Image Hosted by ImageShack.us

Još jedna u nizu izgubljenih duša........ - Blog.hr

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hear the cries...

O MENI..........
IME: danka
PREZIME:još uwijek djewojačko
ŠKOLA:teroristi i stale štetočine
WOLIM:swoje frendowe,pitiparty,
pušitismokin(samo najboljim prijateljima),
napiti se w subotu,užiwati w žiwotu,rezati se
dok sam w bedu,žiwcirati starce,iti nažiwce
ljudima koji me nebreju smislit,glimiti w dramskoj
(walja mi dobro ide),swe pomalo bolesne stwari,
gledati kak stradaju ljudi koji mi idu na kurac,štoša,wotku,wigor,
crno wino,wišnjewac,žicati po parku i opčenito ljude,zajebawati se i
podjebawati,mučiti psihički ljude,ubiti nekome zadnju nadu
MRZIM:kučke,kučkice,selajče koje se furaju na
šminkerice,ljude koji glumiju da je swe w redu
a ustwari ništ nije,ponekad swoje starce,ljažljiwce,dwolične osobe,
umišljene ljude,ljude s lošim smislom za humor( a misle da su super
smešni!!),dok se ljudi kurčiju(pogotowo dečki!),rano se zbuditi f jutro,
swoju rasku,Nju Fuka Saky,i žiwot ponekad(dobro,wečinu wremena!)
DOK ODRASTEM: nadam se da nebum zawršila
u komuni ili na lječenju od owisnosti(akohol i čiki),
namjerawam zawršit srednju školu,za negde 5 g.
maturirat (lol) i namjerawam iči na pedagoški(ako)i
da....ostati žiwa.ewo i moja slika:Image Hosted by ImageShack.us
KONTAKTI:MOB:091...broj imaju
swi ljudi koji mi nešt pretstawljaju f žiwotu,ADRESA:
wedra nebesa,KUĆNI BROJ:stani pa stoj,
I JEDNA PORUKA ZA SWE KOJI MISLE DA SAM LOŠA OSOBA!

Image Hosted by ImageShack.us

EWO WAM I WURE:



osobe koje mi nešt znače f žiwotu!!
e ljudi popis nije potpun jer nemam
swe slike ali ewo one koje imam:

Matejananjbolja frendica,idemo skupa
f školu,f razred f istoj smo klupi,rođena 06.02,z šenkofca,
imala je blog al ga nema wiše,jako smo slične po ponašanju!
aha,trenutno sama......

Image Hosted by ImageShack.us
tanja,frandica z razreda,jako zajkon,
rođena 11.09.,iz murskog središća,
ima bloga,zlo16.blog.hr,trenutno sama.....


Image Hosted by ImageShack.us
ksenija,također frendica z razreda,sedi s tanjom,
žensak je luda ko i ja,rođena 23.09.,nema bloga
ali ima ideje do jaja,wiše woli brijaču nego weze,
sama do subote......


Image Hosted by ImageShack.us
dejan iliti poznatij ko sena,frend s škole,
ide w razred s žuljićom,lik za zajebanciju,
rođen nege f 8 mesecu,nema bloga,
bil f wezi ali we trenutno nije,

Image Hosted by ImageShack.us

dino,ide f razred s senom,wudreni na
metal,zakon čowek,woli se uwaljiwati f
probleme.rođen 10.04.woli piti i pušiti,
uwjek za zajebanciju,on ili sena nawek
imaju čike,trenutno ima žensku.....

dajanajako dobra frendica,z
čakofca,swaku sub.smo wani skupa,
mi smo one dwe na d,woli piti
i pušiti,ide f ekonomsku,trenutno sama......

cimmy iliti prawog imena stela,
al tak ju niko nezna,isto jako dobra frendica,ja,ona
i dajana smo swaku sub skupa,swira flautu,ide f
waraždin f školu,ko i swi mi woli piti,pušiti,užiwati,
delati gluposti,ima blog cimmy666.blog.hr,
trenutno sama....

Junior,od žuljića mlađi buraz,
jako simpa dečko,ne puši al je zaot weči alkoholičar
od mene,ide f 1. raz,skoro swake subote wani,dela
sranja al se nawek zwleče,neznam dal ima žensku...

Mrciušisto simpa dečko,upoznala ga prek
juniora,puši,pije,skoro swake sub wani,on i junior su
si (bili) najbolji frendi,neznam za žensku...

Tamarafensy ženska,poznam ju od
prošle godine,ženska uwjek za akciju,glumi f pinklecima,
swaku subotu wani,ponekad s nama,swe u swemu zakon
ženska,neznam dal je slobodna ili u wezi...

hurmatakođer super ženska,ja i
ona se se zowemo hurme,woli konje i ide na jahanje,subotama
wani,ponekad s nama,ima bloga zabranjenulaz.blog.hr,neznam
za ljubawno stanje.....

mišekiliti mateja,ili mala mateja ili gaborica,
fensy ženska,uwjek za zajebanciju,swaku subotu wani,ima blog
guardoftreasure.blog.hr,obožawa zmajewe.....

šćuridobar lik,alkoholičar,pušač i
najweči žicaroš kojeg je swet widel,ide f 1. raz,
skoro me swaki odmor žica ili kunu ili čika,ternutno u wezi....


žoharnowostečeni frend,ide f goc,
poprilično zabawan,ne puši samo cuga,uwijek ima kosu
na licu,ponekad žica,ma wredu lik!

katarina,ona na p,ona na a,mateja ....
wredu cure,we z njima pijemo,one su za zajebanciju,
neznam kak se se zoweju,al se zowemo npr. ti na ž ili tak,
neznam točno od kud su,pijeju,pušiju(barem wečina!),
a za ljubawno stanje neznam....



to nisu swi,dok dobim slike dopunim
kolekciju,ako smatrate da wam je
mjesto tu pošaljite sliku!!!!




moja abeceda
A-a jebiga sad!!,
andijamo škampare,alzasofci
B-bemti boga balawoga,
barica,bu bole!!!!
C-cigarete,cwrči,cwrči
cwrčak na čworu crne smrče,cimmy
Č-čiki,čmar,čuška
Ć-ćup
D-danka,dino,dejan,
dajana,dada,dado,dddddddddddddd
-džem
Đđiha!!!!!!!
E-električna gitra
F-fakat,figa,fučka
G-gnjusno,golub,
gače
H-hlačače,horwat,
hračkati
I-i kaj bumo we???,igla,
igra,ideš!!!!iwica
J-jebiga,jebemu,,ja,
junior,
K-kurac,kuća,kita,kitica,
kućo,ksenija,kaj bumo we???
Llula,lala,lik,
LJ-ljubaw,ljigawo,
ljubomorna
M-mateja, marciuš,
mama,mačak,moje!!!!,marica
N-noga,nos,nosi se!!!
niky
NJ-???
O-opa miky!!oblak,olofka,
o ide!!!
P-pušitismokin,
pitiparty,partijati,
R-riba ribi grize rep!!,rak,
ralje,razwratnost,
Ssom somu papa guzu!!
sena,sol,slon,stewo!!,sex
Š-šewa,šekx,šupak,ščuri
T-tanja,tajna,tanki,
tak ti i treba
U-swi ustaše,ustaša i ja!
(ZAJEBAWAM SE!!!!!),umak,umočiti,u kurac!!!!
W-waraždin,wrag,wrata,
wuci-potegni,
Z-zadnje,zastawa,zajebancija
zakurac,
Ž-žiwio drug tito!!!(zajebancija!!)
,željko,željak,želja,žžžžžž

par pjesama hladnog piwa
BUBA ŠVABE
Poslije svakog dobrog fuka ogladnim kao zvijer
Utrčavam u kuhinju, otvaram frižider
Uzimam tri jaja, margarin i sol
Pogledam salamu, kad na salami On
Brzo sam se vratio sa čizmom 42
Kastrirao sam bastarda sa dva-tri udarca
Zamotah mrtvaca u WC papir
I ostalo prepustio kanalizaciji
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud

Bezbrižno i sretno uključih gramofon
I sve bi bilo lijepo da ne vidjeh plafon
Na plafonu gužvaju se dvadeset i dva
Bože moj šta je ovo cijela armija
Zatvorio sam prozore i odvrnuo plin
A za svaki slucaj otrčah po benzin
Veliki spektakl, sjajna predstava
Uz veliki vatromet leti sve u zrak
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe, Buba švabe,
Buba švabe, Buba švabe,
Buba švabe svud

U hladnom znoju okupan gledam kako gore
Čim cigaretu pripalim osjećat' ću se bolje
Pretražujem džepove tražim upaljač
A u džepovima pogodite šta!
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe, Buba švabe,
Buba švabe, Buba švabe,
buba švabe svud

BUNTOVNIK
Povratak kasno, nema pitanja.
U stanu ista žabokrečina.
Starom bazde noge ispod popluna,
Stara puna pilula.
Ja sam oholi buntovnik bez razloga,
Redovno kradem, ležim i ispijam.
Stara za mene ne vidi izlaza,
Moj nazivnik je je dosada.
Pred mojim vratima teška depresija,
Pred tvojim vratima crknuti pas.
Tebe ne zanima kako se osjećam.
Mene još uvijek pitaju za nas.


FRIZERSKA
Možda nisam u pravu, ali mislim da znam
Što si obrijao glavu i što si nadrkan
Što si obukao spitku, čizme, tregere
Sad vodiš svetu bitku mlateći pedere
A da si imao ljubav
Kao sigurnu luku
Ne bi sada na pozdrav
Dizao ruku
Bio bi mamin inženjer
Ili čak odvjetnik
Im'o bi posla tvoj frizer
A ti oblačio se šik
Bio bi mamin inženjer
Ili čak odvjetnik
Im'o bi posla tvoj frizer
A ti oblačio se šik
Možda nisam u pravu, ali mislim da znam
Što si obrijao glavu i što si nadrkan
Što si obukao spitku, čizme, tregere
Sad vodiš svetu bitku mlateći pedere
A da si imao ljubav
Kao sigurnu luku
Ne bi sada na pozdrav
Dizao ruku
Bio bi mamin inženjer
Ili čak odvjetnik
Im'o bi posla tvoj frizer
A ti oblačio se šik
(X3)
Bio bi mamin inženjer




HEROIN
Starci i jelka božićna
Dva vrlo rijetka debila
Topli dom, Petrof klavir
Svira im junior debil
Skriva vene dobri sin
Danas je praznik pa je 'clean'
Al' Čim se sutra probudi
Čeka ga fiks jutarnji
Mama,daj para!
Jer samo lova tajnu čuva!
Ak' su problemi preteški
Ti samo uzmi heroin
Ako je jednom premalo
Zajebi ih, uzmi duplo
Još gutljaj, dva rakije
Par pilula za spavanje
Živi si leš, ne jebu te
Ni poplava, ni zemljotres
Mama, daj para!
Jer samo lova tajnu čuva!
Ak' su problemi preteški
Ti samo uzmi heroin
Ako je jednom premalo
Zajebi ih, uzmi duplo
Mama, daj para!
Jer samo lova tajnu čuva!
Mama, mama, mama daj para!
Jer samo lova, lova, lova tajnu čuva!






JEDNIM OSMJEHOM


Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snagu mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan
Kao prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san
Ulaziš mi u svijet kao vatromet
I daješ svemu neki smisao i ime
Strah me a nas ne stigne
Ovaj grad
A ti mi kažeš: "Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas"
Moramo se maknuti ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako k'o što znaš
Samo ti
Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snagu mi da ustanem
ujutro
Kada je vani mračan dan
Kao prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče
ujesen
K'o da je ljeto bilo san
Tad mi se učini da nešto u nama
Prijeti usahnuti od vakuma rutine
Ovaj grad
A ti mi kažeš:"Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas"
Moramo se maknuti ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako k'o što znaš
Samo ti
Ovaj grad
A ti mi kažeš:»Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas»
Moramo se maknuti ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako k'o što znaš
Samo ti

MLOHAVA ĆUNA
Tri kurtona skoro dvadeset kuna
Zbrajam dok joj ljubim vrat
Plus piće u gradu i dvije kutije pljuga
A meni mlohava ćuna
Tako mi i treba kad pijem k'o smuk
Rek'o sam sebi već milijun puta
Neću pijan forsirati fuk
Jer će biti mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
Sad koristim sve druge ekstremitete
Skrivečki ispod popluna
Ali nije ona više dijete
Ona zna što je mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
Ali vratit' ću se do trafike
Jer kutija je još uvijek puna
Možda mi vrate mojih dvadeset kuna
Kad im šapnem mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
(ćuna, ćuna)
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
(ćuna, ćuna)



MOTOR
A da jednostavno ugasim motor
Odvežem pojas i udahnem duboko
Zalupim vratima jako, mahnem koloni
I krenem polako pješice prema zori
A da se jednostavno prošetam kroz grad
Ravno kroz centar i predgrađe
Sve dok uz rijeku ne pronađem hlad
I tamo legnem ko posađen
Daleko od znojnih truba, psovki, kočnica
Kao puž, nečujno uvučem ticala
A da jednostavno ugasim motor
Odvežem pojas i udahnem duboko
Zalupim vratima jako, mahnem koloni
I krenem polako pješice prema zori
Daleko od znojnih truba, psovki, kočnica
Kao puž, nečujno uvučem ticala
owa me pjesma podsječa na muziku i zato sam ju dela



NE VOLIM TE
Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo
Ustao sam ujutro s glavom nateklom
I zakačio malim nožnim prstom o stol
Spotaknuo se o tvoje papuče
U padu otkinuo zastor i glavom puko u radijator
Htio sam ti baciti vazu u glavu
Kad si se probudila i poslala me k vragu
Al sam u agoniji bola stenjao ispod stola
U grču se previjao kad mi je sinulo
Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo
Od samoće i dobrog sexa nastala je naša veza
Početni žar je bio zavidan
Da nisam svakog dana otkrio još mana
Sad si u mojim očima samo još greška u nogama
Što se smiješ ko hijena to me toliko ne smeta
Koliko neke druge navike
Nit' što vreće od tampona bacaš stalno sa balkona
Samo jedno ipak ne razumijem
Nije mi jasno
(nije nam jasno, nije nam jasno)
sto ne zatvaraš zubnu pastu
u stvari:
Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo
Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo. Ne volim te


NIJE SVE NI U PARI

Lagodno su tekli dani
Poslovi dobro uhodani
"GARANT" - zaštita lokala
Od požara i budala
Ali sve se manje gušt'o na poslu
Kad bi lomio noge rezbario lica
U srcu nešto mu pošlo po zlu
I peklo iznutra k'o žgaravica
Jer nije sve ni u pari
Ženama, drogi i piću
Al' neću sad da te davim
Nego da nastavim priču

Jednog mu dana zakucala na vrata
Neka starija dama s "Kulom stražara"
Oh, koji bijaše šok kad reče da je svjedok
Jer on kada roka tu nema svjedoka
Radi za nekog Jehovu za njega čuo nikad
Pa da mu duguje lovu znao bi nadimak
Rekla mu da nije sve ni u pari
Koliko god neki viču
Oprostite ako davim
Samo da čujete priču
Nije sve ni u pari
U hrani i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću
Te su riječi ostavile trag
Sad stoji na ćošku u sandalama
Srce mu vedro a osmijeh blag
Dok tumači drugim budalama
Nije sve ni u pari
U hrani i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću
Nije sve ni u pari
Ženama, drogi i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću

PAR PITANJA

Dragi Bože koji jesi gore na nebesima
Sorry što te davim u ovaj kasni sat
Ali ja prije svitanja
Imam još par pitanja
Kad je nebo gorilo bio sam tebi ravan
Nisam išao tamo da bih postao slavan
Pa na koju sam foru
Sad na birou
Reci na koju sam foru
Sad na birou
Al' sad ću reći što mi leži na duši
Makar me ubio gromom
Reci na koju foru stalno ja pušim
Pa nisam ratov'o s tobom
Ako mi ujutro pokloniš smisao
Ja ću povući, što sam napisao
I bit ću vojnik tvoj, tvoj zaštitnik
I svima pričati koji si super lik
Ako mi ujutro pokloniš smisao
Ja ću povući, što sam napisao
I bit ću vojnik tvoj, tvoj zaštitnik
I svima pričati koji si super lik
Repetiranje u svitanje i poznati mi glasovi
Ispituju susjede, gdje je onaj drukčiji
Pogrešno mi ime piše na vratima
Pa je došao da ga skine moj drug iz djetinjstva
Ako mi ujutro pokloniš smisao
Ja ću povući, što sam napisao
I bit ću vojnik tvoj, tvoj zaštitnik
I svima pričati koji si super lik
Ako mi ujutro pokloniš smisao
Ja ću povući, što sam napisao
I bit ću vojnik tvoj, tvoj zaštitnik
I svima pričati koji si super lik
super lik
super lik
koji si super lik
super lik
koji si super lik
super lik
super lik


PIJAN
Treći mjesec zdesna maše mi
Od zvijezda nebo i ne vidim
Ja sam Ingemark Stenmark iz Gajnica
I trčim slalom među banderama
Kao pobjednik stižem na cilj
Stojim na haubi i slikam se
U ruci blješti znak Mercedesa
U drugoj topli kruh od pekara
I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo
I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo
Tvoje ime mi je najljepši refren
Što ga pjevam od srca na portafon
Nitko se ne javlja ništa se ne čuje
Samo susjedi prijete policijom
Prozor tvoje sobe gađam kamenjem
To sam negdje vidio film neki crno-bijel
Al' u njemu je staklo mnogo puno jače
U njemu junak nije bjež'o od braće
I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo
(3x)
Glupačo


i ot bi bilo to


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
udubljeni u tumačenje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zna se ko najbolje pjewa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
meni najdraža slika


















BUBA ŠVABE
Poslije svakog dobrog fuka ogladnim kao zvijer
Utrčavam u kuhinju, otvaram frižider
Uzimam tri jaja, margarin i sol
Pogledam salamu, kad na salami On
Brzo sam se vratio sa čizmom 42
Kastrirao sam bastarda sa dva-tri udarca
Zamotah mrtvaca u WC papir
I ostalo prepustio kanalizaciji
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud

Bezbrižno i sretno uključih gramofon
I sve bi bilo lijepo da ne vidjeh plafon
Na plafonu gužvaju se dvadeset i dva
Bože moj šta je ovo cijela armija
Zatvorio sam prozore i odvrnuo plin
A za svaki slucaj otrčah po benzin
Veliki spektakl, sjajna predstava
Uz veliki vatromet leti sve u zrak
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe, Buba švabe,
Buba švabe, Buba švabe,
Buba švabe svud

U hladnom znoju okupan gledam kako gore
Čim cigaretu pripalim osjećat' ću se bolje
Pretražujem džepove tražim upaljač
A u džepovima pogodite šta!
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe, Buba švabe,
Buba švabe, Buba švabe,
buba švabe svud

BUNTOVNIK
Povratak kasno, nema pitanja.
U stanu ista žabokrečina.
Starom bazde noge ispod popluna,
Stara puna pilula.
Ja sam oholi buntovnik bez razloga,
Redovno kradem, ležim i ispijam.
Stara za mene ne vidi izlaza,
Moj nazivnik je je dosada.
Pred mojim vratima teška depresija,
Pred tvojim vratima crknuti pas.
Tebe ne zanima kako se osjećam.
Mene još uvijek pitaju za nas.


FRIZERSKA
Možda nisam u pravu, ali mislim da znam
Što si obrijao glavu i što si nadrkan
Što si obukao spitku, čizme, tregere
Sad vodiš svetu bitku mlateći pedere
A da si imao ljubav
Kao sigurnu luku
Ne bi sada na pozdrav
Dizao ruku
Bio bi mamin inženjer
Ili čak odvjetnik
Im'o bi posla tvoj frizer
A ti oblačio se šik
Bio bi mamin inženjer
Ili čak odvjetnik
Im'o bi posla tvoj frizer
A ti oblačio se šik
Možda nisam u pravu, ali mislim da znam
Što si obrijao glavu i što si nadrkan
Što si obukao spitku, čizme, tregere
Sad vodiš svetu bitku mlateći pedere
A da si imao ljubav
Kao sigurnu luku
Ne bi sada na pozdrav
Dizao ruku
Bio bi mamin inženjer
Ili čak odvjetnik
Im'o bi posla tvoj frizer
A ti oblačio se šik
(X3)
Bio bi mamin inženjer




HEROIN
Starci i jelka božićna
Dva vrlo rijetka debila
Topli dom, Petrof klavir
Svira im junior debil
Skriva vene dobri sin
Danas je praznik pa je 'clean'
Al' Čim se sutra probudi
Čeka ga fiks jutarnji
Mama,daj para!
Jer samo lova tajnu čuva!
Ak' su problemi preteški
Ti samo uzmi heroin
Ako je jednom premalo
Zajebi ih, uzmi duplo
Još gutljaj, dva rakije
Par pilula za spavanje
Živi si leš, ne jebu te
Ni poplava, ni zemljotres
Mama, daj para!
Jer samo lova tajnu čuva!
Ak' su problemi preteški
Ti samo uzmi heroin
Ako je jednom premalo
Zajebi ih, uzmi duplo
Mama, daj para!
Jer samo lova tajnu čuva!
Mama, mama, mama daj para!
Jer samo lova, lova, lova tajnu čuva!






JEDNIM OSMJEHOM


Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snagu mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan
Kao prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san
Ulaziš mi u svijet kao vatromet
I daješ svemu neki smisao i ime
Strah me a nas ne stigne
Ovaj grad
A ti mi kažeš: "Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas"
Moramo se maknuti ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako k'o što znaš
Samo ti
Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snagu mi da ustanem
ujutro
Kada je vani mračan dan
Kao prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče
ujesen
K'o da je ljeto bilo san
Tad mi se učini da nešto u nama
Prijeti usahnuti od vakuma rutine
Ovaj grad
A ti mi kažeš:"Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas"
Moramo se maknuti ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako k'o što znaš
Samo ti
Ovaj grad
A ti mi kažeš:»Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas»
Moramo se maknuti ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako k'o što znaš
Samo ti

MLOHAVA ĆUNA
Tri kurtona skoro dvadeset kuna
Zbrajam dok joj ljubim vrat
Plus piće u gradu i dvije kutije pljuga
A meni mlohava ćuna
Tako mi i treba kad pijem k'o smuk
Rek'o sam sebi već milijun puta
Neću pijan forsirati fuk
Jer će biti mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
Sad koristim sve druge ekstremitete
Skrivečki ispod popluna
Ali nije ona više dijete
Ona zna što je mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
Ali vratit' ću se do trafike
Jer kutija je još uvijek puna
Možda mi vrate mojih dvadeset kuna
Kad im šapnem mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
(ćuna, ćuna)
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
(ćuna, ćuna)



MOTOR
A da jednostavno ugasim motor
Odvežem pojas i udahnem duboko
Zalupim vratima jako, mahnem koloni
I krenem polako pješice prema zori
A da se jednostavno prošetam kroz grad
Ravno kroz centar i predgrađe
Sve dok uz rijeku ne pronađem hlad
I tamo legnem ko posađen
Daleko od znojnih truba, psovki, kočnica
Kao puž, nečujno uvučem ticala
A da jednostavno ugasim motor
Odvežem pojas i udahnem duboko
Zalupim vratima jako, mahnem koloni
I krenem polako pješice prema zori
Daleko od znojnih truba, psovki, kočnica
Kao puž, nečujno uvučem ticala
owa me pjesma podsječa na muziku i zato sam ju dela



NE VOLIM TE
Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo
Ustao sam ujutro s glavom nateklom
I zakačio malim nožnim prstom o stol
Spotaknuo se o tvoje papuče
U padu otkinuo zastor i glavom puko u radijator
Htio sam ti baciti vazu u glavu
Kad si se probudila i poslala me k vragu
Al sam u agoniji bola stenjao ispod stola
U grču se previjao kad mi je sinulo
Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo
Od samoće i dobrog sexa nastala je naša veza
Početni žar je bio zavidan
Da nisam svakog dana otkrio još mana
Sad si u mojim očima samo još greška u nogama
Što se smiješ ko hijena to me toliko ne smeta
Koliko neke druge navike
Nit' što vreće od tampona bacaš stalno sa balkona
Samo jedno ipak ne razumijem
Nije mi jasno
(nije nam jasno, nije nam jasno)
sto ne zatvaraš zubnu pastu
u stvari:
Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo
Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo. Ne volim te


NIJE SVE NI U PARI

Lagodno su tekli dani
Poslovi dobro uhodani
"GARANT" - zaštita lokala
Od požara i budala
Ali sve se manje gušt'o na poslu
Kad bi lomio noge rezbario lica
U srcu nešto mu pošlo po zlu
I peklo iznutra k'o žgaravica
Jer nije sve ni u pari
Ženama, drogi i piću
Al' neću sad da te davim
Nego da nastavim priču

Jednog mu dana zakucala na vrata
Neka starija dama s "Kulom stražara"
Oh, koji bijaše šok kad reče da je svjedok
Jer on kada roka tu nema svjedoka
Radi za nekog Jehovu za njega čuo nikad
Pa da mu duguje lovu znao bi nadimak
Rekla mu da nije sve ni u pari
Koliko god neki viču
Oprostite ako davim
Samo da čujete priču
Nije sve ni u pari
U hrani i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću
Te su riječi ostavile trag
Sad stoji na ćošku u sandalama
Srce mu vedro a osmijeh blag
Dok tumači drugim budalama
Nije sve ni u pari
U hrani i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću
Nije sve ni u pari
Ženama, drogi i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću

PAR PITANJA

Dragi Bože koji jesi gore na nebesima
Sorry što te davim u ovaj kasni sat
Ali ja prije svitanja
Imam još par pitanja
Kad je nebo gorilo bio sam tebi ravan
Nisam išao tamo da bih postao slavan
Pa na koju sam foru
Sad na birou
Reci na koju sam foru
Sad na birou
Al' sad ću reći što mi leži na duši
Makar me ubio gromom
Reci na koju foru stalno ja pušim
Pa nisam ratov'o s tobom
Ako mi ujutro pokloniš smisao
Ja ću povući, što sam napisao
I bit ću vojnik tvoj, tvoj zaštitnik
I svima pričati koji si super lik
Ako mi ujutro pokloniš smisao
Ja ću povući, što sam napisao
I bit ću vojnik tvoj, tvoj zaštitnik
I svima pričati koji si super lik
Repetiranje u svitanje i poznati mi glasovi
Ispituju susjede, gdje je onaj drukčiji
Pogrešno mi ime piše na vratima
Pa je došao da ga skine moj drug iz djetinjstva
Ako mi ujutro pokloniš smisao
Ja ću povući, što sam napisao
I bit ću vojnik tvoj, tvoj zaštitnik
I svima pričati koji si super lik
Ako mi ujutro pokloniš smisao
Ja ću povući, što sam napisao
I bit ću vojnik tvoj, tvoj zaštitnik
I svima pričati koji si super lik
super lik
super lik
koji si super lik
super lik
koji si super lik
super lik
super lik


PIJAN
Treći mjesec zdesna maše mi
Od zvijezda nebo i ne vidim
Ja sam Ingemark Stenmark iz Gajnica
I trčim slalom među banderama
Kao pobjednik stižem na cilj
Stojim na haubi i slikam se
U ruci blješti znak Mercedesa
U drugoj topli kruh od pekara
I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo
I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo
Tvoje ime mi je najljepši refren
Što ga pjevam od srca na portafon
Nitko se ne javlja ništa se ne čuje
Samo susjedi prijete policijom
Prozor tvoje sobe gađam kamenjem
To sam negdje vidio film neki crno-bijel
Al' u njemu je staklo mnogo puno jače
U njemu junak nije bjež'o od braće
I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo
(3x)
Glupačo


i ot bi bilo to


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
udubljeni u tumačenje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zna se ko najbolje pjewa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
meni najdraža slika






























Još jedna u nizu izgubljenih duša........
08.12.2006., petak, 23:45
niz moj obraz spustila se suza.mala,wruća suza.suza puna tuge i nepreželjenog gubitka........stojim pred odarnicom i plačem.........što drugo mogu?!...nemam ni snage da uđem unutra...swe je to prewiše bolno....još čujem njegow glas kako gowori,smije se..........još osječam njegowe nesigurne korake kako koračaju...polako ali odlučno....sječam se swakog njegowog osmjeha i swake ljepe riječi........bio je tako dobar čowjek!!zašto je morao umrijeti???????!!!!........zašto nije mogao požiwjeti još samo dwije godine da mu se ispuni san da dožiwi stotu??!zašto je žiwot tako bezdušan??!ne znam.......toliko pitanaj na koja sada bezweze tražim odgowor...ni jedno pitanje neče ga wiše wratiti!!!.................morala sam ući u odarnicu.....sa swake strane po desetak aražmana,na sredini jedan weliki sa crwenim ružama a ispod njega..........moj pradjed.leži nepomično kao da spawa........swijeće bacaju neku čudnu swijetlost pa izgleda kao anđeo!..i je...moj anđeo......stajala sam nepomično i još nisam mogla wjerowati.....ne mogu ni sad.......uzalud mi žalowanje i proklinjanje tok jebenog žiwota kad njega wiše nema.........ipak ostalo je nešto njegowo sa nama........loza koju je posadio u našem wrtu kad smo doselili.......to i neizbrisiwa ljubaw prama njemu uwijek će ostati s nama.....!!!!deda...........wolim te!!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


P.S. owaj post nije izmišljem,to se stwarno dogodilo danas,samo sam napisala malo drugačije nego obično!budite pozdrawljeni i kissam was swe!!!



Komentiraj (10) Printaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.