prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da / ne


dizajn:By:rainbow-design.



Zovem se:Lea

A prezivam:Šutim

A godina:1o

Živim:U 0sijeku

Idem u:4. razred



♥V0ŁłM♥

SV0JU OBITELJ

MOJ€ PRIJATEŁJ€

ŠKOL§K€ PRAZNIK€

M§N

I J0Š PUUN0 T0GA XD


[ne volim]

školu

učenje

/

.::Ipod::.


Music
at



.::Slikice::.

/

četvrtak, 04.12.2008.

.::Hello ello llo lo o::.

Ej bok ljudi!Kao što ste mogli primjetit,ja sam nova na blog.hr ali ipak nisam nova u svijetu blogera!Prije ovog bloga imalo sam mnogo blogova ali eto...ja vodim osim ovoga još jedan blog koji se zove kewl_sminkerica.bloger.hr pa ga naravno ako želite posjetite.Za početak bi mogla napisati nešto o sebi XD:Zovem se Lea,imam 1o godina i dolazim iz Osijeka.Idem u 4.a razred koji je super btw.ne volim školu ali volim svoje prijatelje iz razreda i iz cijele škole (jer imam prijateljica koje idu u viši razred).Volim puno toga ali (po)najviše volim svoj novi iPod,Njemačku,prijatelje i glazbu.Pa eto,ja sam iz Hrvatske i pitate se sigurno zašto ja volim Njemačku ali to vam je duuuga priča kojoj nema kraja...XD.Ali eto tako nešto i ne volim,ne mogu napisati da išta mrzim jer vjerojatno nitko ne mrzi ništa nego jednostavno ne voli pa tako ni ja ne volim:Učenje,testove,neke umišljene ljude (poznam ih) i moju sestričnu Lanu (aaa...pa ona se igra onih nekih winx!).Pa eto...inspiraciju za blog na blog.hr sam dobila baš od svog bratića Marka (trš) jer mi je on danas došao u razred i rekao mi kaosvoju adresu bloga (cooolmosa.blog.hr) pa ono ajde idem vidit pa ono....XD.I tako sam ja dobila želju o povratku na blog.hr!Pisati ću ja i svoj drugi blog,da vas podsjetim(kewl_sminkerica.bloger.hr) naravno jer ono..XD...Ma nije važno.Važno je samo da mi pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz kommate a ja sad odoh!Boook!Byye





* Komentari (20) * Isprintaj * Permalink *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.