utorak, 10.07.2007.

…prohujalo s viGorom…

hello…
put your hands in the air….
here is it going….


eftr long long tajm….nono
in a far far away…

so… hm….
i tak… swe prolazi…
u međuvremenu dok ne pisah postove napisah par pjesmi, i ja ih uglazbila…. ja, ja….
pa… upisala sam glazbenu gimnaziju u varaždinu…. upisah solo pjevanje, a danas na drugim upisima flautu i gitaru…yesyes to je kull… verrrry kull….
i takk….
lajf is gojing… još malo pa idem na more…. pa kad se vratim imam rođendan 10.08. –can't wait….polubratich und ja slavimo tugedr… on je isto kull… rođeni smo isti dan, isti sat, u istoj sobi, imamo isto prezime, 8 godina smo išli skupa u školu… on je rođen 15 min prije mene….pa je faca….kull…
ja sam lavica…. thumbupdead
ovih dana ovih danaaaaaaaaaaa!!!!! samo feštamo… my family and aj… partyspešli my sis i ja….bit che dobro ljeto… samo missam swoje frendove… iz školice moje najdraže… swe osim… meh…bad mmrs…burninmad
kae joššš…. hm… imala sam neke male nesporazume s nekim osobama (ženskim) jedna osoba koja nezna cijeniti ono kae ima…yes but whatever…nije mi žaooo bikaz imam druge frendove koji su tu navek…. is it going, is it going??? yes it is… can't stop pričati bezveze…don't let me get me…rolleyes
i tako… prolazeći wrld wajd webom… spoznah da znam staviti slike na blog…
ah… could you be loved and be loved??? kaže marley… a snoop doggy dogg kaže: I wanna fuck you… a ja kažem i ja tebe…ludbang
pa evo za kraj malo slikaaaa…


moj mužić i ja…cerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pero i ja….cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zadnji dan škole…my friends…smijehparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tejach i ja na završnoj fešti…partypartyparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i to bi bilo to… byeeeeeeee
pusaaa svimaaaa….

13:14 FOF (99) Print # Komentari Da/Ne

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

just... my life... ;p

Welcome Signs Words

Welcome Signs Words


...mUst VIsit...

tamaraheadbangmadlud

hrvach

tamarica the real one!!!smijeh

kontrec

jedan bend... moj bend.... ;pthumbup

kate... 4ever...partykiss

kidrawink

sekadead

helena - učenica generacijethumbup

bass07kisscerek

rija... one special...

leawink

Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters

kaj rechi...
zovem se Barbara, imam 15 godina (al dobro godine nisu važne), idem u 1.m rasredh srednje glazbene gimnazije varaždinu...
i neznam kaj bi vas josh moglo zanimati... a da... i pjevam... al to vjerojatno vech svi znate...
i tak... ;p



MLADA, NJEŽNA, NEIZBJEŽNA....
SAMA SEBI DOVOLJNA....
strong>



i samo vas jedno molim... nemojte mi puštati nikakve besmislene komentare o tome kakva sam ja navodno... radije pričajte istinu il nemojte uopće...

Glitter Pink Bunny W/ Yellow Smiley Glitters

Glitter Pink Bunny W/ Yellow Smiley Glitters


Sitting Red Glitter Elmo Glitters

Sitting Red Glitter Elmo Glitters


Black & Pink Glitter Girl & Turtle Glitters

Black & Pink Glitter Girl & Turtle Glitters


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




hehe..........smijehsmijehsmijehsmijeh




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws



just... pictures... thumbup



MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words


MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words


MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words





Fall out boy:
THIS AINT A SCENE



"This Ain't A Scene, It's An Arms Race"

I am an arms dealer
Fitting you with weapons in the form of words
And I don't really care, which side wins
As long as the room keeps singing
That's just the business I'm in

This ain't a scene, it’s a god damn arms race
This ain't a scene, it’s a god damn arms race
This ain't a scene, it’s a god damn arms race
I'm not a shoulder to cry on, but I digress

I'm a leading man
And the lies I weave are oh so intricate, oh so intricate
I'm a leading man
And the lies I weave are oh so intricate, oh so intricate

I wrote the gospel on giving up
(You look pretty sinking)
But the real bombshells have already sunk
(Primadonnas of the gutter)
At night we're painting your trash gold while you sleep
Crashing not like hips or cars
No, more like p-p-p-parties

This ain't a scene, it’s a god damn arms race
This ain't a scene, it’s a god damn arms race

This ain't a scene, it’s a god damn arms race

Bandwagon's full. Please, catch another

I'm a leading man
And the lies I weave are oh so intricate, oh so intricate
I'm a leading man
And the lies I weave are oh so intricate, oh so intricate

All the boys who the dance floor didn't love
And all the girls whose lips couldn't move fast enough
Sing until your lungs give out

This ain't a scene, it’s a god damn arms race
This ain't a scene, it’s a god damn arms race
(Now you)
This ain't a scene, it’s a god damn arms race
(Wear out the groove)
This ain't a scene, it’s a god damn arms race
(Sing out loud)
This ain't a scene, it’s a god damn arms race
(Oh, oh)
This ain't a scene, it's a god damn arms race

I'm a leading man
And the lies I weave are oh so intricate, oh so intricate
I'm a leading man
And the lies I weave are oh so intricate, oh so intricate





10.ZAPOVJEDI LJUBAVI

1) Ne zaljubi se nikad preko ušiju

2) Ne moli ga jer ćeš cijeli život moliti

3)Cijeni ga,al sebe uvijek više

4) Budi nježna onoliko koliko on to osjeća

5)Ne zovi ga poslije svađe-to ti je prilika da vidiš koliko mu je stalo

6) Zakasni na sastanak bar pola minute

7)Nemoj puno,ali kad vidiš da ljubav slabi, napravi ga ljubomornim

8)Pusti ga da se izmuči dok te poljubi

9)Nikad ne dopusti da ga prva poljubiš

10) Ali, ako želi kraj ljubavi, ako želi rastanak prihvati ga s osmjehom na licu, kao da je to nešto što si oduvjek čekala!!!!