prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Grijesila sam......
Grijesila sam i zao mi je sto
nisam vise,sto nisam lude,
jer kad umrem samo grijesi,
bit ce moji,a sve ostalo bit ce tude!!!!!!

Sve o meni,mom zivotu i o svakakvim temama.......

IME:Ivona
DATUM RODENJA:25.06.199x.g.
RAZRED:.a
VISINA:160cm
TEZINA:44kg
BOJA KOSE:svijetlo smeda
BOJA OCIJU:tamno smeda
HOBI:TAEKWONDO,KLIZANJE,PLES & ODBOJKA...
Imam msn!!!
BESTICE:PETRUSKA,PRLICKA,ANITA,CALE,NINA,NATA,......
BESTOVI:RAJA,VOZA,LEO,FICO,MARAS,
DAVID,MARAC,GOLI,TOMKIC,MAsIC,....
NAJPJEVACICA:/
NAJPJEVAC:/
NAJGRUPA:Killerpilze&Jonas Brothers & Prljavci....
NAJPJESMA:Ima ih puno....
NAJ GLUMAC:Chad M. M.
NAJ GLUMICA:Angelina Jolie,Jessica Alba.....
Zaljubljena:DA!!!





image hosting file

S. Valentine images



image hosting file

S. Valentine images



Ova skola je strmi greben,dodes posten,odes jeben!!!




Smijeh je znak srece,nada znak vjere,
poljubac znak ljubavi,
a imati mene za curu
znak je diobrog UKUSA!!!

Skolu-odjebi,starce-zajebi,
curu-pojebi,zivot-razjebi
&
bit ces happy!!!

Muskarci su koWc
skoljke,ili su posrani
ili su zauzeti!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Friendster

Friendster




POLUDELA!!!

Kako se nadala,dobro se udala
zdrava je ziva je,nista joj nefali,
ima da popije,ima da pojede,ako &
tuzna je na njoj se nevidi...
Ljubavi,ljubavi...
reci sta treba ti ,o duse....
o srce kida ti......

Pa neka kazu da sam
poludela,kad prodem ulicom
nek glavu okrenuuuu,niko
ti od njih nije ni do kolena,zato ti ime
pos.... i spominju,pa neka kazu da sam poludela
& da sam dobila sve sto sam trazila,lepse
je meni sa tobom u mislima,nego njima sa njihovim lazima...

Kako se nadala dobro se udala
mazi je pazi je,u snu je pokriva...
danom nekisna,a nocu nevrdne,ako je nesrecna
dobro se folira & ako ne budem
s tobom u ljubavi...


Pa neka kazu da sam poludela.....


EVO & MALO SLIKICA!!!

Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Customize your blog

Customize your blog



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Friendster

christmas images



Friendster

christmas images



Friendster

christmas images



Friendster

christmas images



Malo pitanjce......



Blog images

Blog images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images

četvrtak, 14.12.2006.

xxxxxxxxxxxxxxxx


Created by Crazyprofile.com



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.