wild child

srijeda, 16.03.2005.

** SAMO KRATKO JAVLJANJE**

Trenutno mi je život KOMA,neznam otkud da počenm pisati, pa bi bilo najbolje da počnem otpočetka, tak je svejedno....
Ovaj tjedan mi je grozan, još 5 dana škole i počinju praznici, a s njima će početi i svi moji problemi oko škole. Ovaj tjedan uspjela sam s još desetoricom (otprilike toliko) pokupiti 1 iz KNJIGOVODSTVA!!! Pitala nas je i za mene je to pogubno završilo. Neki su se izvukli i dobili čak 3, 4, 5...ali meni te ocjene nisu suđene iz knjigovodstva.
Šta se može, život je okrutan...
---Tak mi se neda učiti, iz dana u dan sve je gore, dođem iz škole i samo spavam po cijele dane, onda gledam TV i počenem se učiti negdje oko pola 10...za sat i nešto zaklopim knjigu i opet se bacim na spavanje.
---A to nikako nije dobro, misli su mi ko zna gdje, samo ne uz knjigu, već maštam o nadolazećem vikendu...
---Ako se učim nedjeljom, to opet ne uspijeva jer stalno mislim na događaje od prošle noći, tj,. subotnje večeri....
---Ovaj vikend ću se malo bolje zabaviti jer IDEM S MAROM U ZAGREB!!!!!! (tak malo u shopping i da zaboravim na školu i sve što je vezano uz nju jer me u zadnje vrijeme počinje ozbiljno bacati u depresiju, a možda kad malo bolje razmislim, možda se nebi trebala toliko živcirati...) Nećemo se ni snaći i već će proći i ova školska godina, treći razred...sad je krajnje vrijeme da se malo više primim knjige!Ali kaj me može na to natjerati??? Mislim da ništa... :(( Pa znam dobro da se nikom neda učiti i nitko , osim štrebera nije lud za knjigom!
--->>> I na emocionalnom području ništa se ne događa, a to mi na neki način nekad i odgovara, bar se ne moram nepotrebno brinuti...ah nadam se da me kužite. Mislim, nemam ništa protiv kad se u život unese malo akcije i zabave, ali...(uvijek postoji taj ALI) :-)))

----->> STIGLI SU NAM TOPLIJI DANI!!!!! Jedva sam dočekala da se izvučem iz tople odjeće i uživam na suncu. To vrijeme mi odmah sve popravi, kad mi loše krene, odem vanka i vidim kako je lijep dan..., i nema više dosadnog snijega i bjelila koje mi je tako smetalo za oči da sam mislila da ću oslijepiti.

------>>> Ali ja ipak ne mogu dočekati to LJETO......
Kad ću opet popodne biti na balkonu i sunčati se, gledati kako je moja ulica nedjeljom veoma prometna jer se svi idu osvježiti na Čingi-Lingi... Kad ću opet nedjeljom se spremati za izlazak i tulumariti u našem legendarnom Playboyu , kad ćemo se opet sastati svi i piti na igralištu....??
----Kad ću se opet pijana zaletjeti u grmlje(vjerujte, više neću to ponavljati, al bilo je smiješno:-))
---->>Tko će dočekati taj 10.07. i Darijin (Plavkin) 18. rođendan??? :)))
-----I kad će konačno taj MATURALAC???!!!???

Do sljedećeg pisanja, puno vas pozdravljam i sve vas volim!!

- 22:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ime: Viktorija, Viki
    Obožavam:druženja i ludovanja s ekipom, ljeto, vikend,duuugo spavati po danu, a po noći lumpovati, pa zna se :-))
    Od glazbe slušam razne stvari i svakakve mješavine, poput TECHNA, HOUSE, TRANCE-->(zakon) i naravno nešto što se nikako ne uklapa u ovo prethodno----> ROCK.
    SLUŠAM: METALLICU, IRON MAIDEN,URBAN, RHCP, NIRVANA, GUNS N' ROSES, THE RAMONES, PRODIGY, THE CLASH, BLOODGOUNDGANG, RAMMSTEIN, STATIC-X...ima toga još
    <<<<< A od one suprotne strane mi je dobro: DJ TOMCRAFT.... BENNY BENASSI(luda sam za njim) , MAURO PICOTTO, CHEMICAL BROTHERS, FAITHLESS, ATB..... NINA SKY, SUGABABES, ...........CRVENA JABUKA, PRLJAVO KAZALIŠTE, ZADRUGA, PSIHOMODOPOP, LET 3, HLADNO PIVO,AZRA, DALEKA OBALA, OPĆA OPASNOST, BALAŠEVIĆ, TBF.......


    ************************
    -Glavni zadatak ljudskog bića je-Izdrži život!

    -Pozitivno načelo-prepusti se i sve prepusti Bogu.Kad učinite
    sve što je u vašoj moći, što još možete učiniti?Možete se prepustiti
    Božjoj volji. Pomoću takve filozofije, uvijek ćete ići naprijed.

    -Treba izdržati, treba svladati, treba vjerovati. Vjera je najmoćnija sila
    koja vlada čovjekom. Nastavite vjerovati čvrsto i jako i ništa vas neće moći obeshrabriti!

    -Budala ima veliku prednost pred pametnim čovjekom:uvijek je
    zadovoljan samim sobom.

    -Neki ljudi znaju točan trenutak kad su sve izgubili. mogu se vratiti u prošlost i vidjeti to jasno, kao na dlanu ali ni za živu glavu ne mogu shvatiti zašto to nisu primjetili dok se događalo...

    -Prošlost ti može nauditi jedino ako joj dopustiš...


Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr



    **IMAM NOVI ICQ NUMBER:218479966 (ZATO JER JE STARI ICQ NEKAJ ZAŠTEKO)


    TOP 10 TRENUTNO MENI NAJSLUŠANIJIH PJESAMA:

    1.HLADNO PIVO- NE VOLIM TE
    2.PRLJAVO KAZALIŠTE- CRNO BIJELI SVIJET
    3.ATOMSKO SKLONIŠTE- ZA LJUBAV TREBA IMAT DUŠU
    4.AZRA- SMRDLJIVI GRAD
    5.AZRA - LIJEPE ŽENE
    6.ACDC- TNT
    7.OASIS- WONDERWALL
    8.RHCP - OTHERSIDE
    9.RHCP - DON'T FORGET ME
    10.QUEENS OF THE STONE AGE - NO ONE KNOWS



    **NA OVE BLOGOVE SE ČESTO ZALETIM**DARIA-PLAVKA

    MATILDA

    ROMINA

    NuMb_kc

    AMY

    ANGIE[

    IRMA-ROCK GIRL

    TIJA

    LEA

    SREDNJOŠKOLKA

    BREAK BOYZ

    PIRE

    ŠIPTAROVSKI

    D.S.O.

    ....... NAKUPIT ĆE SE JOŠ BLOGERA NA LISTI


















    NEŠTO ''MUDRO'' OD MENE :-))
    ***Ako se nešto dobro dogodi, piješ da proslaviš.Ako se nešto loše dogodi, piješ da zaboraviš. Ako se ništa ne dogodi, piješ da bi se nešto dogodilo...***

    ***ZAŠTO MUŠKARCI NE VJERUJU ŽENAMA? TKO BI VJEROVAO NEKOME TKO KRVARI 5 DANA I PREŽIVI?!!***

    ***ŠTO JE ŽENA? RAJ ZA OČI, PAKAO ZA DUŠU I ČISTILIŠTE ZA DŽEP***

    ***IDELALAN MUŠKARAC: NE PIJE, NE PUŠI, NE OKREĆE SE ZA DRUGIM ŽENAMA I... NE POSTOJI!***

    *** - PAMETAN MUŠKARAC + PAMETNA ŽENA = ROMANCA
    -PAMETAN MUŠKARAC + GLUPA ŽENA = AFERA
    -GLUP MUŠKARAC + GLUPA ŽENA = DIJETE
    -GLUP MUŠKARAC + PAMETNA ŽENA = SHOPPING ***

    >>> Što kokoši pjevaju kad se napiju? -Daješ mi kriiiila...<<<

    >>> Razgovaraju dva pijanca:- * Kad umrem...hik...prijatelju moj dragi...hik...svaki put mi, kad dođeš na grob...hik...zalij grob...hik...francuskim konjakom, škotskim viskijem, ruskom votkom, hrvatskom šljivovicom...
    ** A mogu li ja...hik...sve to, dragi moj-odgovori mu alkoholni brat- sve to prije malo propustiti kroz svoje bubrege?


    * S W E E T - C H I L D - O F - M I N E *

    She's got a smile that it seems to me
    Reminds me of childhood memories
    Where everything
    Was as fresh as the bright blue sky
    Now and then when I see her face
    She takes me away to that special place
    And if I stared too long
    I'd probably break down and cry

    Sweet child o' mine
    Sweet love of mine

    She's got eyes of the bluest skies
    As if they thought of rain
    I hate to look into those eyes
    And see an ounce of pain
    Her hair reminds me of a warm safe place
    Where as a child I'd hide
    And pray for the thunder
    And the rain
    To quietly pass me by

    Sweet child o' mine
    Sweet love of mine

    Where do we go
    Where do we go now
    Where do we go
    Sweet child o' mine