sweeet sugar

petak, 23.03.2007.

Prvi post

Hi people!!
Evo i ja otvorila svoj blog..jer vidim da je to in..na njemu budem pisala....naravno...o MENI i moje veličanstvu.....
Inače zovem se Sarah....imam 15 godina...i živim u vili sa svojim roditeljima...doselili smo se iz SAD-a kad sam imala 5 godina...Moji roditelji su jako bogati...tako da ja uživam u novcu....greedygreedy
Za razliku od nekih....Volim nositi marke...kao što su Diesel,Replay,Miss sixty,GAS.... i još neke american markice....Nemojte biti ljubomorni na mene što sam bogata za razliku od vas...budite sretni zbog mene....
Imam dečka..koji se zove Marko...i baš mi je sweeet....kao i ja..i baš smo lijep par...zajedno smo već 2 godine i svaki dan se ljubimo i žvalimo na krevetu u mojoj sobi...čak sam i spavala s njim 2 puta...bio je jako nježan..ali i moram vam priznati da ima veeliki..hm..hm...znate na što mislim...
Bilo mi je predivno s njim....takva strast je nastala i može izdržati dosta...nismo htjeli isprobavati neke druge poze za prvi put...ali drugi put smo i radili pozu 69..nadam se da znate što je to... I to je kratak uvod u moj blog....pusaaa....cerekcerekkiss
Ako mislite da sam premlada za seks...NISAM...ja sam jako iskusna i ponašam se zrelije...ne kao neke glupačice....

OSTAVLJAJTE MI PUNOO KOMENTARA!!!

MARKO....KISSSS.....VOLIM TE NAJVIŠE NA SVIJETU!!cerekcerekcerekkisskisskisskisskisscerek

- 16:32 - Talk To Me... (115) - Print This Post... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
by: gadura

sve o meni i mom savršenstvu

O MENI:

IME:Sarah

GODINE:15

DATUM ROĐENJA:14.06

NADIMAK:Sweeet sugar,Sexy maca

DEČKO:Marko...cerekcerekkisskiss

VISINA:170 cm

TEŽINA:50 kg