Sweeet girl

05.05.2006., petak

hm.........bok!!!!!!!!!

ovaj

eko olimpijada- u krosu sam bila zadnja kak super kaj ne????????? bili smo 5 od nas 6



kak super kaj ne????
hm..ajd ljudi neznam kaj da napišem...nemam inspiracije..e da jučer sam



bila vani bili smo ja,Hrestak,Tocko,Tea,Nikolina,Petar i još par ljudi tam smo se zajebavali ma bilo je

super...

uzela sam Hrestakov mobitel i napisala e ja te još uvijek volim i oćeš bit sa mnom našla korbarica u

imeniku i on mi uzme mobitel...kak je malo falilo mislim trebala sam samo jedanput stisnuti jednu tipku

i poslalo bi joj!!!!!!!!!ma u k.... a nema veze budem ja to napravila..jednom...valjda..

e znate da je franc sa dorom iz 8.c mislim koja je fora ljudima da budu s nekim ko je stariji...mislim

valjda kužite kaj hoću reći...mislim dora je starija od njega...i da ona veza mihaela i novinac...i kaj još

ma ak se sjetim napisati....

bili su "zgodni" mislim neki jesdu svi su se tak zapalili za te košarkaše..neki braulio,dani,ferdinand....i

tak nešto mislim neki su fakat bili zgondni....al svi su se tak zapalili za njih a i da jesam li napisala da

su to španjolci i talijani......hm......svi su se ljubili slikali s nijma al........onak



ajd neznam više kaj napišem pozdrav

svima...kiss
smijehsmijehsmijeh

kak sam sretna skužila sam kak se stavljaju...ova velika slova i slova u boji..........
- 10:54 - Komentari (60) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da/ne

BOKIĆ!!!!!!!

Bok!!!!!!

Ja sam Ivana i ovo je moj blog na kojem
će biti sve i svašta nadam se da će vam se svidjeti!!!
i da ćete komentirati!!! ovdje će biti o filmovima, muziki
o mojim frendovima i frendicama!!! kiss

NEKI BLOGOVI I LINKOVI:

Google
iskon
moja best frendica!
crazy frendice...a nesmijem vam reći tko su....al ozbiljno neću vam reć ma fora je blog
tena i sonja dvije sedmašice koje imaju super blog...
Hrestak
Šestašice
punkerica
Teica
lutkica

Iva H.
Folly
crvenkapica
sweet14ivana
neke kujice
kujica
mihaela and ana
judi još ću vas dopisati bye!!!!!!!!!!mah:mah

http://www.rapidcounter.com/signup.php" target="_top">Free Hit Counters

Free Hit Counters


IIrresistible
VValiant
AAstounding
NNormal
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

e pa ovo sam jasmijeh



Click here to get more dollies like this!



moja frendica Teasmijeh


Click here to get more dollies like this!


moja frendica Mateasmijeh


Click here to get more dollies like this!


moja frendica Doriasmijeh


Click here to get more dollies like this!


evo nas 4 best frendice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Click here to get more dollies like this!


starke!!!!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



i see you..........

MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



friends!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



funnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

MySpace Layouts

MySpace Layouts



kak slatko...............

MySpace Layouts

MySpace Layouts



ha,ha.......

MySpace Layouts

MySpace Layouts



i opet ha,ha,ha...................

MySpace Layouts

MySpace Layouts



fora kaj ne???

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Donna's Music Codes


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

chad michael murray,love.......