Yep.Nope?



By: Lucija ((:*

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog nije za najmlađe! Govori skoro o svemu u vezi sa mnom! Coool blog! Iako nije nešto...Govori o mojim razmišljanjima i o mom drštvenom društvu!

o MeNi....

...iMe:...Sarica
...pReZiMe:
...JoŠ nIjE sIgUrNo...
...rOđEnA:
...31.svibanj
...prebivalište:
.... blizu Sl.Broda,
samo blizu...
...nAj PjEvAč/IcA:
...Avril Lavigne...
...Justin Timberlake...yes
...gRuPa:
....Nirvana...
...vOlIm:
...glazbu,društvo,
net...
...nE vOlIm:...
školu(!),umišljene i sebične ljude

LiNkIćI kOjE čItAm...

Emica
Barbara
Anja
my best person
Nick TV
...strange...
mY fRiEnD



...MoJi nAjDrAžI...

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



Avril Lavigne Lyrics
My Happy Ending Lyrics


Avril Lavigne - "Tomorrow" lyrics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOjA nAjNoViJa SlIkIcA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...CoOoL lEaH rEmInI....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOjA sExY aDrIaNa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOjA nAjGlUmIcA...aLbA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...XaNdIr...Iz JeDnE sErIjE...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...egzorcizam...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...bAš Mi Je CaKaNi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...UsNe Su Mi OvAk BaŠ fOrA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOjA dRaGa aVrI!!!...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i AdRiAnIcA jOš JeDnOm...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...oVo Mi Je BaŠ fOrA sJiKiCa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...jEsSiCa aLbA...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...aVjIj LaViGnE...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...aVrIl...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...aH...bLoOdY...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ah...BlOoDy ToO...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...fOjA uSnE WiTh CaNdY...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...tO Je SaMoPoUzDaNjE...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mA sJaTkE Su mI...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOj cHaMiLlIOnAiRe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i EvO gA oPeT...cerekFree Image Hosting at www.ImageShack.us
....fOjA xTiNa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us...iStO...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mAnSoN i eVeN rAcHeL wOoDfino...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mAjI GePaRd...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOdElČiĆ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...fOrAaAa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mEhDi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...tO sAm Ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...aDrIaNa LiMa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...sOuLjA BoY...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOj PiNkIć...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mUdRa UzReČicA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...tHe BeSt mOvIe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOjE NaJ UsNe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...cOnVeRsIcE...(kOjE oBoŽaVaM)...




© užas je moja furka!...drugi pokušaj!





...o MoJiM fReNdOvImA...

Odlučila sam vam napisati mali kratki,ali karakteristični post za mene…Mislila sam vam napisati malo nešto o sebi i svojim frendovima…i stavila sam vam pjesmicu i slijedeći put ću staviti i video... Hmm…već razmišljam da maknem svoj blog…šta vi mislite o tome? Dobro počnimo…
Kao što ne žalost znate,zovem se Sara. Meni je ime baš često,no nađe se uvijek netko komu sam ja jedina Sara…kao Martina! Obožavam tu slatkicu! Fantastična mi je! Jooj,da ju vi samo vidite! Preslatka je,ima prelijepe zelene oči. S njom mogu pričati o svemu,a da to nitko ne sazna. Mojim tupavim(iako su u mom društvu skoro samo) frandovima…ona i nije tako nešto! Mislim pa ti dečki su kadkad grozni…NO,naravno da ima i iznimaka (čast tima). Kad smo već kod mojih frendova,predstavit ću vam neke,ali ću ih zvati nadimcima da se ne uvrijede ili tako nešto…

Ovako,među prvima koje vam želim približiti je moj frend Pudlica (iako ni ne sliči jednoj,ali eto) ili ti „Banana Man“ . On mi je jako poseban ,ali i duplo toliko čudan! Inače i ne priča baš puno,samo sa mnom i s još naša 2 frenda… Ima sve petice iz zemljopisa i likovnog,a iz matematike i hrvatskog ima jedva tri! Kažem vam čudan je,no znam se i suuuper zezati na moj račun...(npr. Na satu njemačkog ja se pravim pametna i napišem na ploču neku riječ koju nitko od mojih „pametnih“ frendova ne zna prevest. I tako dođe moj frend i pravi se pametan da tu piše blood,ali ne piše i ja na to kažem da i ja znam engleski. On se sad kao želi raspravljat samnom,no dođe tu i Pudlica i kaže da će mi postaviti neku rečenicu da ju ja prevedem i kaže: „Moja pudlica ima tri kose“. Ja na to da je to glupa rečenica,a on: „Dobro samo malo da smislim“. I nakon par sekundi o kaže: „Ajd prevedi sad ovo : I have pussy.“ Ja kažem da je to još gluplje i da to ne želim prevesti i nek on prevede kad je toliko pametan ,a on na to: „Pa da ja to prevedem to nebi bila istina,a da ti bila bi!“ Ja na to ništa……)

Slijedeći je,hmm….kako da ga nazovem…evo peder. On mi je najbolji. Mislim nije on peder,(ne taj) samo ga neki zezaju za to…On je jedini kojemu sam ispričala „svoje planove“. I zbog toga mi je naravno poseban. S njim pričam o svemu i njemu je sve normalno. Zeza me naravno,ali mi to zezanje ne škodi ili mi ne smeta (osim jednog puta,ali je i P udlica bila s njim pa mu ne zamjeram baš). Uglavnom,on će ići u tehničku pa nažalost nećemo ići skupa u srednju…šmrc!...

Evo vrijeme je i za KinezZza. On mi katkad zna ići na živce zato što se stalno nameće, brzo se naljuti i to za svaku sitnicu,stalno govori lol (polako prestaje) i ,što je najgore, sere mi za moju omiljenu Nirvanu! (želim spomeniti Kurtov rođendan.......) Pa ko da je njegova otrcana glazba šta bolja,mislim Lordi i Alice Cooper pa ni ne slaže se! Ma užas… i tako, no ok je on tip.

Onda imam i jednu neponovljivu frendicu,Tenu! Ona je NEPONOVLJIVA,super vedra,svestrana i jednostavno preslatka! Baš ju volim! Njoj sve pričam (čak i nešto što je svakako). I ona meni. To je čaroban odnos! Mi sve radimo zajedno!(da,da skoro S V E) Često spava kod mene sa mnom i uvijek bude super! Mi smo the best. Ma neam riječi…

Evo malo sam vam predstavila svoje frendove koji su mi posebniji od ostalih, no ima njih još…Stavila sam vam sliku svog razreda,ali to je bilo jooš davno i bez mene (zato sam je i stavila…) pa pogađajte koji je koji…hehe! I koja je moja Tenica!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto došao je kraj…
Želim pozdraviti:
Pudlicu(kolega budući)
Peder (naj naj muška plavuša svijeta)
KinezZz(jedini kinez s kojim se družim i mogu reći-najbolji)
I Tena(ma best)

Želim poZz poslati i svim vama koji čitate ove riječi i poznajete me! Pusssa svima!


*20.02.2008., 20:55*

| Komentari (19) | Da*Ne| Print|






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.