20.10.2005., četvrtak

HEj

bok ljudi,Evo Primjetila Sam Grešku u ovom blogu,stalno se brišu ovi komentari....Nemam više volje ni javljat se.Danas nisam imala faks,faaaaala ti ....neznam dekanu..heheh,neču imat ni čitav iduči tjedan 2 ili 3 predmeta.Al zato počinje tjelić,ajme grrrrrozno. Danas sam se bila nač sa X ili ti B1,dakle moj ex bojfrend....bija je na faksu kad i ja.Došla sam kupit neke knjige koje su mi falile i mr Ex meni iza leđa...samo smo se gledali dvi minute,a onda u istovrime:Šta me gledaš.... Istina da je prošlo dosta vrimena,skoro godinu dana,možda i više,ali mene taj lik neobjašnjivo privlači...ON.:amo do auta popričat...JA:"ti znaš da ja i ti neznamo pričat"...ON"onda amo komunicirat kako znamo"... JA...:šta očeš...ja i ti..zbunjeno san buljila u njega..dobro ajmo...i naravno pričali smo ...kako ja i on znamo pričat.....EH falilo mi je to....PUSSA
- 23:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


mali život male mene... ma dobro nisan ja toliko sad mala...al eto,...smisno mi je to malo... Al stoji to da pišen o svom životu i razmišljanjima,i .. sve ono šta san tila reć,a nisan rekla..