Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (1)

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

my sweet escape...


moji favourite blogichi:

...it's shpica time....
...nasa kajchy...
...Dinchy....
...jelena....
...zdrile & co. (ostale bas i ne znam, osim jandricha nes malo... =))
...maris, ema i martina... nezaboravni M_E_M... lude curke
...tany...
...8 slatkica...
...sandro...
...korin...jos jedna datumasica
...nikica...
...kopirantica....dajii,molim te...=)
...tara...
...zagica...
krepalino from funtana...


nastavit ce se.....


Teica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ime: tea (dorotea)smijeh

a zowu me:ufff... mislim da ih ne znam sve napamet, ali ewo nekih: malena, beba, piggy, tejito, sonček... he he

prezime:filipović (i ne, nisu mi ni tarik ni mirko niš u roduwink)

početak početaka: 25.09.1991.

što znači da imam: malih, jadnih, sitnih 15 i pol godina... ah, sta da radim=)

horoskop: vaga, u podznaku djevicasmijeh

vrijeme trošim: na ritmici, trčanju, gubljenju po netu, čitanju horoskopa, plesu po stolurofl... i tome slično...

od ponedeljka do petka u jutranjem terminu(od 8 do 14) sam u : 1.jg, Poreč

oni koji se wole sa mnom trošit vrijeme: weraus, ivanuska, snoopy(za one koji ne znaju to je jelena), Lea**, tea, cica brusnica aka. monyka, kathy(bjondina moja), andrea, ivana2, ana, kaja, josa, xenija, tanja, žika, andrej, darian... mah, općenito cijeli razred....i šira okolica ng-a....dina,znaš da tebe posebno wolimkisswink and mitja afkorz(ipak je on moj slovenac...ha ha)

love :cerekhmmm, ne znam sta da vam kazem... ima svega tu=)=)malo ima, malo nema...

ako nekog zanimaju detalji.... valjda znaju što im je činitismijeh ako ne znaju, tko im je kriv=)


(ewo male pomoci: medvedov@hotmail.com)

ewo par sljikica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
khmm,my eye...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...najljepse valentinovo ikad....curke,wolim was...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usj
a i verica u cubanu,ovog ljeta=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kajchy & j.j......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
xenchy & iwanuska...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
njih tri(kao neke frajerice)=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ewchy...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nije moje!!!(by:beba=)ja ne pijem)eh,ivanica:D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kissmon&weraus danas u skoli(5.3.2007)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivanica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kexy verica....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bangbeba...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivanica aka. sharon stone
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slatkice....ovo je bilo davnooooooooooooo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jos dok je bila osmasica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dvije slatkice iz busa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
she's a maneater...=)moja katjica....bjondina...heh**wtpp**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ma vidi ti tu moju cicu brusnicu**wtpp**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
josa....***wtpp**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
markec
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ikac i ewica=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivana**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
silvija & leich**
Free Image Hosting at www.ImageShack.usnikica****
Image Hosted by ImageShack.us
moj leich**wtppp***
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
leich & ena (porečka shpizza) he he
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
leich & petra...

četvrtak, 03.05.2007.

dugo se nismo čuli...

12 dana...
pa nije puno...
ok, lažem, puno je, ali jednostavnom nisam imala inspiracije za pisanje... valjda mi se nije ni nista zanimljivo dogodilo... vjerojatno da ne bi ni danas napisala da me nisu neke osobe nagovorile (nikica & zdrile)
slikice cu stavit kad nadem kabel za komp jer sam ga OPET negdje pogubila....
do tada....

kisssach***

a da...sljedeci tjedan me nema u sk=)=)(novigradsko proljeće onda klikni:primljeni ucenici SŠ)

uzivajte...

p.s.Kajchy nemoj zaboravit za ponedeljak...



| i?šta kažeš?=) (8) | pljuni na papir... | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.