Yep.Nope?



By: Lucija ((:*

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog nije za najmlađe! Govori skoro o svemu u vezi sa mnom! Coool blog! Iako nije nešto...Govori o mojim razmišljanjima i o mom drštvenom društvu!

o MeNi....

...iMe:...Sarica
...pReZiMe:
...JoŠ nIjE sIgUrNo...
...rOđEnA:
...31.svibanj
...prebivalište:
.... blizu Sl.Broda,
samo blizu...
...nAj PjEvAč/IcA:
...Avril Lavigne...
...Justin Timberlake...yes
...gRuPa:
....Nirvana...
...vOlIm:
...glazbu,društvo,
net...
...nE vOlIm:...
školu(!),umišljene i sebične ljude

LiNkIćI kOjE čItAm...

Emica
Barbara
Anja
my best person
Nick TV
...strange...
mY fRiEnD



...MoJi nAjDrAžI...

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



Avril Lavigne Lyrics
My Happy Ending Lyrics


Avril Lavigne - "Tomorrow" lyrics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOjA nAjNoViJa SlIkIcA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...CoOoL lEaH rEmInI....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOjA sExY aDrIaNa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOjA nAjGlUmIcA...aLbA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...XaNdIr...Iz JeDnE sErIjE...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...egzorcizam...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...bAš Mi Je CaKaNi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...UsNe Su Mi OvAk BaŠ fOrA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOjA dRaGa aVrI!!!...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i AdRiAnIcA jOš JeDnOm...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...oVo Mi Je BaŠ fOrA sJiKiCa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...jEsSiCa aLbA...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...aVjIj LaViGnE...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...aVrIl...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...aH...bLoOdY...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ah...BlOoDy ToO...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...fOjA uSnE WiTh CaNdY...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...tO Je SaMoPoUzDaNjE...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mA sJaTkE Su mI...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOj cHaMiLlIOnAiRe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i EvO gA oPeT...cerekFree Image Hosting at www.ImageShack.us
....fOjA xTiNa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us...iStO...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mAnSoN i eVeN rAcHeL wOoDfino...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mAjI GePaRd...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOdElČiĆ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...fOrAaAa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mEhDi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...tO sAm Ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...aDrIaNa LiMa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...sOuLjA BoY...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOj PiNkIć...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mUdRa UzReČicA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...tHe BeSt mOvIe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mOjE NaJ UsNe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...cOnVeRsIcE...(kOjE oBoŽaVaM)...




© užas je moja furka!...drugi pokušaj!





…i nakon dugo vremena…

Jooj!pjeva Čini se da sam laze„malo“laze zapustila blog! Ali znate vi to…kad je škola… Nemoš se zabavljat… Bar ne na netu. I zato sam vam ovaj puta odlučila napisati malo duži post…iako znam da ću se ubijat dok to budem sastavljala…Prvo ću malo komentirati moje male neprijetelje i prijatenje (?)…
Šta vam ja (nekima) mogu što vam je moj blog pre fancy ili šta već! Moj blog je moja stvar i služi za one kojima se sviđa i meni…Mislim,nemam ja ništa protiv šta ja znam čijeg mišljenja,ali ne moraju baš stalno srat…. A sad ću vam malo pisati ………………

O onoj legendarnoj grupi kojoj sam stvarno zahvalna na ovako super imenu!.....yesAZRA!yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Branimir Štulić - Johnny (glas, gitara)
Osnivač Azre i autor skoro svih pjesama.
Boris Leiner (bubnjevi, glas)
U Azri od samog početka. Zvanično napušta Azru poslije albuma Krivo srastanje da bi se kasnije ponovo vraćao i svirao sa Johnnijem. Osim Azre bio je član grupa Haustor i Naturalna mistika da bi 1989 zajedno sa Srđanom Žljebačić-Saher (ex. Haustor) i Mladenom Juričićem Maxom (ex. Film) osnovao grupu Vještice.
Mišo Hrnjak (bas gitara, glas)
U Azri od samog početka. Zajedno sa Johnnijem i Leinerom učestvuje u snimanju ključnih albuma Azre. Poslije albuma Filigranski pločnici napušta grupu ali i muziku posvetivši se religioznoj sekti.
Jurica Pađen (gitara)
U Azri svira od 1987 na albumima Između krajnosti i Zadovoljština da bi kao član Johnnijevog Sevdah Shuttle Band-a svirao i na albumima Balkanska rapsodija i Balegari ne vjeruju sreći. Inače ex. Zoo Band, Spectrum, Hobo, Grupa 220, Parni valjak, Aerodrom, da bi po odlasku iz Azre osnovao Pađen band.
Stephen Kipp (bas gitara)
O njemu se puno ne zna osim da ga je Štulić doveo iz Nizozemske.
"Našao sam ga na ulici, jednostavno sam ga našao. To uvijek ide tako, vidio sam ga kako svirucka i pokušao. Svirao je cijelu 1987. i 1988. godinu, sa njime sam napravio Između krajnosti i Zadovoljštinu" - govorio je Johnny
O imenu:
"U siječnju 1977, za šankom Teatra & TD domaći su anarhisti ispijali loze i pričali o politici. Johnny gotovo nikada nije pio, a nije bio ni poklonik droga. Društvance se zabavljalo jer je izvjesni Đoko dobio kćerkicu. Valjalo je odabrati ime. Johnny je znao naizust stihove Heineove pjesme koja ga je očarala: "Kazuj robe odkuda si, iz plemena kojega si? Ja se zovem El Muharem iz plemena starih Azra, što za ljubav glavu gube, i umiru kada ljube"
Ti su jednostavni stihovi fascinirali Štulića. Junak koji svoje pleme veže uz ljubavne strasti, moglo bi se, uostalom, poistovijetiti sa svim sadržajima njegovih pjesama. No Johnny je nezadovoljan Sevdahom (Balkan Sevdah Bend", tražio ime za bend koji je namjeravao osnovati. Ime je moralo biti kratko i zanimljivo, moralo se lako pamtiti i nije smjelo sadržavati dijakritičke znakove. Exotičan logotip nacrtao je član grupe "Balkan Sevdah Benda", Kruno Martinčević, koji se tada potpisivao kao Mark Krun, kako piše na prvoj omotnici službenog "Jugotonovog" izdanja J.B.Štulića."
Evo malo o Azri…a sada malo o Soulja Boy:

cerekSoulja Boycerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Singl mu je prvi na Billboardu, Beyonce i Samuel L. Jackson plešu njegov ples, a album mu se najavljuje s velikim očekivanjima – tko je taj Soulja Boy, najveći novi hype američke glazbe?
Nova generacija dolazi – i tu ne možete učiniti apsolutno ništa. Nakon Seana Kingstona, 17-godišnje reggae zvijezde, Soulja Boy je već drugi izvođač rođen 1990. godine koji je osvojio prvo mjesto Billboarda te njime suvereno vladao nekoliko tjedana!
Pravim imenom DeAndre Ramone Way, Soulja Boy dolazi iz Chicaga, ali zvukom i stilom itekako se oslanja na južnjačku hip hop scenu, crunk & snap, na čijim je temeljima izgrađen njegov megahit 'Crank That', popraćen zaraznim plesom koji je postao jednim od najvećih plesnih fenomena današnjeg SAD-a i čije pokrete kopiraju i demonstriraju svi, od Beyonce do glumca Samuela L. Jacksona.

Plesni karakter modernog hip hopa približava ovaj žanr jamajčanskom dancehallu, ali i posve nesvjesno odaje počast ranim danima hip hop kulture, začecima iz sedamdesetih godina koje su minimalističkim zvukom, instrumentalima i party funkcijom MC-ja itekako oživjele uspjesima dirty southa. Iako, dakle, iz Chicaga, Soulja Boy na svom singlu (ali i albumu) zvuči kao da dolazi iz Atlante, ali ono što je još važnije – u isto vrijeme zvuči retro koliko i nešto što dosad niste čuli.

Upravo u toj mladosti i svježini krije se tajna njegovog uspjeha – ovaj 17-godišnjak u apsolutno svemu slijedi novu generaciju tinejdžera stasalih u internetskoj eri, generaciju koja ne poznaje svijet vinila i Public Enemyja, već glazbu kupuje za iPod, a dane provodi SMS-ajući s raznim gedžetima u ruci. Ovisnost o internetu naglašena je već u njegovom spotu za 'Crank That', ali i činjenici da je Soulja Boy svoje ime izgradio među klincima na netu daleko prije nego što su ga otkrili u glazbenoj industriji – njegove stranice na MySpaceu, na kojima možete naučiti i plesne pokrete za njegove riddime, prije potpisa ugovora pregledalo je više od 10 milijuna ljudi!

Soulja Boy repa o svojim skupim japanskim majicama i tenisicama Bathing Ape, mobitelima, tulumima i cyberspaceu – Soulja Boy jest današnja MTV teen Amerika, sviđalo se to vama ili ne. A poslušate li njegov materijal (album službeno izlazi 2. listopada za Interscope, ali je već, pa naravno, neko vrijeme dostupan preko interneta), jednostavno mu morate skinuti kapu, jer prvijenac 'Soulja Boy Tellem' donosi neke od najinventivnijih instrumentala i plesnih pjesama koje ste čuli u posljednjih nekoliko godina.

Stvorit će tako u hodu još nekoliko plesova koji će nesumnjivo postati velikim u eri kada je hip hop u SAD-u postao sinonimom za dance glazbu, ma koliko se to ne podudaralo s europskim viđenjem istog termina.

Mladac je počeo repati i producirati sa 14 godina, o čemu kaže: 'Rođak mi je dao program za PC, za pravljenje beatova. Igrao sam se s njime. Moj partner u Atlanti naučio me kako raditi beatove. Nakon toga, samo sam ih štancao i postajao sve bolji i bolji.'

Godina je 2007. i pojedinci iz stare garde već su odlučili proglasiti hip hop mrtvim. No Soulja Boy i njegova generacija, koja živi drugačiju i gradi neku svoju povijest, ne opterećuje se previše time, živeći san o uspjehu dok god on traje.

Evo ja sam se potrudila! Na ovom trenutku želim nešto reći i o mojoj bivšoj profesorici : ANA B.
Ona je profesorica hrvatskog jezika. U tih malo vremena me stvarno nadahnula i sve što je rekla stvarno mi je bilo važno. Sjećam se svega što je rekla. Imala je stvarno zanimljiv smisao za humor! Već sam pomislila da nema dobrih profesora,no onda je ona došla…

waveŽelim pozdravitiwave:

cerekcerekMartinu!cerekcerek (najvedrija i najslađa cura na svijetu!!!)
Tenicucerek(moja cura!!!)
Bazinucerek (Tenina cura!)

I to bi bilo to… puno pusa kiss do slijedećeg puta od mene! Kiss,Kiss!kiss


*10.02.2008., 12:55*

| Komentari (49) | Da*Ne| Print|






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.