbook wink
View my guestbook

dosad vas je došlo...Free Hit Counter
Free Hit Counter

About me


Ime:Nevamouthwash
Nadimci:Nif, Niffica, Nevči, Nefche, Nifmenmouthwash
Živim i djelujem u:Zagrebu mouthwash
Rođena sam:25.8.1992.(znači imam 15! godina) mouthwash
Po horoskopu sam:Djevica =) myspace


Sretni brojevi:8, 13, 15, 25, 28, 47 mouthwash
Naj frendice:Vale(ntina), Lea, Doramouthwash
Naj frendovi:Vidooo, Per, Šime, DariJo pesek, Lukica :P
Imam...sestru Klaru mouthwash
-> 5 sestrična i jednog bratića..:Demi, Ella, Erika, Emma, Eva i Marko=)myspace



-imam dečkacerekcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Volim:-sve što vole mladi hehehe kak mi je to glupo :Phihihi
-puno se smijat
-jaako puno blebetat
-mojih 5 najboljih cura
-družit se s frendicama i frendovima
-hodat okolo po mraku :P
-moj iPodić nano bijeli preslatki savršeni :) nemrem nikud bez njega i mrrzim dok mi se isprazni baterija hehe smijehsmokin
-klavir <3
-odmore u školi(onda poludim=) )
-jest čokoladuu
-općenito jest
-madarine, jabukice, naranDŽe,jagode :)
-onaj dućan u tkalčićevoj di rade one voćne smoothiese deadsmijehsmijeh popijem nekolko na tjedan cerek

I neke stvari koje možda još niste znali o meni..:
-plačem na svaki tužan film (a i ne mora bit tužan)
-užasno sam osjećajna tak da se za svaku glupost rasplačem(i to baš i ne volim :P)
-rodila sam se s plavim očima rolleyes
-nosim aparatić za zube već 8 godina(nije fiksni:P) bang
-obožavam fotke i foto-albume =)
-volim samo rijetke kolače:P (ko bi rekoxD)
-obožavam ljutu hranuburninmadsmijeh
-najlakše zaspim ak slušam muziku smijeh
-volim sporo hodat po kiši ak imam vremena...wink
-u krevetu imam bar 5-6 jastuka, jer drugačije nemrem spavat smijeh
-obožavam plišane medeke cerek
-skupljam karte za kino :D
-čuvam sve slatke sitnice
-nikad ne bacam stare stvari =)
-obožavam horoskope bilo koje vrste smijeh
-uvijek pamtim rođendane i brojeve telefona greedy
-nikad nemrem štedit novce, uvijek sve potrošim :P
-nosim leće al ih uvijek zaboravim zamijenit nakon mjesec dana pa onda slabo vidim i s njima xD
-užasno se bojim buba, posebno paukova al uvijek ih moram ubijat umjesto sestrerolleyesbang
-obožavam nosit veeeeelke velke majice, one muškecerek(po doma u kombinaciji s hlačama od piđamesmijeh)
-volim ljudima krast odjevne predmete po kojima ih onda pamtim rolleyes već imam malu kolekciju hihi xD
-volim puno papirića, pošaranih, ispisanih, svakakvih :) i imam ih već puno doma, sve to ja skupljam yessmijeh hihi
-imam pjegice po licu i one su mi najdraža stvar na meni smijehcerek

bla bla bla...mouthwash

Mrzim:
-mljeko!namcor
-skoro sve vrste sireva
-umišljene ljude
-dok me neko zove NEVA NEVIČICAblablanamcorpuknucu
-kad se nemrem odlučit za nekaj
-one koji misle da su face a nisu
-ljude koji se forsaju i pretvaraju da su nekaj kaj opće nisu
-one koji seru po ljudima koje ni ne znaju

Inače idem u muzičku-sviram klavirček i puno ga volimsmijeh,idem na tenis i učim engleski u Staroj Vlaškoj-u najboljoj grupici ever! (i u školi Francuski)smijeh..
...volim puuno točkica i smajlića mouthwash
puse svima
myspace layout



NNeat
IInsane
FFlavorful



saint patrick's day

to je tak kul serija :D

st patrick's


st patrick's day 2006



Linkovi

~Valica~ -moja najnaj frendicacerek
ANCHY-predobra cura =)
Paolich ;)
Martaaaa :D
Ninna :))
folly ;) nice cura
petr@-super cura(možda se nekima čini čudna, al nije :P) hehe


druga kutija.

~fotke~
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us manekenska poza xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us u busu cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.uskrizma :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.usvalica-luđački pogled, ja-slijepac roflrolleyesnut
Free Image Hosting at www.ImageShack.ushahaha bang
Free Image Hosting at www.ImageShack.usroflroflrofl HAHA ovo je NAJBOLJA slika od mene i dore IKAAAD! roflsmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.usja sviram smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.usKlara, Demi, Marko i ja :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.usklara i ja u našem kreativnom neredu deadwink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Credits.
picture : one
brushes : one
pattern : one
designer : sweet_surrender
others : blogger blogskins

utorak, 05.06.2007.

''Love, like a river, will cut a new path whenever it meets an obstacle.''

Image Hosted by ImageShack.us
heeej! mah
nemrem vjerovat da već drugi dan zaredom pišem post :P hehe
ne znam kaj mi je došlo, al jaaako mi se piše =)
makar baš i nemam neke teme xD al svejedno, glavno da imate kaj čitat hihi
uglavnom, ja sam se sad pred negde dvajst minuta vratila domeka (sad je trenutno na mom satu-koji ide nekolicinu minuta napred-21:23)..bila sam u škooooli, pa poslje toga s leom u mekdonalcu pa na engleski...i počela je tak padat kiša i grmit i sjevat i sveee aaaa eekeekeekeek xD
pa sam rekla starcima da me pokupe =) hehe
i taaak to...došla sam ljepo doma i ne znam kaj da radim, počel je Austin Powers Goldmember...to sam gledala već bar 4 puta...al sjećam se da sam prvi put gledala u Kanadi u kinu, kad sam bila kod sestrične i bratića tam, i onda je tek izašo taj Austin Powers i bila sam tak uzbuđena xD haha
al sad me već počel živcirat s tim kak govori... ma votevr. xD dobra mi je tema ujeee xD
danas nije bilo niš posebno u školi, imali smo 'pripremu za ispit znaaaaaaaaanja' iz matematike, i zadnja dva zadatka su tak uuuuužaaasnii bla. nadam se da bum ih uspjela ljepo riješit, makar sumnjam, fakat sumnjam :( al dobro, mislim, nije dobro :P htjela bi dobit bar 4... sad mi je tretutno prosjek ČISTA ČISTA četvorka, pa mi nebi baš jako škodilo ak dobijem trojku,al ipak bi ljepše zgledala četvorkica :D hehe ma dobro, ko da vas to zanima :P
joooj jučer je meni, valentini i luciji i steli zaključila PEEETIICEEE iz zemljopisa nerem vjerovat jeeej :D zato kaj smo napisale plan nekog obilaska zagreba kao za turiste xD smijehsmijeh
oh, skužila sam da sam skroz prestala stavljat ove smajliće tu sa strane npr.-mouthwash to je valjda zato kaj nisam već dugo pisala tu po blogu :P i neda mi se stalno prebacivat ruku s tastature na miša xD hahaha
koji sam ja kreten :D
uglavnom. evo vam jedan smajlić njami

kupila sam si danas kutomjer :D xD rofl moram radit crteže iz fizike u fak, mogla bi to sad....
ne kužim zakaj to moramo radit buuuu
:(
glupa mi je fizika, ne volim ju, tak je dosadna, mrzim ju.
dosta mi je više ove škole.
i glupog MALOG, TAMNOG, NISKOG(!!!!), ZAGUŠLJIVOG, USKOG hodnika i hrpetine glupih iritantnih ljudi koji njime kroče! (kako se ljepo izražavam xD) nisu svi tak iritantni i glupi, ima njih puno koji su mi super i prirasli srcu kak bi to rekla lea, al svejedno, ima ih i puno koji me iritiraju, što sam duže tam, to me više ljudi nervira, fakat mi je dosta već svega, gledanja istih faca svaki dan, jedva jedva jedva čekam srednju, tam će napokon doć novi ljuudi!
mislim oke, istina da će mi neke stvari, odnosno OSOBEsmijeh :P faaalit i falit će mi kaj neću više moć radit gluposti s mojim curicama (iz ovog isključujem val, jer snjom ću u srednjoj još puuuuno sranja radit smijehsmijehparty) i tako tooo....al neki ljudi iz razreda mi FAKAT neće falit, jedva čekam da ih se riješim xD
haha kak sam zla.
:P

ah sad moram stavljat neke fotkice naše s izletića, maturalca, sajma i tak to, na cede da ga dam sari jer im treba za nekaj kao za kraj godine, za osmaše, tak to :D hihi
al neznam dal imam prazni cede, fak.
ma bum ja to našla :D

joj danas je alanu rođendan cerekcerekcerekkiss

idem ja ljudi =D

ostavite mi komentare wink

pusekikiss

Neva<3

05.06.2007. u 21:16 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>