Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kutija #1 :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje vrijeme ;)
layout for myspace


efo....pljiiz potpišite mi se(i ostavite porukicu) u moj guestbook wink
View my guestbook

dosad vas je došlo...Free Hit Counter
Free Hit Counter

About me


Ime:Nevamouthwash
Nadimci:Nif, Niffica, Nevči, Nefche, Nifmenmouthwash
Živim i djelujem u:Zagrebu mouthwash
Rođena sam:25.8.1992.(znači imam 15! godina) mouthwash
Po horoskopu sam:Djevica =) myspace


Sretni brojevi:8, 13, 15, 25, 28, 47 mouthwash
Naj frendice:Vale(ntina), Lea, Doramouthwash
Naj frendovi:Vidooo, Per, Šime, DariJo pesek, Lukica :P
Imam...sestru Klaru mouthwash
-> 5 sestrična i jednog bratića..:Demi, Ella, Erika, Emma, Eva i Marko=)myspace



-imam dečkacerekcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Volim:-sve što vole mladi hehehe kak mi je to glupo :Phihihi
-puno se smijat
-jaako puno blebetat
-mojih 5 najboljih cura
-družit se s frendicama i frendovima
-hodat okolo po mraku :P
-moj iPodić nano bijeli preslatki savršeni :) nemrem nikud bez njega i mrrzim dok mi se isprazni baterija hehe smijehsmokin
-klavir <3
-odmore u školi(onda poludim=) )
-jest čokoladuu
-općenito jest
-madarine, jabukice, naranDŽe,jagode :)
-onaj dućan u tkalčićevoj di rade one voćne smoothiese deadsmijehsmijeh popijem nekolko na tjedan cerek

I neke stvari koje možda još niste znali o meni..:
-plačem na svaki tužan film (a i ne mora bit tužan)
-užasno sam osjećajna tak da se za svaku glupost rasplačem(i to baš i ne volim :P)
-rodila sam se s plavim očima rolleyes
-nosim aparatić za zube već 8 godina(nije fiksni:P) bang
-obožavam fotke i foto-albume =)
-volim samo rijetke kolače:P (ko bi rekoxD)
-obožavam ljutu hranuburninmadsmijeh
-najlakše zaspim ak slušam muziku smijeh
-volim sporo hodat po kiši ak imam vremena...wink
-u krevetu imam bar 5-6 jastuka, jer drugačije nemrem spavat smijeh
-obožavam plišane medeke cerek
-skupljam karte za kino :D
-čuvam sve slatke sitnice
-nikad ne bacam stare stvari =)
-obožavam horoskope bilo koje vrste smijeh
-uvijek pamtim rođendane i brojeve telefona greedy
-nikad nemrem štedit novce, uvijek sve potrošim :P
-nosim leće al ih uvijek zaboravim zamijenit nakon mjesec dana pa onda slabo vidim i s njima xD
-užasno se bojim buba, posebno paukova al uvijek ih moram ubijat umjesto sestrerolleyesbang
-obožavam nosit veeeeelke velke majice, one muškecerek(po doma u kombinaciji s hlačama od piđamesmijeh)
-volim ljudima krast odjevne predmete po kojima ih onda pamtim rolleyes već imam malu kolekciju hihi xD
-volim puno papirića, pošaranih, ispisanih, svakakvih :) i imam ih već puno doma, sve to ja skupljam yessmijeh hihi
-imam pjegice po licu i one su mi najdraža stvar na meni smijehcerek

bla bla bla...mouthwash

Mrzim:
-mljeko!namcor
-skoro sve vrste sireva
-umišljene ljude
-dok me neko zove NEVA NEVIČICAblablanamcorpuknucu
-kad se nemrem odlučit za nekaj
-one koji misle da su face a nisu
-ljude koji se forsaju i pretvaraju da su nekaj kaj opće nisu
-one koji seru po ljudima koje ni ne znaju

Inače idem u muzičku-sviram klavirček i puno ga volimsmijeh,idem na tenis i učim engleski u Staroj Vlaškoj-u najboljoj grupici ever! (i u školi Francuski)smijeh..
...volim puuno točkica i smajlića mouthwash
puse svima
myspace layout



NNeat
IInsane
FFlavorful



saint patrick's day

to je tak kul serija :D

st patrick's


st patrick's day 2006



Linkovi

~Valica~ -moja najnaj frendicacerek
ANCHY-predobra cura =)
Paolich ;)
Martaaaa :D
Ninna :))
folly ;) nice cura
petr@-super cura(možda se nekima čini čudna, al nije :P) hehe


druga kutija.

~fotke~
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us manekenska poza xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us u busu cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.uskrizma :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.usvalica-luđački pogled, ja-slijepac roflrolleyesnut
Free Image Hosting at www.ImageShack.ushahaha bang
Free Image Hosting at www.ImageShack.usroflroflrofl HAHA ovo je NAJBOLJA slika od mene i dore IKAAAD! roflsmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.usja sviram smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.usKlara, Demi, Marko i ja :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.usklara i ja u našem kreativnom neredu deadwink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Credits.
picture : one
brushes : one
pattern : one
designer : sweet_surrender
others : blogger blogskins

ponedjeljak, 04.06.2007.

...while we're talking About all of the things that I long to believe, About love & the truth & What you mean to me& the truth is baby you're all that I need. <3

Image Hosted by ImageShack.us
mah omg nemrem vjerovat da ja pišem post hihi :P
nije mi se dalo niš pisat prije jer mi je već malo bilo dosadilo, a i opće nije bilo puno ljudi na blogovima, al evo sad su se opet neki pojavili :P :D
dobro uglavnom....
puuuuuunopuno toga je bilo otkad sam ja zadnji put napisala post :P
bili smo na izletiću u Smiljanima, i bilo je kul jako..to nam je bil ZADNJI izlet u osnovnoj...a jbg :P haha
tak mi se više NEDA bit u osnovnoj, fakat jedva jedva jedva čekam srednju...tak joj se veselim smijeh ja bum išla u 2. na napredni njemački s valentinom i biće nam zakon =) tak sam sretna kaj bum upala s njom u razred :D hehe tak se to ljepo posložiilo... =)
hm dalje... :P
imali smo neki dan 'dan sporta' u školi omg koja je to glupost bila xD hahaha al ajde dobro, bar smo se malo odmorili od školice, bar na jedan dan, sam kaj smo morali tam sjedit i gledat ljude kak igraju nogomet i košarku xD al nema veze, mi curice smo se naslikavale ljepo pa nam nije bilo dosadno =) al meni je crko fotić :( al faaaala Bogu nisu se slike zbrisale, pa ih imam onak , PEDESTDVE! a da mi nije crko imala bi bar STOpedestdve... jbmu...
aj stavit ću vam sad neke ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.usja s val i doricom =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Hana i ja :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.usvalica, leica i ja :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.usmoje cure smijehkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.usnaši dečkići-andrija, marko i luka :D nisu niš vidli od sunca xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us hehe to mi je tak slatko kak val žmiri :P smokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.usGačalica(naša raskaxD)
Free Image Hosting at www.ImageShack.usvalić i lea smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.usstela i luce
Free Image Hosting at www.ImageShack.usmi sve skupa-osim dore koja slika :P
Free Image Hosting at www.ImageShack.usdorica i ja thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.usHana i Tajana smokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.usmoja umjetnička slika koja prikazuje valinu super kul starku smijehnaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.usval i ja na ljuljačkicama :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us miiii gledamo tekmu xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us valica odostraga :D i dora kak navija hrvatskathumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja smokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us dora, ja, val, leić <3 smijeh

a sad i neke s izletića :D ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja i tesla xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us leica i ja u busu =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.usval i ja :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.usval i ja u spomeniku xD smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us dora lea i ja u buseku :D
hm sad sam počela imat problema s aploudanjem xD
ne znam kaj se desilo, neke slike se neće :P al dobro nema veze
evo vam jedna moja za kraj :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hm...ne znam kaj bi vam još rekla =)
jučer sam bila u Prelogu, nakon puno vremena, jer mi je sestričnica imala prvu pričest :D hehe joooj dok se sjetim ja svoje pričesti hihi xD tak je bilo smiješno =) :P ne znam zakaj, al jel xD
uglavnom, bili smo u tam nekom restoranu i morali smo 3 sata čekat hranu a ja sam bila prokleto gladna i živčana i onda sam jela kajgod su stavili pred mene! ko i uvijekrofl haha
i onda dok smo se vratili iz tog restača(xD) smo brali trešnjice s drveta u njihovom vrtu(ne vrtu od restača neg od kuće di ovi žive xD mislim, moje sestrične i baka i deda i tak...xD :P) a te trešnje su taaak savršene isse njaaaam onak su veeelke i nijedna nijedna nijedna nema glupe crve i tak su njam jooj :D ja bi još hihi

aj dobro,iscrpila sam sve teme. :D
pusa velka kiss
najveća valici smijeh hihi

04.06.2007. u 12:07 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>