< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

myspace layout

myspace layout




Ovo ce biti jedan presladak blog s puno slatkih slikica, naših gluposti i dogodovština.... Nadamo se da ćete ga čitati, da će vam se sviđati i da čete nam ostavljati puuuuno dobrih komentara......

LINKICHI:
ANA
RHCPfan
Sanja
Charliev anđeo
Shakiragirl
megda
mihaela
purgerica
kimmy
sad, ja mislim da kimmy i purgerica nemaju više blog al ak se vrate da ih možete posjetiti
Ak sam nekog zaboravila, nek se javi



Free Counter
Get a Free Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Nekaj o nama:thumbup

- zovemo se Ana i Ivona
-najbolje smo frendice več 7 godinasmijeh!
-idemo u 7. razred
-odlične smo učenice, al nismo štrebericenamcor
-volimo: ludiranjenut, brbljatblabla, shoppinggreedy, pop, r'n'b,rock, internet, zelenu boju, spavanje.... ma vidjet čete još..........
-ne volimo: pauke, zaliven, narodnjake (bez uvrede nekima), pušenjesmokin, sebične, dvolične i razmažene ljude, itd.
Nadamo se da djelite mišljenje s nama....





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
MySpace Layouts

S. Valentine images


MySpace Layouts

S. Valentine images


MySpace Layouts

S. Valentine images


MySpace Layouts

S. Valentine images


MySpace Layouts

S. Valentine images



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



subota, 30.12.2006.

MOJE FRENDICE


Image hosting

Image hosting

Sad ću malo pisat o frendicama, pa će ovo bit jedan lijepi postek. Dakle, meni su frendice i veliki uzori, naravno, i mislim da bi svima tako trebalo biti. Fala Bogu imam puno frendica i o svakoj ću napisat po jednu ili više cool osobina.

NIKOLINA-nju sam već spominjala u nekom od prijašnjih postova. Kod nje mi se sviđa to što se ne srami sebe i svojih osobina nego je svoja i neda to mjenjati. Nas dvije smo se nešto jako zbližile zadnjih mjeseci i po tako puno smo sitnica slične. Imamo gotovo isti ukus u vezi zgodinih ili slatkih tipova, načina oblačenja, pa i muzike. S njom baš mogu iskreno razgovarat i da me razumije, a ne izvrče svaku moju riječ. Isto mi je tako slatko kod nje to što dosta uspoređuje (npr. da jedan pas izgleda ko tuljan, ja ko vještica u jednoj vestinaughty, Tina ko gušter...)

ANA- dosta mi je fascinantno kako neki ljudi imaju odlične ocjene, i još uz to stignu tako puno stvari. Ana je jedna od njih i zbog tog joj se stvarno divim. A ostalo vam nemoram pričat, sve govori činjenica da imamo zajednički blog. Jedino što me u zadnje vrijeme zna živcirat kod nje su oni njeni napadaji smjeha.zujo

TINA- Fakat zna bit jako dobra frendica, zna te saslušat, iskreno popričat s tobom, a da ti se ne ruga, il nešto, i to je baš guba. U zadnje se vrijeme dosta razumijemo.

IVA- rjetko je loše volje, i ima super stil oblačenja koji mi se jako sviđa.

IVANA- Ima lijepo ime (lol zato kaj se i ja tak zovem). Tata joj je direktor i ljudi bi očekivali da je neka umišljena fuficagreedy. Al ona je totalna suprotnost-pristojna, pričljiva i iskrena osoba koja je sve, samo ne dvolična, sebična, bahata ili bezobrazna.

ANA-MARIJA- nikad, ali NIKAD ju nemožeš nać loše volje. Tužna može bit, ali se onda bar trudi nasmijati ljude oko sebe i šaliti sesmijeh. Jako pouzdana osoba.

KATARINA- iskrena osoba s kojom uvijek možeš pričati o bilo čemu. Krasna osoba-nesebična, nimalo dvolična, iskrena, pristojna,...

Jedna će se osoba možda uvrijediti što ju nisam spomenula, al mislim da me ne smatra frendicom kad moj broj mobitela sam tak sebično dijeli nekim idiotima. možemo to nazvat testom prijateljstva kojeg nije položila. I to je i meni i ani hvala za to kaj smo bile fakat dobre i uljudne prema njoj.

Jesu mi cool frendice? Meni su baš zakon! Nadam se da sam ovim postom razveselila neke, jer su svi govorili kak malo pišem o svojim frendicama, pa evo.

Ostavljajte komentare!!! Za početak 20. dok tih 20 komentara ne dobijem, ne pišem novi post! I još neš, moj komp odbija komentirati, pa ana mora umjesto mene. Fakat sorryte svi kaj niste dobili komentare, al za to se potužite i ani. Hvala svima na prijašnjim komentarima, i bokec ljudi!!

IVANAmahmahmah

- 11:53 - Komentari (20) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.