..ah..my life..

ponedjeljak, 19.09.2005.

ja fotomodel????

..ah da nakon nagovaranja svih mojih prijatelja i naravno matere odlučila san otići na casting za fotomodele i manekene i tako san ja došla i stala u redu više od tri sata,bilo je hrpu svitu više od 100 ženskih a i par muških, i tako ja došla na red,neki lik koji je valjda vlasnik toga slika me par puta i reka da će me nazvat do petka ako san prošla , a znate ono kad vam kažu javit ćemo vam pa ubiti to znači žao mi je ali ne ,tako san i ja mislila za to..... i sutradan ujutro telefon je zazvonia i javila se neka cura iz agencije i rekla mi da dođen u sub., s roditeljima....ja sva sritna javila svimaaaaa.....
i tako došla sub. ja i mater otišle tamo i upoznale se sa tom agencijom itd. naravno čula san i priče od nekih ljudi da uspiju samo ženske koje se daju u krevet ...al opet ja nebi tako nešto nikad učinila al možda su to samo laži ,ko zna.. ipak rekli su mi da ćemo imat neke obuke hodanja, šminkanja,tjelovježbe.... pa vidit ćemo šta će bit svakako ćete ćut još o tome, za sada je sve suuuper!!!!! još ne mogu virovat... a pitali ste me zašto sam se odlučila za manekenstvo,iako ja ne mogu bit manekenka jer iman 1,70 a one tribaju bit veće od 1.74 i bit jaaaako mršave skoro anoreksija tako nam je bar on reka. e da i prijavila san se radi čiste znatiželje oće li me primit, kako je to. jesan li za to ??? i još puno takvih pitanja... moji prijatelji viruju da ću u tome uspit pa ćemo vidit.... ubiti ta agencija je jedina priznata u dalmaciji i dobrooo surađuju sa svim modnim časopisima ono ka za naslovnice pa sad ako budem imala sriće možda me uskoro i vidite na kojoj naslovnici,hi hi...

i eto ovaj post je posvećen mom ulaženju u svijet mode.... a tila san pisat o nečemu drugom al to ću drugi put jer sad neman volje... puuusa svima
p.s. sister ja mislin da dolazin u sub. a sad za vanka hm... moramo ih nagovorit da nas puste. kad kupiš bon pošalji por.

e da i zva me u petak onaj smišni lik iz malog mista šta san već pisala o njemu.al nisan čula jer san plesala i muzika je bila preglasna,tri puta me zva, a kad sam mu poslala por. šta me zva reka je da nema love i da ga ja nazovem nisan tada mogla i više se nismo čuli,šmrc----
a možda ga vidim ovaj vikend ko zna držite mi fige""""!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

- 22:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • život jedne šesnaestogodišnjakinje

Linkovi

hm..volim...

  • izlaske
    shopping
    modu
    glazbu
    čokoladu
    prijatelje
    plesati
    svoj mob.
    .......

ne volim...

  • laži
    mržnju
    školu
    ,,,