napokon... moj nju post..... - ...sLaTkA MaLa.... - Blog.hr

nedjelja, 06.04.2008.

napokon... moj nju post.....

sretan heh... znam, znam piše se new a ne nju, al ono to je fora sad pisati krivo... heh.... ma ono.... ajd da i ja napokon napišem NJU post.... heh.... ma de ono.... u utorak 8.4. imam malu maturu... uhhhh.... strava... pri samoj pomisli na to me hvata trema.... ak ne prođem .... padam razredcry.... uhhhh.... baš me strah.... ono.... strava je... bit će neka komisija u kojoj će biti naša raska, prof. iz prakse i neki baš frizer, navodno će biti Getlinger ili neka ženska, Ružica..... ma ono... strava.... tako me strah.... jako..... vanessa drži se.... heh... nadam se da ćeš proći na maloj maturi.... heh.... budem ti sad češće komala blog.... heh... ma komaj i ti meni..... i neznam šta da više piše..... e da, jučer sam trebala napokon ići van malo u Tvrđu, al propao slučaj..... došli legici neki gosti, tak da ništa od mog izlaska.... ma de ono strava.... kad se odlučim ići van, onda uvijek netko zaj*****..... ma to je to.... kad nekog računaš..... a on te zaj*****..... eto..... uživajte u mom blogu i naravno komajte .......sretan

....... Love you all...kiss by:sWeEt gIrL..... wave

Myspace Layouts

Get more at Smoke420.com




11:27 | ...udjeli neki komentarić... 25 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.